Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קודם כל אני חדש פה בפורום ובכלל בתחום.

אני מעוניין להתקין מערכת חדשה ברכב שלי שתהיה מורכבת באופן כללי ממגבר, סט קומפוננט וסאב.

התקציב שלי הוא עד סביבות ה2000 ש״ח. חשוב לי שהמרכיבים יהיו של חברות טובות באיכות טובה ובמחירים סבירים יחסית.

אני מכיר באופן כללי מונחים של סטריאו אבל לא יצא לי להתעסק עם סטריאו ברכב.

אשמח לקבל הסברים והמלצות לדגמים של מגבר, קומפוננטים וסאב.

תודה לעוזרים!

פורסם

JBL GTO1004

Morel Tempo 6.5"

JBL GTO1202

זו דוגמא טובה לשילוש שביקשת באזור ה 2000 ש"ח לפני התקנה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

טובים יותר. הטוויטרים של האינפיניטי האלו לא ניתנים לשמיעה ע"י אוזן אנושית אם אתה שואל אותי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה.

יש לי עוד שאלה קטנה בקשר למגבר.

אם אני קונה לדוגמה רמקולים בהספק 90 RMS, אני צריך גם מגבר שיוציא את אותו הספק באותה התנגדות??

לדוגמה, קיבלתי המלצה על הדגם הזה cerwin vega hed 600.4 וכתוב שההספק שלו הוא 75W x 4 @ 2Ω.

זה מספיק??

אשמח לשמוע טיפה יותר בהרחבה בנושא המגבר, ההתנגדות וההספקים.

פורסם

אתה צריך שבאותה ההתנגדות יהיה הספק מינימלי מסוים. רמקול של 200RMS יעבוד גם על מגבר של 50RMS, אך לא ינוצל כלל.

אני ממליץ עם הטמפו מגבר שמפיק במינימום 60-70RMS, ואם התקציב מאפשר , אז 90-100.

75 ב- 2 אוהם לא יעזור לך מפני שהטמפו עובדים בהתנגדות של 4 אוהם ולכן הם כופים התנגדות זו על המגבר והוא יפיק פחות מ- 75, אולי 50.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אין פה חוק ברזל, יש מי ש- 40RMS יספיקו לו ויש מי שלא יהנה עם פחות מ 100.

מניסיון אני יכול להגיד שרוב האנשים שיצא לי לפגוש נהנים מהטמפו שלהם גם עם 60-70RMS ממגבר איכותי יחסית, כמו הרץ, ועם זאת, לחלק זה פשוט לא מספיק, והם רוצים יותר. אני חושב שמגבר חזק (אך עם זאת איכותי) מנצל טוב יותר את הקומפוננט שלך, אך זה עניין של תקציב והעדפה (של איכות על פני עוצמה, או ההיפך).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אנשים יקרים, תודה רבה לכל העוזרים.

קיבלתי הצעת מחיר למערכת, אשמח לשמוע חוות דעת:

מגבר hifonic hfi100.4

קומפוננט morel dotech ovation 6

סאב cerwin vega hed 12

×
×
  • תוכן חדש...