Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים יקרים, תודה רבה לכל העוזרים.

קיבלתי הצעת מחיר למערכת, אשמח לשמוע חוות דעת:

מגבר hifonic hfi100.4

קומפוננט morel dotech ovation 6

סאב cerwin vega hed 12

 

הצעה לא רעה ב-2000 שח.

הייתי מחליף את המגבר ל-JBL GTO1004 אם אפשר.

פורסם

הצעה טובה כולל עבודה וחיווט ב-3000 שח.

עדיין הייתי מנסה ללכת על מגבר אחר ,מדובר במגבר 4 ערוצים הכי פשוט של הייפוניקס

יש טובים ממנו ברמת המחיר שלו.

פורסם
הצעה טובה כולל עבודה וחיווט ב-3000 שח.

עדיין הייתי מנסה ללכת על מגבר אחר ,מדובר במגבר 4 ערוצים הכי פשוט של הייפוניקס

יש טובים ממנו ברמת המחיר שלו.

 

אחלה, תודה!

פורסם

אז זהו, השתדרגתי לי במערכת חדשה.

מגבר hifonics 100.4.

קומפוננט morel dotech ovation6.

סאב cerwin vega hed 122.

תודה רבה לכל מי שיעץ ועזר לי להגיע להחלטה!!

image.jpg

פורסם
הסאב לא HED 12 אלא דגם VEGA שהוא סאב יותר חזק

בכול אופן תתחדש ,סטאפ נחמד מאוד.

 

צודק לגבי הדגם, טעות שלי, הדגם הוא vega122.

תודה!

פורסם

אמרו לי שאין הבדל גדול בין הדגם שלקחתי לדגמים שהציעו לי.

לגבי הדגם של הJBL שהציעו לי פה, אמרו לי שזה דגם קצת ישן שכבר הפסיקו לייצר וזה יכול להיות בעייתי אם משהו מתקלקל.

אחרי הכל זה יעוץ, ובגלל זה קוראים לזה "יעוץ" ולא "החלטה".

פורסם
מי אמר לך שאין הבדל גדול? וחוץ מזה כל עוד יש הבדל לטובה אז אישית הייתי מתאמץ לקנות.

 

בכל אופן, תתחדש, אתה תהנה מהסט אפ שיש לך!

 

אחלה, תודה!

×
×
  • תוכן חדש...