Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז תנו לי לספר לכם מה "הכי טוב". הבעיה הגדולה בתוכנות שהבאתם היא שהתוכנות בעצם רק "מסתירות" את ממשק האריחים ואת UI ה METRO ובעצם כשמערכת ההפעלה עולה הממשק החדש עדיין נטען לזיכרון, אתם לא תראו אותו ב UI אבל הוא עדיין גוזל לכם משאבי מערכת.

 

התוכנה שצירפתי אליה לינק למטה מונעת את הבעיה הזו ולא שהיא מסתירה את ממשק האריחים אלא היא ממש מבטלת אותו שלא יטען לזיכרון מערכת ההפעלה.

כדי להשתמש בתוכנה צריך דיסק התקנה של WIN7 או קבצים מסויימים ממערכת WIN7 מותקנת. אחרי התקנת התוכנה יהיה לכם WIN8 עם UI של WIN7 ללא האריחים וכל השטויות שצצות מהצדדים, כמו כן יהיה קיצור דרך ל ENABLE ו DISABLE לתוכנה ככה שתמיד תוכלו לחזור לממשק האריחים.

 

לינק ישיר לתוכנה

לינק לפורום של mydigitallife שמי שמכיר יודע שאין מה לדאוג להוריד משם (אם תחפשו טוב בפורום תמצאו עוד דברים "מעניינים" לגבי WIN 8 )

 

פורסם

הרעיון אולי אכן מבורך- אבל לדעתי רוב האנשים לא ירצו לעשות קניבליזציה בין שתי מערכות הפעלה - במיוחד ביגלל שקונים מראש בכסף מערכת הפעלה שתעבוד בצורה תקינה - להבדיל מגירסאות פיראטיות שאין לך מושג מה עשו בקבצי המערכת.

 

ומערכת המאטרו ממש לא מציקה- היא טובה ויפה, החיסרון היה חוסר כפתור ה"התחל" שאליו הורגלנו- וזוה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אהלן,

צודק, אותי לא ממש מטריד להתעסק עם מערכת ההפעלה, תמיד אפשר להתקין מחדש. לגבי לפחות, אני משתמש ב WIN 8 עם התוכנה שהצעתי כבר כמה חודשים טובים (עוד מהתקופה שה OS שוחררה רק ב MSDN) ולא נתקלתי בשום בעיות.

 

לגבי גרסאות פיראטיות, כרגע עדיין לא הצליחו ממש לפרוץ את המערכת, יש איזה משהו סיני שלא ממש עושה משהו אלא רק גורם לך להאמין שהמערכת פרוצה. מעבר לזה יש פיתרון של AUTO KMS אבל אני לא ארחיב בנושא מעל דפי הפורום הזה.

 

לגבי מערכת המטרו, שוב, רק תחושה שלי, זה בהחלט יתאים לצגי מגע, בעוד כמה שנים שצגי מגע יהיו נפוצים יותר זה יהיה מצוין. כרגע לפחות, בעבודה ללא צג מגע ועם עכבר, זה לא הכי נוח.

 

פורסם
אז תנו לי לספר לכם מה "הכי טוב". הבעיה הגדולה בתוכנות שהבאתם היא שהתוכנות בעצם רק "מסתירות" את ממשק האריחים ואת UI ה METRO ובעצם כשמערכת ההפעלה עולה הממשק החדש עדיין נטען לזיכרון, אתם לא תראו אותו ב UI אבל הוא עדיין גוזל לכם משאבי מערכת.

 

התוכנה שצירפתי אליה לינק למטה מונעת את הבעיה הזו ולא שהיא מסתירה את ממשק האריחים אלא היא ממש מבטלת אותו שלא יטען לזיכרון מערכת ההפעלה.

כדי להשתמש בתוכנה צריך דיסק התקנה של WIN7 או קבצים מסויימים ממערכת WIN7 מותקנת. אחרי התקנת התוכנה יהיה לכם WIN8 עם UI של WIN7 ללא האריחים וכל השטויות שצצות מהצדדים, כמו כן יהיה קיצור דרך ל ENABLE ו DISABLE לתוכנה ככה שתמיד תוכלו לחזור לממשק האריחים.

 

לינק ישיר לתוכנה

לינק לפורום של mydigitallife שמי שמכיר יודע שאין מה לדאוג להוריד משם (אם תחפשו טוב בפורום תמצאו עוד דברים "מעניינים" לגבי WIN 8 )

 

 

תודה רבה

שלחתי משוב למנהל האתר אגב, אולי הוא ישים את ההצעה שלך

אתה מסכים ?

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם
תודה רבה

שלחתי משוב למנהל האתר אגב, אולי הוא ישים את ההצעה שלך

אתה מסכים ?

 

בוודאי, אין בעיה. רק שים לב שזו לא התקנה פשוטה כמו שאר התוכנות, צריך קובץ ISO של WINDOWS 7 או ספריה מסויימת מהתקנה קיימת של WINDOWS 7.

 

פורסם
בקרוב אנסה אותה

התווסף הדבר שלך

תודה!

