Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה בדיוק מה שאומרים בבלאק :lol:

 

למרבה הצער זה כנראה נכון אצלם

אבל אם רוצים המבורגר טוב צריך בשר טרי, רצוי שנטחן "הרגע" ובשביל זה צריך לנסוע ולחזור וללכת ולבוא - קיצר, משהו שעושים בימי חמישי עם חבר'ה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אחרי שעברתי את כל ההמבורגריות בארץ, כולל וולפסנייט, כמה סניפים של בלאק, אגאדיר ומה לא יש רק מקום אחד שעוקף את כולם בסיבוב By far וזה המיטבול בראשל״צ, כל שילוב שם החל מסתם 300 גרם בקר, עד הסלופי ג׳ו הפיקנטי היו פשוט תענוג צרוף, מעבר לזה המקום מאוד מזמין ונותן תחושה של דיינר אמריקאי משובח.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

מאחר וזה הפך לדיון המבורגרים רשמים מהצפון הרחוק (חיפה וקריות).

 

בלאק בלב המפרץ, המחיר יצא הזוי ברמות, והטעם לא רע אבל ממש לא נפלתי מהכיסא, הציפס היה די בינוני.

BP חוצות המפרץ, המבורגר מצויין, בין הטובים בצד הזה של הכרמל. אחרי שהם נהיו כשרים הטעם ספג פגיעה, אבל עדיין לא רע אם לא בא לנסוע עד הכרמל.

קניבר, שם התחלתי עם המבורגריות איכותיות ומאז השתדלתי להימנע ככל האפשר ממקדונלדס ושות', הסניף בקריות מזעזע, אכלנו שם כמה פעמים, בעיקר בשל הקירבה ולא חזרנו לשם יותר אחרי איזה 5 ניסיונות שונים. באמת עדיף כבר מקדונלדס. הסניף בחיפה כנראה עדיין איכותי אך סובל מתחרות קשה מצד הסינטה בר האיכותי יותר, אך יקר יותר.

BBB קריון, פחות או יותר כמו הבלאק, אך עם ציפס עדיף ומחיר הרבה יותר זול. לזכותם נאמר שכשניכנסו והודענו שאנחנו ממהרים לסרט, המנות הגיעו, במידת עשייה נכונה, תוך 10 דקות אם לא פחות.

האג אדיר חיפה, כגודל הציפה כך גודל האכזבה, כמה ששמעתי על המקום הזה (לא ספציפית סניף חיפה שכנראה אפילו לא היה קיים אז) מחברים בצבא, אחרי 7 שנים מהשיחרור ניסיתי לראשונה. בשר באותה רמה כמו BBB\בלאק ציפס מאוד בינוני, הדקים האלו, אולי זה עניין של העדפה.

בורגר סאלון חיפה, מקום חדש בשירות עצמי סטייל מקדונלדס, רק שפה מגישים רק המבורגרים ותוחנים אותם במקום. הבשר טעים מאוד, הציפס אותו סטייל קפוא מהסופר כמו האג אדיר, ושתיה יש רק בפחית (=FAIL). המחיר סביר והשירות, אם אפשר לקרוא לזה ככה, מאוד מהיר.

מוזס הרצליה, הכל לרוב מצויין והמחיר לא גבוה מידי, יחסית. הבעיה הכי גדולה של המקום היא השוני ברמה. בלילות עמוסים ההמבורגר מגיע כאילו מישהו זרק את כל הרכיבים בתוך לחמניה וזרק את זה למלצר להגיש ללקוח.

סינטה בר חיפה, נכון לעכשיו, אצלי זה מקום ראשון. האיכות תמיד, אבל תמיד גבוהה, בכל אספק של המנה. השירות מקצועי והמחיר סביר, למרות שמדובר במסעדה שהיא "פאנסי" (מלצרים לבושים בלבן, בעבר היה מלצר יינות) המחיר סביר ביותר. העסקיות בשעות הצהרים אפילו זולות ביחס לתמורה (70 שקל למנה המבורגר 220 אנטריקוט, שתיה קלה וציפס כולל טיפ).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

ברירת המחדל שלנו היא BBB, בד"כ או בסניף נתניה או אם הדרך. אני אומנם לא מתלהב כל כך מהתפריט שלהם, אבל לזכותם ייאמר שאין הפתעות: כל המבורגר מגיע בדיוק לפי הטעם שלי, המחיר סביר ביותר והצ'יפס בסדר גמור.

