Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

נשבר לי הפלסטיק של הפנס הקדמי של הפאביה.

לאור מחירי החלפים המופרעים שגובה היבואן חשבתי לבדוק אופציה של הזמנת הפנס מחו"ל.

 

ראיתי בפורום שמספר אנשים שאלו על השגת מספרי הקטלוג של חלפים למכוניות שונות, שאלות שלא נענו...מנסה שוב

 

האם למישהו יש רעיון איך להשיג את מספרי הקטלוג של חלפים לסקודה פאביה 2012 1.4 ידנית, ובאופן ספציפי של פנס קדמי ימני עבור דגם זה?

 

תודה

 

אורן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
ניתן לראות את המק"ט על הפנס עצמו

 

צר לי על התשובה המאוחרת - אבל משום מה לא קיבלתי מייל שהתפרסמה תגובה...

 

איפה? האם צריך לפרק את הפנס בשביל זה?

 

בנוסף, אתמול קיבלתי את מה שאמור להיות המקט של הפנס מאחד מהמוסכים המורשים של סקודה

 

בחיפוש בגוגל של המק"ט - אני מקבל לא מעט תוצאות, חלקם של אתרים שמוכרים חלקי חילוף לרכבים.

הבעיה היא שלפחות נכון לעכשיו לא מצאתי באף מקום קישור בין המקט הזה לדגם הרכב שלי.

חלק מהאתרים מציינים את הדגמים והשנתונים התואמים לחלק (במקרה שלי פנס)

כך אני מוצא שנתונים משנת 2006 והלאה.

 

ואולם אני יודע שלפחות בישראל הפנסים של הפאביה בשנת 2012 שונים בעיצובם משנת 2011.

 

האם המקט הוא מזהה ברמה עולמית של החלק?

האם אני יכול להיות בטוח שבהנתן המק"ט - זהו חלק זהה?

×
×
  • תוכן חדש...