Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש לי אופל קורסה שנת 98 ידני .

מלאתי פול טנק דלק ב יום רביעי , והיום היא על האדום .

נסעתי + - 250 ק"מ בסופ"ש .

שמתי יום חמישי תוסף דלק K44 גם [אולי זה קשור?].

וגם האוטו מעשן בבוקר שאני מתניע .

מישהו יודע למה?

--

נדלקת לי נורה באוטו שבדקתי בספר של האוטו כתוב שם אם זה נדלק המנוע עובר למצב חירום והצריכת דלק גדלת

אבל שקניתי את האוטו הבעלים הקודמים אמר שזה תקלה בנורה (יכול להיות שיקר?)

פורסם

התשובה בגוף השאלה.

 

נורת תקלת מנוע לא נדלקת סתם.

צריך לחבר סורק תקלות ולשלוף קודי תקללות מיחידת הבקרה של המנוע.

 

לפי הממצאים להמשיך לפתרון הבעיה.

 

 

פורסם
שלום לכולם ,

יש לי אופל קורסה שנת 98 ידני .

מלאתי פול טנק דלק ב יום רביעי , והיום היא על האדום .

נסעתי + - 250 ק"מ בסופ"ש .

שמתי יום חמישי תוסף דלק K44 גם [אולי זה קשור?].

וגם האוטו מעשן בבוקר שאני מתניע .

מישהו יודע למה?

--

נדלקת לי נורה באוטו שבדקתי בספר של האוטו כתוב שם אם זה נדלק המנוע עובר למצב חירום והצריכת דלק גדלת

אבל שקניתי את האוטו הבעלים הקודמים אמר שזה תקלה בנורה (יכול להיות שיקר?)

 

נכון נורת תקלת מנוע לא עובדת סתם,

ואם היא דולקת אז זה אזהרה ולא סתם.

כדאי שתבדוק עם מוסך שיש לו סורק תקלות שמתאים לרכב שלך.

×
×
  • תוכן חדש...