Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי שלקראת בוא החורף אני אקנה לי שמיכת פוך חמה ומחממת,

אבל הבעיה שיש מיליון סוגים :הולופייבר ,מיקרו פייבר ,וויסקוזה ,פוך ,פלומות ,נוצות,

כולה מה ביקשתי ? :roll:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

מחיר ואיכות. נוצות זה הכי יקר (אבל מחמם מצויין מבלי להיות מעיק). אחר כך יש את הסוגים האחרים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אוקיי ברמת שמיכת נוצות יש נוצות ויש פלומת נוצות,

מה ההבדל ביניהם

אני אוהב שמיכות פוך כבדות כאלה שצריך להתאמץ כדי להעיף ממך,

האם שמיכת נוצות היא כבדה ?

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני חושב שנוצות זה יותר ה״הי אנד״. בקשר למשקל תצטרך לבדוק בעצמך - אם כי אני חושב ששמיכות כבדות עשויות מחומרים אחרים

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נוצות אלו נוצות שלמות, כלומר כולל הפס הקשה הזה באמצע הנוצה. פלומות כשמן הן- אלו רק הפלומות. אלו השמיכות היקרות ביותר.

פורסם

דבר חשוב לפני הרכישה - יש אנשים שאלרגים לנוצות ולא ידעו על כך עד שהלכו לישון עם כרית/שמיכת נוצות (כמוני למשל).

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אתה ישן לבד?

אתה סובל מקור?

 

אלו שני פרמטרים שחשובים לפני שמתאימים לך שמיכת פוך.

כפי שאמרו לך לפני, שמיכות שמכילות רק פלומת נוצות הרבה יותר איכותיות והרבה הרבה יותר מחממות מכל שמיכת הולופייבר.

רמת החום גבוהה = כמות פלומות גדולה לשטח נתון = משקל גדול יותר = טוג גדול יותר

שמיכת פלומות ליחיד איכותית מכילה כיום בסביבות 1 ק"ג פלומה והמחיר תלוי באיכות ובשם יהיה 600~1000ש"ח

שמיכה זוגית תהיה יקרה יותר כמובן אבל לא כפול.

 

לי יש שמיכת פוך קאסטום יחיד, טיפה יותר ארוכה מהסטנדרט אבל עם מעל 2 ק"ג פלומה (אמא פולניה..).

ישנתי איתה כמעט 15 שנה, גם בחורפים הקרים ביותר היה לי חם ונעים בפנים.

כל הרומן שלי עם הפוך נגמר ברגע שהכרתי את אשתי..

גם עם השמיכה הישנה שלי וגם עם הטוג 12 הזוגית (פריד) שאימי קנתה לנו לא יכולנו להשתמש!

שנינו ביחד תחת הפוך פשוט היה יותר מדי חם עבור שנינו, פשוט בלתי נסבל.

אימי החליפה את הזוגית בטוג 10...יומיים אחרי שוב החזרנו לה את השמיכה..

אימי החליפה את הזוגית בטוג 8..יומיים אחרי שוב החזרנו לה את השמיכה..

היא הביאה לנו במקום מפריד הולופייבר זוגית איכותית שאיתה אנחנו ישנים בכיף עד היום.

בהפרש מהעלות המקורית למוצר הסופי שנשארנו איתו אימי לקחה עוד מספר שמיכות יחיד + כריות..

 

את הפוך הישנה שלי נתתי לבני הבכור לפני שבוע - הוא מאושר ומחומם ממנה מאוד לעומת ההולופייבר שהייתה לו..

 

תובנות:

1. פולנים לעיתים חופרים יותר מידי

2. אשה זה דבר מחמם מאוד

3. לוודא לגבי השירות/תנאי ההחזרה לפני הקניה

 

בהצלחה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

כמו שאתה מבין אני ישן עם אשתי לי חם באופן טבעי ,אבל לה תמיד קר , אולי אני סוף סוף אצליח לישון נטורל.

 

אם אשתי אסמטית זה אומר שהיא לא תוכל להתקרב לשמיכת נוצות ?

האם גם לפלומה ?

 

כי יש את זה: [בערך 250 ש"ח]

http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22964009&af=2055

 

וגם את זה:

http://www.21.tv/p-220551/d7a9d79ed799d79bd7aa+d7a4d795d79a+d796d795d792d799d7aa+d799d795d7a7d7a8d7aad799d7aa/cf-6/?a=a

 

 

בכל מקרה כתוב:

תהליך ניקוי וסטריליזציה ברמה המחמירה ביותר

השמיכה מצופה בבד לבן 100% כותנה

 

האם זה אומר שלא ישפיע על אלרגיים ?

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני אסטמטי וישן עם פלומה רוסית אורגינל ששוקלת טון ומחחמת בטירוף. אני ישן עירום עם חלון פתוח בלי מיזוג כשאשתי מרשה

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לדעתי אין קשר בין אסתמה לאלרגיה לנוצות. אשתי אסמתית, וגם אחת הבנות שלי,

והן נרדמות יופי תחת הפוך שלנו. פשוט יש כאלה שהם אלרגיים לנוצות.

לגבי השמיכות שצרפת קישור, אכן שים לב שהראשונה זה נוצות ולא פלומה,

והשניה זה נוצות עם שילוב של פלומה.

לגבי המשקל, בד"כ שמיכת נוצות או פלומה תהיה קלה יותר משמיכות סינטטיות.

אני דווקא ממליץ על שמיכה משולבת, של נוצות ופלומה, כדי שלא תתחיל להזיע כל

הלילה מחום.

פורסם
. אני ישן... כשאשתי מרשה

 

תיקנתי לך :wink:

 

סתם, זה בצחוק, בבקשה לא להעילב!

 

שמיכת נוצות ופלומת נוצות זה הכי טוב! מחמם מאוד!

×
×
  • תוכן חדש...