Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

ראיתי שזה פורום הכי פעיל בנושא רכבים לכן נרשמתי. אני חדש בפורום וניסיתי לראות אם יש כאן חוקי כדי לא לעבור עליהם.

 

בכל אופן אני לא כזה אלוף בהבנת רכבים לכן אל תהיו קשים איתי.

 

אני חושב על לקנות עכשיו רכב חדש פולקסווגן פאסאט. עכשיו אני מחפש גם שהיה דיזל. יצא לי לקרוא מלא באינטרנט ויש כל כך הרבה חומר שאני כבר מסובך פה עם עצמי. קודם כל אני רוצה לקנות PASSAT הדגם הקודם ולא החדש (משום מה אני לא מתחבר עליו). כמובן שהיה דיזל - כי אני כל הזמן בנסיעות בין עירוניות ולא שווה לי בנזין. ראיתי מספר רב של דגמים של אותו פאסאט. יש טורבו דיזל יש דיזל רגיל (לפי מה שהבנתי) יש R36 V6 ויש עוד כמה שאני לא כזה זוכר.

 

אז קודם כל השאלה שלי האם קיים דגם בארץ של R36 V6 ואם כן אז כמה הוא עולה (יד שניה כמובן)? כי לפי מה שראיתי ברשת וקראתי עליו הוא ממש מתאים לי. V4 כמו שכתוב בוואלה רכבים לא כזה מתחבר עליו מבחינת כוח של הרכב.

השאלה השנייה ראיתי שיש כל מני דגמים כמו טורבו.. בלי טורבו וכן הלאה. אז מה כן שווה לקנות?! ומה יש כאן בארץ? כמובן שטורבו יותר שווה אבל מה יש לנו בארץ?

ולשאלה השלישית האם קיים דגם R36 V6 TURBO בארץ?

 

כל מה שקשור למחיר לא מעניין אותי כרגע בכלל כי אם צריך כסף אז יש.

 

אשמח לקבל תשובות פחות או יותר מכוונות אותי לנקודה כי אני מבולבל רצח.. :wink:

פורסם

תשמע, לי יש פאסאט עם מנוע 4 צילינדרים בעל 8 שסטומים (2 ליטר) ולמען האמת היא באמת מרגישה די עצלה בטורים נמוכים, רק מתעוררת לחיים באיזור ה 3.5, אבל כך גם צריכת הדלק שלה עולה, בכללי, כל פאסאט היא עצומה מבחינת הגודל, כל המשפחה נכנסת בפנים ולאף אחד לא חסר מקום (למרות שנסיעות כאלה קורות מעט, עדיין צעיר מדי בשביל ילדים ובוסטרים :lol:), בטוחה, 6 כריות אוויר, בקרת אקלים טובה, אתה מרגיש אתה נוסע על רכב, והנוחות היא סיפור משמים, אבל...

האוטו יקר, מבחינת אחזקה, טיפולים, כל בלאי קטן עדיפות להחליף במיידי, למרות הגודל שלה, והמראה והתחושה שאתה נוסע על טנק, זה טנק מנייר והאוטו עדין יותר ממה שאנשים חושבים.

מבחינת הדיזלים, לפי מה שידוע לי קיימים אך ורק דגמים ידניים עד שנת 2000, מעבר לשנה אחרי מתיחת הפנים גרסאות הדיזל שאני ראיתי קיימות אך ורק בצורה אוטומטית.

כך גם הדגמים היותר חזקים של הבנזין, עם מנועי ה 5 צילינדרים וה 6 (VR6, שדגם כזה אם זכור לי טוב, ראיתי אך ורק פעם אחת באיזור הצפון).

פורסם
תשמע, לי יש פאסאט עם מנוע 4 צילינדרים בעל 8 שסטומים (2 ליטר) ולמען האמת היא באמת מרגישה די עצלה בטורים נמוכים, רק מתעוררת לחיים באיזור ה 3.5, אבל כך גם צריכת הדלק שלה עולה, בכללי, כל פאסאט היא עצומה מבחינת הגודל, כל המשפחה נכנסת בפנים ולאף אחד לא חסר מקום (למרות שנסיעות כאלה קורות מעט, עדיין צעיר מדי בשביל ילדים ובוסטרים :lol:), בטוחה, 6 כריות אוויר, בקרת אקלים טובה, אתה מרגיש אתה נוסע על רכב, והנוחות היא סיפור משמים, אבל...

האוטו יקר, מבחינת אחזקה, טיפולים, כל בלאי קטן עדיפות להחליף במיידי, למרות הגודל שלה, והמראה והתחושה שאתה נוסע על טנק, זה טנק מנייר והאוטו עדין יותר ממה שאנשים חושבים.

מבחינת הדיזלים, לפי מה שידוע לי קיימים אך ורק דגמים ידניים עד שנת 2000, מעבר לשנה אחרי מתיחת הפנים גרסאות הדיזל שאני ראיתי קיימות אך ורק בצורה אוטומטית.