 

עדכון

שמע אחי היא עובדת מעולה

רק שצריך מלבד לתוכנה שאמרת עוד תוכנות

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

Classic Shell עובד מצויין, מסתיר את הזוועה לחלוטין ומחזיר את ההתחל בחינם ובקלות.

 

לפי דעתי לעשות שינויים גדולים במערכת (התוכנה שצריכה דיסק של ווינדוס 7) זה סתם מקור לצרות, לכל מני קריסות מוזרות שיבואו לך עם תוכנות שאולי תתקין בעתיד. הרי אף אחד לא תכנן שהקבצים מ7 ו8 שמעורבבים שמה יעבדו באמת, זה דיי משחק של ניסוי וטעייה, בשביל מה?.. ווינדוס 8 משתמשת אצלי עם המטרו מאחורה בפחות זכרון ממה ש7 השתמשה.

 

ובקשר לאקטיבציה, היה לי עד היום את הEnterprise Evaluation והיה כתוב שהוא ייגמר אחרי 90 ימים בלי אפשרות לאקטב אותו.

אז התקנתי את הProfessional הרגיל של 8, בהתקנה זה הפתיע אותי בבקשה לSerial אז מצאתי מהר דרך הסמארטפון איזה אחד (ביוטיוב :roll: ) עכשיו כתוב לי בproperties על הmy computer שהווינדוס שלי לא Activated, אבל אני לא רואה שום בעיה חוץ מזה.. הכל עובד טוב בלי הודעות בכלל. מתי אני אתחיל לראות שלא איקטבתי את זה, אם בכלל? כי אם זה נשאר ככה אז מצויין אני לא יפרוץ את הווינדוס אפילו...

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
Classic Shell עובד מצויין, מסתיר את הזוועה לחלוטין ומחזיר את ההתחל בחינם ובקלות.

 

לפי דעתי לעשות שינויים גדולים במערכת (התוכנה שצריכה דיסק של ווינדוס 7) זה סתם מקור לצרות, לכל מני קריסות מוזרות שיבואו לך עם תוכנות שאולי תתקין בעתיד. הרי אף אחד לא תכנן שהקבצים מ7 ו8 שמעורבבים שמה יעבדו באמת, זה דיי משחק של ניסוי וטעייה, בשביל מה?.. ווינדוס 8 משתמשת אצלי עם המטרו מאחורה בפחות זכרון ממה ש7 השתמשה.

 

ובקשר לאקטיבציה, היה לי עד היום את הEnterprise Evaluation והיה כתוב שהוא ייגמר אחרי 90 ימים בלי אפשרות לאקטב אותו.

אז התקנתי את הProfessional הרגיל של 8, בהתקנה זה הפתיע אותי בבקשה לSerial אז מצאתי מהר דרך הסמארטפון איזה אחד (ביוטיוב :roll: ) עכשיו כתוב לי בproperties על הmy computer שהווינדוס שלי לא Activated, אבל אני לא רואה שום בעיה חוץ מזה.. הכל עובד טוב בלי הודעות בכלל. מתי אני אתחיל לראות שלא איקטבתי את זה, אם בכלל? כי אם זה נשאר ככה אז מצויין אני לא יפרוץ את הווינדוס אפילו...

 

בדרך כלל אחרי 180 יום

כמה זמן יש לך אותו?

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

יום אחד.. כבר כמה שעות אחרי שכתבתי את ההודעה מקודם התחיל להיות כתוב לי בפינה של המסך שהווינדוס לא Active (מעל כל החלונות, דיי מציק) עשיתי עם הKMS וזה עובד מעולה.

הKMS לא עבד בEnterprise Evaluation שנותנים להוריד חופשי באתר של מייקרוסופט, רק בProfessional רגיל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

ניסיתי את התוכנות האלה שמוסיפות את הכפתור התחל, זה פשוט לא זה!

 

זה פותח אפליקציות על כל המסך ולא כמו חלון רגיל, ושוב מגיע השלב שרוצים לסגור את החלון והאפשרות היחידה היא גרירה שלו למטה. בקיצור זה פיתרון חלקי ולא ממש נוח, מעדיף להישאר עם האריחים ששם הכל עובד בגרירות וכ"ו. ממילא אפשר להוסיף את רוב התוכנות לאריחים ואם לא אז מוסיפים לשולחן עבודה קיצור דרך פשוט ומגיעים לשם בקליק אחד. מה גם שהעתיד מתכנן לנו ממשק טאץ, עדיף להתרגל כבר עכשיו למערכת הייבריד הזאת.

 

כנראה שהמחשב הבא יהיה מחשב טאבלט (אולי הטרנספורמר של אסוס), להנות מכל העולמות.

 

ועכשיו לקטע האומנותי, ילד בן 7 שכל עולמו זה אייפד, הוא אוהב מאוד לשחק where is my water והראתי לו שיש לי את זה במחשב (מגיע בחנות של מיקרוסופט). הוא כמובן רצה לשחק, אבל בגלל שהוא ראה ממשק טאץ במחשב, הוא ניסה לשחק עם האצבעות ולא עם העכבר והתעצבן "שנתקע" המחשב.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...