Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב גזלן


יוסי ונדורה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכל הגולשים



הרבה זמן לא פרסמתי פה הודעות

והנה שבתי בבקשה לתגובות :

אז ככה - אני די נחוש בדעתי להעלות על הכביש רכב גזלן ולא יודע מאיפה מתחילים...

השאלות שלי הן כאלה : באיזה רכב הייתם ממליצים לבחור?

איזה רישוי זקוקים בהפעלת רכב כזה ?

איפה מקבלים את האישורים האלה ?

במה להתחשב בעת שאני ניגש לבנות את הרכב מבחינת צרכיי העסק המדובר?

יש כאן מישהו שיש לו או היה לו גזלן ויכול לשפוך מידע טוב כי בגוגל המידע דל ולא ממוקד ?

"אין חכם כבעל ניסיון..."

על כן אודה למגיבים מראש-תודה

8):-D:-P

פורסם

אתמול ראיתי גרומן צבאי. שנים שכבר חשבתי שנעלמו מצה"ל. זה רכב הגזלן האידיאלי. בארה"ב הוא התחיל את המזנונים הניידים שעכשיו פורחים .אם נשארו במכרזי צריפין בטח יילכו בגרושים.

פורסם

אז ככה ראיתי את הגרומן האלה ... זה משאית אמריקאית ... אצל חבר שלי יש גרומן כזאת שבאמת מתפקדת כגזלן בימי שבת ... באמת התפלאתי מאיפה הוא הביא את המשאית האמריקאית הישנה הזאת ... בכל מקרה הוא לא רוצה למכור וגם לא לנדב מידע כיצד עובדים עם גזלן בצורה יותר מוסדרת ככה שחזרנו לנקודת ההתחלה ... לגבי הכתב הגדול.. זה טוב למי שלא רואה מספיק טוב .. שיהיה נחמד לקרוא 8):-D:-P

פורסם

הכינוי "גזלן" הוצמד למזנונים הניידים עקב המחירים המופקעים שהם לקחו על מיני המתיקה וכל השאר.

מאז שחנויות הנוחות נפתחו בהמוניהן המחירים המופקעים הם אצלן וה"גזלנים" מוכרים במחירים סבירים יחסית..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
הכינוי "גזלן" הוצמד למזנונים הניידים עקב המחירים המופקעים שהם לקחו על מיני המתיקה וכל השאר.

מאז שחנויות הנוחות נפתחו בהמוניהן המחירים המופקעים הם אצלן וה"גזלנים" מוכרים במחירים סבירים יחסית..

 

שאלה, האם גם הבן אדם שמוכר ארטיקים על שפת הים הוא גזלן וגובה מחירים מופקעים?

זה שגזלן מגיע למקומות נידחים שאף אחד אחר לא מגיע אליהם וגובה מחיר מסויים זה לא עושה אותו פושע.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

גזלן-http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%96%D7%A0%D7%95%D7%9F_(%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA)

 

ולחלק מהגזלנים האלה יש מודיעין טוב יותר מהאירנים, כשהייתי צעיר ויפה השתתפתי באימונים מסווגים של היחידה שלי, ואיכשהו, תמיד, היה שם גזלן...אלוהים יודע מאיפה הם משיגים את המודיעין שלהם.

  • מצחיק 2
פורסם

בעיקרון אתה צריך 2 אישורים, לא קשה להשיג אותם רק צריך טיפה להתעסק עם ניירת.

"רשיון רוכלות בדרכים בינעירוניות" - מהמשטרה

"רשיון רוכלות במזון קפוא" - ממשרד הבריאות

 

אל תשכח גם לפתוח תיק במס הכנסה, כי הרי אתה לא רוצה להעלים מיסים מהמדינה.

 

--- --- ---

 

אין לי ממש מושג מאיפה אתה יכול לקנות את הרכב עצמו, אבל בעיקרון ביד 2 מוכרים עגלות גזלן עם כל המכונות הנדרשות והציוד ב20 אש"ח.

 

מקווה שעזרתי ותרמתי.

Car addict

פורסם
הכינוי "גזלן" הוצמד למזנונים הניידים עקב המחירים המופקעים שהם לקחו על מיני המתיקה וכל השאר.

מאז שחנויות הנוחות נפתחו בהמוניהן המחירים המופקעים הם אצלן וה"גזלנים" מוכרים במחירים סבירים יחסית..

 

הכינוי היה נכון כשהיו משאיות של השקם,עם מחירים מסובסדים,מגיעות לשטחי האימונים עם תסס ומצופה. בהשואה אליהן מחירי הגזלנים היו גבוהים.

פורסם
שאלה, האם גם הבן אדם שמוכר ארטיקים על שפת הים הוא גזלן וגובה מחירים מופקעים?

זה שגזלן מגיע למקומות נידחים שאף אחד אחר לא מגיע אליהם וגובה מחיר מסויים זה לא עושה אותו פושע.

למוכר בים לא קוראים בפירוש גזלן , אבל הוא גזלן באבו אבוה!

אף אחד לא אמר שמישהו הוא פה פושע , אבל ככה קוראים למזנונים הניידים האלו שהיו גובים מחירים מופקעים מחיילים , אף אחד לא הכריח את החיילים לקנות (אולי הרעב וחדר האוכל בבסיס\מוצב) ואף אחד לא הכריח את גזלן לבוא

אבל זה לא משנה את השם שלו , גם אם היה מוכר בקריה וגם אם היה מוכר במוצב בחרמון.

  • אהבתי 1
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
גזלן-http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%96%D7%A0%D7%95%D7%9F_(%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA)

 

ולחלק מהגזלנים האלה יש מודיעין טוב יותר מהאירנים, כשהייתי צעיר ויפה השתתפתי באימונים מסווגים של היחידה שלי, ואיכשהו, תמיד, היה שם גזלן...אלוהים יודע מאיפה הם משיגים את המודיעין שלהם.

 

המודיעין שלהם היה כ"כ טוב שידעו לאיזה סדרות ומסעות יש פקודה שאסור לקנות מהם (מכין קורס טיס למשל,סדרת מילוט) ואין טעם לבא.

פורסם
איכשהו, תמיד, היה שם גזלן...אלוהים יודע מאיפה הם משיגים את המודיעין שלהם.

מה אתה חושב? מי נראה לך קובע מתי ואיפה תרגילים יתחילו, יעברו ויסתיימו? רק הגזלן!

יושב קפ"ק בראשות מח"ט, מגדי"ם וכל הפמליה, אליהם מצטרף גם הגזלן, והוא- הוא זה שקובע איפה התרגיל יעבור. איפה שהדוקאטו לא עוברת- לא פורסים!! חד חלק ופשוט!

:-D

  • מצחיק 3

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מי זוכר איך נקראת הסובארו המסחרית הסגורה הקטנה? גם רכב מתאים למי שמחפש רכב קטן וזול. יש אחד כזה בבת ים שמוכר בורקסים וג'חנון. היא ישנה אבל קומפקטית.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...