Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצטער, המילים "וולפסנייט" ו"איכותי" לא מסתדרות אצלי בראש באותו משפט.

 

הוא היה מצויין, בהתחלה. אחרי הפעם האחרונה שאכלתי, לפני בערך חצי שנה באבן גבירול, אני לא מתקרב יותר לאף אחד מהסניפים שלהם. חברים מדווחים על רשמים דומים. כף רגלי לא תדרוך יותר במקום הזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מה אתה ילד? מה עכשיו מקדונלדס?

 

קח אותה לוולפסנייט בלילינבלום 40, אם כבר המבורגר אז שיהיה איכותי לפחות...

 

 

הייתי צריך לתת אזהרת ציניות , כנראה שסמיילי בסוף המשפט כבר לא מספיק.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם
הוא היה מצויין, בהתחלה. אחרי הפעם האחרונה שאכלתי, לפני בערך חצי שנה באבן גבירול, אני לא מתקרב יותר לאף אחד מהסניפים שלהם. חברים מדווחים על רשמים דומים. כף רגלי לא תדרוך יותר במקום הזה.

 

מצטרף.

חברים גררו אותי לשם אחרי תקופה ארוכה, את הצחנה שחימצנה לי את השערות באף כשעברתי ליד המטבח יקח לי הרבה זמן לשכוח.

מיותר לציין שלא אכלתי, קלקול קיבה זו לא הדרך שבה אני אוהב לפתוח את הסופ"שים שלי.

פורסם

אני ממש לא מבין את המקומות האלו. אתה מתחיל טוב, צובר לקוחות, ואז מה? אתה נותן לעסק להתדרדר? אתה חותך עלויות תוך שימוש בבשר פיגולים? איך זה עובד בדיוק?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש לך אחלה בתי קפה באזור של כיכר חלילית ביפו ליד אבולעפיה. גם אחלה מקום גם מלא חניה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
אני ממש לא מבין את המקומות האלו. אתה מתחיל טוב, צובר לקוחות, ואז מה? אתה נותן לעסק להתדרדר? אתה חותך עלויות תוך שימוש בבשר פיגולים? איך זה עובד בדיוק?

 

 

אתה מתרחב, פותח סניפים עם/בלי זיכיונות ומנסה למקסם יתרונות לגודל.

אם פעם קנית בשר איכותי ב - X ובשר לא איכותי ב-0.8X, אם אתה מוכר 10 חתיכות, החיסכון אולי לא שווה לך את הפער באיכות.

אבל אם התרחבת ואתה מוכר 100 חתיכות... פתאום ההפרש נהיה כסף גדול.

פתאום יש לך הרבה תקורות על הראש.

פתאום אתה לא רואה לקוחות עם פרצופים, אתה רואה מספרים.

אז נכון, כשאתה קונה יותר כביכול אתה יכול לדרוש מחיר יותר טוב, אבל זה נכון כשאתה משמעותי מול הספק, ומסעדה (או 5) זה עדיין לא כוח קנייה מול ספקי בשר (לדוגמא).

 

במקביל, יותר קשה לפקח על האיכות כשיש מס' מסעדות וכו'...

 

דוגמא מצויינת לירידה באיכות היא הג'ירף. הראשונה והמקורית באבן גבירול היתה הרבה יותר טעימה והרבה פחות fast food, ממה שיש עכשיו.

 

אבל יש דוגמאות נוגדות. ההמבורגריות של בלאק ואגאדיר שומרות מניסיוני על סטנדרט אחיד וטוב. גם כל ה-spin offs של הקופי באר (בראסרי ושות') עובדים באותה רמה גבוהה (פחות מסעדות, אבל רמה מאוד גבוהה ועקביות יוצאת דופן באיכות).

 

י

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אבל יש דוגמאות נוגדות. ההמבורגריות של בלאק ואגאדיר שומרות מניסיוני על סטנדרט אחיד וטוב. גם כל ה-spin offs של הקופי באר (בראסרי ושות') עובדים באותה רמה גבוהה (פחות מסעדות, אבל רמה מאוד גבוהה ועקביות יוצאת דופן באיכות).

 

י

 

What the..?!

בתור חובב המבורגרים ענק, אם יש המבורגר אחד שאני לא מצליח לפצח זה את ההמבורגר של בלאק, מדובר בחתיכת בשר מזעזעת, אכלתי בסניף בגלילות בפתיחה, הזדעזעתי מהכל, מהתפריט הבומבסטי WANNABE המבורגרייה אמריקאים, לאיכות הבשר הנוראית ולצ'יפס התעשייתי. אחרי כמה נסיונות שם, הזדמן לי להגיע לארוחת צהריים ברמת החייל, כזה ביזיון עוד לא פגשתי שבו האוכל הוגש לי עם הקינוח של עמיתיי, אגב זה קרה לי פעמיים מתוך פעמיים שאכלתי בסניף הזה.

אח"כ שיכנעו אותי שוב לנסות בג'י בכפר סבא, הבשר היה מתחת לכל ביקורת, ולאחרונה "זכיתי" לטעום גם מהסניף ברחובות, בוא נגיד שההמבורגר, הקפוא, שמגישים פה במרכז העיר ב15 ש"ח טעים לי יותר.

 

לגבי אגאדיר אני מסכים, אם יש מקום אחד ששומר על רמה גבוהה לאורך זמן רב זה אגאדיר, הטיפ שלי אגב זה לבקש צ'יפס "עבה כמו של המשלוחים" כשיושבים במסעדה, הרבה יותר טעים מהצ'יפס הדק.

 

וולפנייטס יצא לי לטעום לפני משהו כמו שנה וחצי אני חושב, סה"כ היה סביר אבל לאור האזהרות אני אשמור מרחק.

פורסם

בלאק נהיה חרבאנה ממזמן. פעם היינו הולכים לשם המון, אבל לאט לאט החלה הידרדרות (סניף ירושלמי, בכ״א) ועכשיו זה אסון.

אם מישהו מכיר מקום טוב שלא מאכזב (גם תל אביב זה טוב) שגם עושה משלוחים שיגיד. להכין המבורגרים זה אחלה, אבל זה התעסקות שאי אפשר תמיד לעשות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...