Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום,

מתי לדעתכם הזמן הנכון בשנה לרכישת רכב:

האם בחודשי הקיץ (כשיש תנועתיות רבה - היצע+ביקוש)?

האם בסוף שנה, כאשר יש מבצעים רבים בחברות הליסינג?

או אולי התקופה הנוכחית, תחילת שנה, כאשר רכבים רבים משתחררים מחוזה הליסינג שלהם?

 

ברמת העיקרון, יש לי אופציה לרכוש רכב (מליסינג) שאני מכיר את הבעלים, או לחכות לקיץ שאז יהיה לי יותר הון עצמי נזיל ומן הסתם יותר אפשרויות..

פורסם

זה לא באמת משנה... רוב המבצעים של הליסינג הם לא באמת מבצעים ובשוק הפרטי אתה יכול למצוא הרבה פעמים את אותם הנחות כיבכול.

 

מה שכן, הייתי ממליץ לך לחכות קצת. לדעתי גל רכבי הסופרמיני הידניות ששטפו פה את ארצנו, יוריד עוד יותר את המחירים כשהם יתחילו להפלט בכמויות לשוק היד שניה.

פורסם

הרכב שאני מחפש זה לא סופר מיני ידנית, אלא משפחתית אוטומטית.

אני יודע שכאלו יש כל השנה, השאלה היא (מחדד)

בליסניג- אם בתחילת שנה אין שחרור המוני של מכוניות שמביא לעודף הצע וכך לגמישות במחירים.

בפרטי - האם זה מטעה לחשוב שרוב האנשים מחליפים רכב בקיץ וכך יש יותר הצע בקיץ?

פורסם

התקופה האידיאלית זה כאשר אתא צריך את הרכב. אלא אם כן יש לך רכב אז תמתין למבצע משתלם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

tzvipper הוציא לי את המילים מהפה :) רכב קונים מתי שצריכים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שלקנות רכב חדש (או מליסינג וחברות למינהן ) עדיף לקראת סוף השנה.

לקנות רכב יד שניה מפרטי עדיף בחודשיים הראשונים של השנה (שאז כל אלו שקנו רכבים חדשים מקבלים אותם ) ומתחיל לחץ של מוכרים שלא להתקע עם 2 רכבים.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

התקופה הכי טובה היא התקופה בה יש לך כסף מזומן ביד, כי עם מזומן קל יותר לקבל הנחות.

זה למעט החודשים אוגוסט-ספטמבר, בהם המלאי בדרך כלל נמוך יחסית בגלל החגים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
התקופה האידיאלית זה כאשר אתא צריך את הרכב. אלא אם כן יש לך רכב אז תמתין למבצע משתלם.

 

tzvipper הוציא לי את המילים מהפה :) רכב קונים מתי שצריכים.

 

ברור לי שקונים כאשר צריכים.

אני אצטרך פיזית רק בקיץ (כרגע אשתי ואני נהיה על רכב אחד), אבל -

כמו ש maphisto אמר, תחילת שנה (קרי עכשיו) ידועה כתקופה טובה יותר לרכוש בגלל מלאי גדול וגמישות של חברות ליסינג ומוכרי יד2.

 

התקופה הכי טובה היא התקופה בה יש לך כסף מזומן ביד, כי עם מזומן קל יותר לקבל הנחות.

זה למעט החודשים אוגוסט-ספטמבר, בהם המלאי בדרך כלל נמוך יחסית בגלל החגים.

 

צביקה, כאשר אתה אומר מזומן ביד אתה ודאי מתכוון לרכבים חדשים. לצערי זו לא ממש אופציה..

אני בכל מקרה צריך מזומן ביד.. :roll:

פורסם

ממש לא התכוונתי לרכב חדש.

 

לרוב חברות הליסינג יש תוכניות מימון לרכב. 20 אלף ש"ח ב-20 תשלומים, ליסינג פרטי לרכב משומש, 36 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית ועוד רבים אחרים. אבל כמעט תמיד אם אתה משלם במזומן (כלומר צ'ק בנקאי או העברה בנקאית) תוכל לקבל עוד קצת הנחה מהמחיר שקיבלת על הרכב עם מימון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ברכב יד שנייה, אין משמעות רבה לתקופה, הכל תלוי בעומסי השוק

 

ברור שהכל תלוי בעומסי השוק, אבל זאת בדיוק השאלה -

מתי השוק "עמוס" ?

×
×
  • תוכן חדש...