Jump to content

יוסי ונדורה

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוסי ונדורה

  1. לא שמתי לב שנוספו תגובות .. למי שהגיב ואכן תרם אני אומר תודה רבה
  2. רכב גזלן זה מזנון נייד שמוכר סנדוויצים גלידות שתיה באגטים במבה עוד ועוד
  3. אז ככה ראיתי את הגרומן האלה ... זה משאית אמריקאית ... אצל חבר שלי יש גרומן כזאת שבאמת מתפקדת כגזלן בימי שבת ... באמת התפלאתי מאיפה הוא הביא את המשאית האמריקאית הישנה הזאת ... בכל מקרה הוא לא רוצה למכור וגם לא לנדב מידע כיצד עובדים עם גזלן בצורה יותר מוסדרת ככה שחזרנו לנקודת ההתחלה ... לגבי הכתב הגדול.. זה טוב למי שלא רואה מספיק טוב .. שיהיה נחמד לקרוא
  4. היי לכל הגולשים הרבה זמן לא פרסמתי פה הודעות והנה שבתי בבקשה לתגובות : אז ככה - אני די נחוש בדעתי להעלות על הכביש רכב גזלן ולא יודע מאיפה מתחילים... השאלות שלי הן כאלה : באיזה רכב הייתם ממליצים לבחור? איזה רישוי זקוקים בהפעלת רכב כזה ? איפה מקבלים את האישורים האלה ? במה להתחשב בעת שאני ניגש לבנות את הרכב מבחינת צרכיי העסק המדובר? יש כאן מישהו שיש לו או היה לו גזלן ויכול לשפוך מידע טוב כי בגוגל המידע דל ולא ממוקד ? "אין חכם כבעל ניסיון..." על כן אודה למגיבים מראש-תודה
  5. לכל מי שתהה מה עלה בגורלה של הונדורה הזאת אז ככה : היא עדיין קצת מכוערת אבל נמכרה לחבר טוב שחורש איתה בעבודה את כל הארץ והאוטו הזה הוא שד פשוט שד משחת אין הגדרה טובה מזאת ... הוא מאוהב ואני מקנא
  6. לא הבנת... מאחורי פקק הרדיאטור.. 10 ס"מ כלפי מטה מאחורה .. יש פתח נוסף שם נפל הפקק ( עגול בקורט 1.5 ס"מ) לגבי המאוורר לא יודע אם יש טרמוסטאט או לא אבל אצלי המאוורר עובד כל הזמן כל עוד המנוע פועל .. זה תקין בונדורה או לא ? תודה לעונים
  7. בשורות טובות !!! ברדיאטור של הונדורה יש פקק גומי מאחורי פתח המים במרחק 10 ס"מ כלפי מטה אבל אצלי הוא היה חסר ומשמה ברחו המים אז הבאתי פקק ממשומשים סגרתי עם בנד ומילאתי מים אדומים בריכוז גבוה שניתן לערבב עם המים שהיו אז עכשיו המערכת מקררת עם מים ייעודיים ללא בריחות מה שכן המאוורר כל הזמן עובד .... אז מה אתם אומרים ... זהה חיפוי על ראש מנוע לא תקין ? אין שמן במים וההיפך גם לא או סתם טרמוסטט לא תקין שביטלו ? הייתם מתקנים או משאירים ככה ?..האוטו נוסע בן זונה רק שים דלק וסע חן חן לעונים שבת שלום
  8. אגב האוטו היה כל החיים וגם עכשיו עם מי ברז
  9. קודם כל תודה לכל מי שניסה לעזור וענה תשובות אז ככה טרמוסטט לא מבוטל כי הייתי מזהה אם הוא היה מבוטל כי אני בעצמי עשיתי ביטול טרמוסטט באיזה הונדה שהיתה לי וסבלה מבעיות התחממות קשות צינורות מים רכים זה כן לא יודע למה מים באיזור רצפת הנהג והנוסע כן צינורות רדיאטור חדשים כן רדיאטור לא חדש אטימות פקק רדיאטור טובה של מיכל מים לא טובה תודה לכל מי שימשיך את השירשור
  10. אין לי נסיון אבל ... נראה לי לשייף את החלודה במלטשת (מישהו יודע עם איזה נייר שיוף ?)למרוח בחלקלקות חומר פחחות (כמה עולה פחית +מקשה ?) ולשייף שוב בנייר עדין עד שיוצא חלק .. נראה לי עבודה לא מסובכת יותר מידי די מזכיר שפכטל לקירות =שם יש לי אובר ניסיון .. מה אתם אומרים ? בתודה על כל תשובה ...
  11. הונדורה שלי שנת 93 ... אז אם אני מבין נכון ... אם היה טרמוסטט מקורי חום המנוע היה נמצא על רבע בד"כ תודה שענית .. אולי תוכל להגיד לי גם למה היא אוכלת מים ? האם זה בגלל בעיה לא פתירה ברכב ישן ? או קשור למערכת קירור שהיא אובר עובדת ? אחי שפוך מידע מה שאתה יודע יכול לתרום
  12. שאלה למי שמכיר את האמריקאיות האלה. כמה צריך להראות מד חום המנוע כשהוא מעיד על חום מנוע תקין ?
  13. קניתי לאחרונה ונדורה ישנה ומצב הפפחות והצבע לא משהו שלא לומר מצב קשה .. השאלה שלי האם אני יכול לעשות לה את הפחחות של המקומות החלודים בעצמי וכיצד ? יש לה שני שקעים בדלת האחורית ובדלת צד שאני מאמין שיש צורך לחמם לפני שמושכים ..כמה זה אמור לעלות ? תודה לכל מי שיענה
×
×
  • תוכן חדש...