Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכנו קצת לאיבוד,

עד כמה שאני מבין (וייתכן כי לא יותר מידי, גם אני טועה ולומד כמו כולנו) באקולייזר

הוא פשוט מנמיך / מגביר את העוצמה של תדר מסויים אין פה שום חיתוך ושום סלופ שהוא שולט עליו.

 

עריכה : הסתכלתי קצת במפרט של הHU שיש לו,

ואכן יש שם קרוס אקטיבי.

אבל קרוס ואקולייזר זה שני דברים שונים!

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ומי טען שהם אותו דבר? :-P

יש לו אקולייזר והוא שאל איך עובדים איתו, ובלי קשר יש לו קרוס אקטיבי לסאבוופר ועל זה הוא דיבר אחר כך.

פורסם

טריפ תודה רבה על ההסבר הבנתי לקרוס שלי הד יוניט אין שליטה על הטוויטר אני יכול לחתוך רק את מידבאסים מקדימה רמקולים אחוריים וסאב ,וזה החסרון כי הטוויטר משגע אותי -MT22 נשמע לי מאוד לא מדויק וטיפה חסר פירוט לפעמים, איו לי שליטה עליו חוץ מלהוריד ב3-DB בקרוסאובר (כבר עשיתי)

הורגש שיפור קל לא יותר דיי מבאס העניין הזה רק אקולייזר יכול לעזור לי אני עדיין מנסה להגיע למצב אופטימלי עם הטוויטר .

אשמח לקבל עצות או רעיונות איך לשפר את המצב הקיים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ענית לעצמך- בתצורה הנוכחית, רק האקולייזר יכול לעזור לך.

עוד שינוי שאתה יכול לעשות- לשחק עם המיקומים של הטוויטרים- און אקסיס אוף אקסיס וכולי,

לפעמים יש החזרים מהשמשה הקדמית וזה גם משפיע,

אבל לצערי בזה אני לא יכול לייעץ לך בנושא זה- אני בטוח שמישהו פה בפורום יכול.

פורסם

יש לך רמקולים אחוריים מוגברים ברכב? כי אם לא ייתכן כי יש משהו,

אם תעבוד "אקטיבי" תגביר את המידבאסים על ערוצים 1 ו 2, ואת הטוויטרים על ערוצים 3 ו 4, תוכל בעצם עם הקרוס מהHU, לחתוך ולהנחית את הטוויטרים לפי מה שאתה רוצה, ולא בהכרח לפי הנק' חיתוך בקרוס הפסיבי שלהם.

תיאורתית זה יכול לעבוד.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל אין לו קרוס אקטיבי לטוויטרים בHU, אז הוא לא יכול לעשות את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

א) לא, זה לא מספיק

ב) לא, זה לא הקרוס שיש לו, הסתכלת על הMANUAL של המכשיר הזה? יש לו קרוס שמגיע מקסימום עד 120 הרץ (או 160? לא זוכר כרגע ולא ממש מהותי) וזה מיועד רק לסאב (או לטוויטר שיורד ממש ממש ממש אבל ממממממש נמוך :-P)

 

עריכה וחידוד: 220 הרץ להיי-פאס, 120 הרץ ללואו פאס (שליטה בנפרד). 220 עדיין לא מספיק גבוה בשביל טוויטר למיטב ידיעתי.

פורסם

אם כך אתה צודק, בתחילת השרשור הוא רשם מס' מטורפים (עד 10khz ומעלה) וכשאני חושב על זה, בתחילת השרשור הוא בכלל דיבר על אקולייזר.

אם הקרוס האקטיבי של הHU מגיע עד 220, ואני אתן לך קרדיט גם עד 500Hz זה עדיין נמוך מידי בשביל טוויטר, אז אקטיבית הוא לא יכול לעבוד עם הHU הנ"ל.

 

פורסם

אם כך אתה צודק, בתחילת השרשור הוא רשם מס' מטורפים (עד 10khz ומעלה) וכשאני חושב על זה, בתחילת השרשור הוא בכלל דיבר על אקולייזר.

אם הקרוס האקטיבי של הHU מגיע עד 220, ואני אתן לך קרדיט גם עד 500Hz זה עדיין נמוך מידי בשביל טוויטר, אז אקטיבית הוא לא יכול לעבוד עם הHU הנ"ל.

 

וflytomars אצלי למשל הטוויטרים (HT25) חתוכים בHU על 1.6KHZ בסלופ 12, והם נשמעים מעולה ולמה חתכתי כל כך נמוך? זה מה שהיה כתוב בהוראות יצרן.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וואו, זה יחסית נמוך למה שאני מכיר. עם איזה סט זה מגיע?

אני כרגע בבעיה קשה- הוופרים שלי ממוקמים במקום הכי גרוע שיכול להיות (מאחורי הנהג בתחתית הדלת),

אם אני עושה בניה זה אומר שאני צריך לשחוט את הדלת לגמרי וגם אז לא בטוח שיצא מזה משהו,

אולי אם אני אחליף את הטוויטרים באלה אני אוכל להעביר כמות גדולה יותר של אינפורמציה קדימה ואגיע לתוצאה יותר סבירה.

הבעיה היא שאני חולה על הטוויטרים שיש לי כרגע (MT23 של מורל), דילמה...

×
×
  • תוכן חדש...