Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב ככה...אני עוד חודש וחצי מוציא רשיון...ואני קונה מערכת לאוטו..

עכשיו בואו נתחיל...קומפוננט אני מביא את המורל היבריד 6 וחצי אינצ' ועוד מגבר שמתחבר אליו בגישור שזה הרוקפורד 301x ושהוא יתן לו 15 אר אמ אס לגישור

רדיו דיסק פיוניר 7450 כבר נקנה...לפני הרבה זמן אחלה מכשיר לא מחליף אותו

רמקולים אחוריים פיוניר 260 וואט שמתחברים לרדיו דיסק

שני סאבים של סרווין ווגה HED12 עם מגבר של רוקפורד 501x שיפעל עליהם בגישור

 

עכשיו יש לי בעיה אחת...אני צריך קבל על מה אתם ממליצים לי ללכת?!

 

תודה רבה...אם יש הצעות תגובות יתקבלו בברכה

פורסם

מזה למה? רפאל אני יסביר לך פעם אחת : כל אחד והאוזן שלו והאהבה שלו לבאסים....

 

עכשיו לפי דעתי לך על קבל של סטינגר אני יודע מכרו כזה באשקלון ב800 שקל אני ל איודע כמה במקום אחר אבל זה הסדר גודל של המחיר...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

המערכת שאתה בונה מזכירה את שלי,לגבי איכות אני בטוח שיהיה לך אבל אל תצפה ולווליום אסטרונומי,ממה שראיתי לא הרבה יותר מ6X9 כדוגמת הפיוניר 300...

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

מה זאת אומרת עוצמה לא תהיה?!

בטח שתהיה עוצמה...וגם איכות...המערכת בנויה לאיכות ועוצמה...

הסאבים מספקים לי את העוצמה שאני רוצה ...ולגבי ה- 6/9 לא הבנתי?! לא מספיק חזקים

 

מה אתה ממליץ לעשות!? אם זה להחליף רמקולים אחוריים בשביל עוצמה אז אני מעדיף להשאיר ככה...

אני אוהב את הצלילים של הרמקול הוא ממש איכותי...כדאי לך לשמוע אותו

פורסם

תתקין את המערכת ואם יהיו נפילות מתח תילך לחשמלי רכב ותיראה מה הבעיה..

 

 

הקבל לא יכול לעזור לך..אבל בטח שלא להזיק

פורסם

אני יסביר את עצמי שוב.

עוצמה תהיה,אבל לא יותר מפיוניר 300...יש מבין?וזה מנסיון אצלי ברכב.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

המע שלך תצרוך לדעתי בסביבות 100 אמפ במצב מקסימלי .האלטרנטור שלך גם בסביבות 100 אמפ'.קבל תקנה רק אם יש בעייה של הבהוב אורות.הכי חשוב תרכיב את המע תראה אם יש בעייה, אם יש בעייה תחליף את הקבלים המקוריים שיוצאים מהאלט' אל המצבר לקבל עבה יותר (במידת הצורך).ורק אחרי זה תוכל להחליט אם אתה צריך קבל.(או אם לא אכפת לך לקנות ושישכב בתוך הבגאז בשביל היופי)

פורסם

לגבי העוצמה...אני לא רוצה עוצמה מהסאבים הסאבים יספיקו לי

אני רוצה סאבים איכותיים אבל בכללי עוצמה ואיכות יהיה באוטו מהרמקולים קומפוננטים?! וכו'..

×
×
  • תוכן חדש...