Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני (כמו רוב הפורום הזה) בחיפושים אחר אוטו קטן, זול ואמין.

 

נכון לעכשיו, אחרי הרבה התייעצויות, הכיוונים הנוכחיים שלי הם (רכב אוטומט):

יפניות:

- טויוטה סטארלט 97-99 (לא סביר, בקושי מצאתי מודעות)

- שרייד 97-00

אירופאיות:

- פורד פיאסטה 97-00

 

עד עכשיו נטיתי לכיוון הפיאסטה בגלל הנוחות היחסית שהיא מעניקה לעומת

השרייד, אבל לפני כמה ימים דיברתי עם מוסכניק בקשר לאוטו. הוא אמר

חד משמעית שלא מומלץ בכלל לקנות אוטו אירופאי אוטומט, כי תרבות הנהיגה באירופה

גורמת לכך שהיצרנים שם לא ישקיעו בתיבה אוטומטית איכותית ומסתפקים בבינונית שנהרסת מהר...

 

מישהו יכול לתרום מניסיונו לנושא? אמינות היא בחשיבות הכי עליונה לאוטו מבחינתי, כך שאם הדבר נכון, אאלץ כנראה לזנוח את הפיאסטה ולחפש לי איזו שרייד ישנה...

Things that you own end up owning You

פורסם

ספיידרמן כבר הזכיר את הגיר הרציף הידוע לשמצה של הסובארו ג'אסטי, שמוכיח שלא כל הנוצץ זהב ולא כל יפני חייב להיות אמין.

 

גם הגיר האוטומטי של המיצובישי כריזמה ידוע בחולשותיו ובעלות תיקונו הגבוהה, וגם הגיר האוטומטי של המאזדה לנטיס נוטה להתפגר מוקדם יחסית, עד כדי כך שהיבואן עצמו החליף גירים רבים על חשבונו.

 

עקרונית ככל שגיר אוטומטי יותר חדש ומודרני (4-5-6 הילוכים, טיפטרוניק ובעיקר ניהול ממוחשב) הוא פחות אמין ויותר יקר לתיקון.

 

הסטרלט והשרייד (שהן בעצם אותו אוטו) לא ידועות כבעלות בעייה מיוחדת בגיר, ולפיאסטה מאותן שנים שהזכרת אין בכלל אוטומט, לפחות לא בארץ . כדי לך לבדוק גם את הפולקסווגן פולו, שהרבה יותר בטוחה משתי היפניות, ולה כן יש אוטומטי.

פורסם

תודה על התשובות.

 

דבר ראשון, למה אתה מתכוון שהסטארלט והשרייד הן אוטו הרכב? מבחינת מנוע?

בקשר לפיאסטה, ואני מדבר על דגם הדינמיק 16V, בהחלט יש רכבים אוטומטיים כאלה,

מהשנים 96-98 (מ 99 לא ראיתי באמת). אתה יכול לבדוק זאת במחירון של לוי יצחק...

אני ראיתי כמה כאלו והן נראות לא רע בכלל, מטופחות והכל. רק הבעיה היא נושא הגיר הבעייתי

וכן העובדה שאי אפשר באמת לדעת כמה ק"מ האוטו עשה כשהמד מראה מקסימום 99,999.

 

ועוד שאלה - מה בנוגע ליונדאי אקסנט אוטומט: איך האוטו באופן כללי (אמינות \ נוחות)?

Things that you own end up owning You

פורסם

לארק טועה,לשרייד ולסטארלט אין אפילו בורג משותף,למרות שהן קרובות משפחה(דייהטסו חברת בת של טויוטה)לשרייד גיר אוטומטי בן 4 הילוכים,בעוד שבטויוטה הוא מסתפק ב 3.לפיאסטה היתה גירסה אוטומטית בין השנים 97-99,שצויידה במנוע 1.25 בן 16 שסתומים,הגיר היה רציף ובהחלט לא מוצלח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

יש לנו במשפחה כבר פיז'ו 206 אחת חדשה למדי (2002) שכבר מתחילה

לעשות בעיות עם הגיר (אוטומט, שוב), אז אני באמת לא רוצה שידור חוזר,

תודה על העצה.

 

כמה שאלות נוספות שעלו לי:

 

- איך הגיר האוטומטי של הפולקסווגן פולו, וכוונתי היא מן הסתם לדגמי 97-99?

- שרייד קלאסיק: לאחרונה נתקלתי בעיתונים בלא מעט מודעות לאוטו הזה. בעיקרון

לפי מיטב הבנתי מדובר בשרייד רגילה, רק עם מנוע 1500 והמכונית מזכירכה בצורתה אפלאוז.

עד כמה הקלאסיק אמינה לעומת השרייד הרגילה.

- אם מישו יכול לתת חוות דעת על האקסנט מבחינת אמינות וחיסכון בדלק?

 

ותודה...

Things that you own end up owning You

×
×
  • תוכן חדש...