אז ככה ראיתי את הגרומן האלה ... זה משאית אמריקאית ... אצל חבר שלי יש גרומן כזאת שבאמת מתפקדת כגזלן בימי שבת ... באמת התפלאתי מאיפה הוא הביא את המשאית האמריקאית הישנה הזאת ... בכל מקרה הוא לא רוצה למכור וגם לא לנדב מידע כיצד עובדים עם גזלן בצורה יותר מוסדרת ככה שחזרנו לנקודת ההתחלה ... לגבי הכתב הגדול.. זה טוב למי שלא רואה מספיק טוב .. שיהיה נחמד לקרוא