לאחרונה נפתחה המבורגריה חדשה פה באיזור בשם הומונגוס, בכניסה לקלנסווה. ההמבורגרים שלהם מעניינים מאוד (באופן אישי האיטלקי כבש אותי) והולכים בכפולות של 220 ג', אלא שהמחיר ממש לא זול וחוץ מהמבורגר אני לא מציע לכם להזמין שם משהו אחר.

המטוגנים שם מפוצצים בשמן: הצ'יפס רך ולא פריך כמו שאני אוהב ואם החלטתם להזמין טבעות בצל, שימו לב לפרוס נייר מגבת על המיטה שלכם לפני שתיכנסו אליה, אחרת הסדינים יספגו את כל מה שייפלט מכם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ברירת המחדל שלנו היא BBB, בד"כ או בסניף נתניה או אם הדרך. אני אומנם לא מתלהב כל כך מהתפריט שלהם, אבל לזכותם ייאמר שאין הפתעות: כל המבורגר מגיע בדיוק לפי הטעם שלי, המחיר סביר ביותר והצ'יפס בסדר גמור.

לאחרונה נפתחה המבורגריה חדשה פה באיזור בשם הומונגוס, בכניסה לקלנסווה. ההמבורגרים שלהם מעניינים מאוד (באופן אישי האיטלקי כבש אותי) והולכים בכפולות של 220 ג', אלא שהמחיר ממש לא זול וחוץ מהמבורגר אני לא מציע לכם להזמין שם משהו אחר.

המטוגנים שם מפוצצים בשמן: הצ'יפס רך ולא פריך כמו שאני אוהב ואם החלטתם להזמין טבעות בצל, שימו לב לפרוס נייר מגבת על המיטה שלכם לפני שתיכנסו אליה, אחרת הסדינים יספגו את כל מה שייפלט מכם.

 

אם אתה מוצא את עצמך באזה"ת נתניה (איפה שה-BBB) אני ממליץ בחום על רובינשטיין, מעבר לזה שיש להם בשר מעולה (האנטריקוט במיוחד) יש להם המבורגר מדהים (לטעמי לפחות). אחרי 22:00 הוא עולה 40 שקלים+תוספת. ושתייה קלה/צ'ייסר/שליש בירה ב-9 שקלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אגב הזכירו פה BBB, אני זמן רב זלזלתי בחברה האלו, אבל בפארק המדע ברחובות מבחר רחב - אין, לזכותם יאמר שיש להם תפריט מאוד משתלם, האוכל תמיד מגיע מצויין כמצופה השירות הוא מעל ומעבר לבסדר, אף פעם אין עיקובים או שטויות כאלו, פעמים רבות אפילו אם המסעדה הייתה חצי ריקה והמטבח לא עומד בעומס הודיעו לנו על זה עוד בכניסה והעדיפו להכניס אותנו כמה דקות בדיליי ולא לגרום לנו להתאכזב.. אין מה להגיד בתור מסעדת צהריים היא מצויינת וממש value for money, כמובן שזה בסייג שזה רלוונטי רק לסניף הזה מכיוון שאני אוכל בו פעמיים בשבוע אני ממליץ עליהם בפה מלא סניפים אחרים אין לי מושג.

פורסם

לא יודע מה אנשים מוצאים בBBB הזה, תמיד שאכלתי שם לא נהנתי, הום פרייז על הפנים, בסניף בראשל"צ דפקו מסכי מחשב על הקירות עם משחקים של טלטאביז, תוספות משמעממות, קציצות לא מי יודע מה ולחמניות ברמה נמוכה, פעם אפילו רטבים היו חסרים.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

פעם הזמנתי מאחד הBBB-ים וקיבלתי המבורגר תעשייתי מגעיל. NEVER AGAIN.

 

המבורגר טעים יש בבראסרי בתל אביב, ואיתם אין לי ספקות באשר למין החיה שאני אוכל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הבאסה שרוב המקומות שאתם מדברים איתם כוללים בייקון כתוספת :/

מה יהיה, נגזר עלי להסתובב עם מחבת פסים וקילו בשר טחון כל החיים?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בייקון זה אופציה. עוד לא נתקלתי במקום שמביא את הבייקון בלי שתבקש ממנו. חוצמזה, בקרוב בנט יקח לנו את הבייקון אז תהנה כל עוד אפשר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני יודע שזו אופציה, אבל מבחינתי יותר בעייתי להזמין ממקום שמוכר את זה, מאשר ממקום שסתם מערבב חלב ובשר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...