Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם אפשרי?

מה ההשלכות?

האם בכלל משתלם לעשות כזה דבר?

או שבאמת צריך להחליף חצי אוטו (בולמים , ציריות ,תושבות, גיר , בלמים ,וכיולים...)

8)

 

(מדובר במנוע של איביזה טורבו מושבתת)

 

LOL !!!

 

אם אתה כל כך להוט לשפר, תתקין אנטנת רדיו קצרה של פג'ו/סיטרואן ;-) ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אייל, הפרוייקט הזה גדול עליך :!:

 

ההסבה נעשית באירופה ע"י מבחר של סדנאות

 

תמונות מצורפות של פולו עם מנוע 1.8T של גולף עם 240 כ"ס, תהנו

polo-1.8T.jpg

polo2.jpg

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
מקום זאת הבעיה האחרונה.

 

אם מנוע של VR6 נכנס... אז ה1.8 ייכנס גם.

 

מחיר - זאת הבעיה העיקרית.

 

 

 

יש "קצת" הבדל בגודל האמבטיות של VR6 ושל פולו.

ולכן מקום זו בעיה רצינית. אה כן....וגם כסף :lol:

 

הבנת הנקרא...

 

ציינתי שכבר הכניסו מנוע של VR6 לפולו ואם כבר עשו פרויקט שכזה אז 1.8 טורבו צריך להיות הרבה יותר פשוט.

 

הבנת ברוך? :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מקום זאת הבעיה האחרונה.

 

אם מנוע של VR6 נכנס... אז ה1.8 ייכנס גם.

 

מחיר - זאת הבעיה העיקרית.

 

 

 

יש "קצת" הבדל בגודל האמבטיות של VR6 ושל פולו.

ולכן מקום זו בעיה רצינית. אה כן....וגם כסף :lol:

 

הבנת הנקרא...

 

ציינתי שכבר הכניסו מנוע של VR6 לפולו ואם כבר עשו פרויקט שכזה אז 1.8 טורבו צריך להיות הרבה יותר פשוט.

 

הבנת ברוך? :roll:

 

לא :!:

 

אתה יכול להסביר שוב :?:

:lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אולי מספיק כבר לזיין את השכל על משהו שלא יעשה במילא.

 

:mm_yeah:

אני חייב להסכים.

 

לא כל מחשבה/הרהור/חלום בלילה חייב להיות ת'רד דחוף. בשביל זה יש את אופטופיק.

 

גם אני חשבתי להחליף מנוע בסיוויק לVTI , וזה דווקא יותר קל , וירדתי מזה לאחר מחשבה מעמיקה קצרה. :shock:

פורסם

אייל שלום.

 

בד"כ אני לא נוהג להתערב בדברים כאלה,אבל הסיכויים שתעשה דבר כזה שקולים לסיכויים שייבחר ראש ממשלה מ"עלה ירוק"..

 

בשביל מה לז*** את המוח?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אייל שלום.

 

בד"כ אני לא נוהג להתערב בדברים כאלה,אבל הסיכויים שתעשה דבר כזה שקולים לסיכויים שייבחר ראש ממשלה מ"עלה ירוק"..

 

בשביל מה לז*** את המוח?

 

לתומר ואביעד

דבר ראשון זה לא ת'רד דחוף.

מכיוון שאני לא יודע מה ההשלכות של דבר כזה , מצאתי לנכון לשאול ...

אני חושב שזה יותר מעניין מפרוייקט של צביעת מגבים בכחול , שזכה כאן

להדים מאוד חיוביים.....או לחילופין ת'רד "אם תהיה לי יונדאי קופה ,מה עושים....".

 

אביעד - סיוויק היא לא בסיס טוב לשיפורים , עם כל הכבוד.

תומר - אתה לא מכיר אותי מספיק טוב ולא יודע למה אני מסוגל...

אני מבקש לא לזלזל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אביעד - סיוויק היא לא בסיס טוב לשיפורים , עם כל הכבוד.

 

לא קשור אבל: תתפלא לשמוע...היא כן - וזה ממש לא נושא הדיון.

עם כל הכבוד, אפשר לומר את אותו הדבר על הפולו (ותאמין לי שלהונדה יש מנועים חזקים וטובים לא פחות עם שוק AFTER MARKET מוצף בחלקים מעולים לשיפורים, החל ממתלים, בלמים, סעפות וכו').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אביעד - סיוויק היא לא בסיס טוב לשיפורים , עם כל הכבוד.

 

לא קשור אבל: תתפלא לשמוע...היא כן - וזה ממש לא נושא הדיון.

עם כל הכבוד, אפשר לומר את אותו הדבר על הפולו (ותאמין לי שלהונדה יש מנועים חזקים וטובים לא פחות עם שוק AFTER MARKET מוצף בחלקים מעולים לשיפורים, החל ממתלים, בלמים, סעפות וכו').

 

איציק

 

אגב, היה לי כבר מנוע ביד (1.8T) וגם גיר , פשוט בדקתי עלויות , ותכלס משתלם להוסיף עוד קצת וכבר לקנות איביזה טורבו קומפלט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה?

העלויות גדולות?

עדיף לקנות איביזה?

 

אתה לא הולך לעשות את זה???

 

אני מופתע!!!

 

אייל לא ישתיל מנוע בפולו!!!

 

איזה הלם!!!!!!!!!!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
מה?

העלויות גדולות?

עדיף לקנות איביזה?

 

אתה לא הולך לעשות את זה???

 

אני מופתע!!!

 

אייל לא ישתיל מנוע בפולו!!!

 

איזה הלם!!!!!!!!!!!

 

:shock:

אם היתה לך הזדמנות להתקין מנוע יותר חזק במחיר אטרקטיבי, אני גם חושב שהיית בודק את זה ...

חבל שבמקום לנסות לעזור , זאת התגובה שלך. הפתעת אותי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, עם כל הכבוד, השתלת מנוע זה לא לגו.

 

זה שיש מנוע וגיר "ביד" זה נחמד, לא זורקים אותם לתא מנוע וזהו.

 

יש רשימה כל כך ארוכה של דברים שתצטרך להחליף שזה פשוט לא רציני.

 

עדיף לקבל קצת יותר נסיון בשיפורים לפני פרוייקט כזה, שהוא מגניב שלעצמו אבל מאוווד גדול. תומר לא נגד כאלה פרוייקטים, להיפך, אבל ברור לכולם שזה לא יצא אל הפועל, כי אין טעם לזרוק פה 40-50 אלף ש"ח ותאמין לי שזה סכום ריאלי ואפילו קצת אופטימי, כשאפשר לקנות איביזה טורבו ועליה לעשות את העבודה.

 

אני בכלל לא נכנס לקטע שאין ממש מי שיודע לעשות עבודה מקצועית ברמה גבוהה בארץ.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul


×
×
  • תוכן חדש...