כך גם הדגמים היותר חזקים של הבנזין, עם מנועי ה 5 צילינדרים וה 6 (VR6, שדגם כזה אם זכור לי טוב, ראיתי אך ורק פעם אחת באיזור הצפון).

 

חחחח... אתה רק עושה לי חשק לקנות אותה עוד יותר :-o האמת שאני מדבר לא על פאסאט הישנות אלה על חדשה דגם קודם:

 

upload.wikim edia.org/wikipedia/commons/2/21/VW_Passat_R36.jpg

(קישור - להוריד רווח)

 

יש להם גרסא של דיסק עם תיבת DSG ככה שבמחינת זה הכל סבבה. לפי מה שסיפרת דגם של V6 הוא נדיר בארץ - כמה חבל... בכל אופן הייתי רוצה לדעת תשובה גם על השאלות שכתבתי למעלה.

 

ותודה לך על המידע.

פורסם

אין פאסאט R36 בארץ, זאת גרסה של הפאסאט עם מנוע V6.

 

בעבר היה ייבוא של פאסאט V6 אאל"ט עד 2003-2004 (מנוע 2800 סמ"ק זהה לגולף V6 MK4).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא רק עד 2004 - לי יש את גרסת ה-V6 2005.

רכב באמת מדהים.

לגבי תחזוקה שוטפת (שמנים פילטרים) - אני כמובן משלם יותר מכיוון שאני צריך כמות גדולה יותר של שמן, אך הפילטרים מאוד זולים (ל-VW משתמשים בפילטרים של MANN), למשל:

מסנן מזגן - 40ש"ח

מסנן אויר - 100ש"ח

מסנן שמן - 40ש"ח ??(אם אני זוכר נכון)

לגבי טיימינג - אני בכל הרכבים שלי מבצע טיימינג רק לפי ק"מ ולא לפי זמן (אך כמובן בודק את מצב הרצועה בכל טיפול, כלומר כל 16,000ק"מ), למשל:

אסקורט 92, רכב שמשמש אותי ביום יום עם עוד מעט 250,000ק"מ בוצע פעמיים טיימינג (ללא החלפת מותחן מכיוון שלא היה צריך).

פוקוס 2004 עם יותר מ-190,000ק"מ בוצע טיימינג פעם אחת.

פורסם

שכחתי לציין, שטיפולים מיוחדים כמובן שעולים בהתאם,

למשל, כשקניתי את הרכב, נסעתי למוסך רון והחלפתי את הזרועות הגה העליונות - כל הסיפור יצא בסביבות ה-2000ש"ח (אני מקווה שאני זוכר נכון).

פורסם
אין פאסאט R36 בארץ, זאת גרסה של הפאסאט עם מנוע V6.

 

בעבר היה ייבוא של פאסאט V6 אאל"ט עד 2003-2004 (מנוע 2800 סמ"ק זהה לגולף V6 MK4).

 

הבנתי.. באסה...

 

לא רק עד 2004 - לי יש את גרסת ה-V6 2005.

רכב באמת מדהים.

לגבי תחזוקה שוטפת (שמנים פילטרים) - אני כמובן משלם יותר מכיוון שאני צריך כמות גדולה יותר של שמן, אך הפילטרים מאוד זולים (ל-VW משתמשים בפילטרים של MANN), למשל:

מסנן מזגן - 40ש"ח

מסנן אויר - 100ש"ח

מסנן שמן - 40ש"ח ??(אם אני זוכר נכון)

לגבי טיימינג - אני בכל הרכבים שלי מבצע טיימינג רק לפי ק"מ ולא לפי זמן (אך כמובן בודק את מצב הרצועה בכל טיפול, כלומר כל 16,000ק"מ), למשל:

אסקורט 92, רכב שמשמש אותי ביום יום עם עוד מעט 250,000ק"מ בוצע פעמיים טיימינג (ללא החלפת מותחן מכיוון שלא היה צריך).

פוקוס 2004 עם יותר מ-190,000ק"מ בוצע טיימינג פעם אחת.

 

שכחתי לציין, שטיפולים מיוחדים כמובן שעולים בהתאם,

למשל, כשקניתי את הרכב, נסעתי למוסך רון והחלפתי את הזרועות הגה העליונות - כל הסיפור יצא בסביבות ה-2000ש"ח (אני מקווה שאני זוכר נכון).

 

 

תודה על המידע.. האמת שאני עכשיו נוסע על רנו מיגאן, בעבר הייתי נוסע על מאזדה 3. שני הרכבים האלה הם של ההורים שלי וזה יהיה הרכב הראשון שלי. מאזדה היה אחלה רכב פשוט סוף הדרך אבל נמכר בסיבות כאלה ואחרות, עכשיו אני נוסע על רכב שלהם שזה רנו מיגאן. חרא רכב, אין מילה אחרת לתאר אותו. מנוע בקושי מזיז את הרכב - וזה עוד מנוע חדש שנקנה ב10,000 ש"ח אחרי שקודם נשרף בגלל טיימינג שגרר אחריו שרשרת של בעיות וכל 12 השסטומים שנשרפו, ראש מנוע, חיישנים למיניהם ועוד. אוטו תחנת דלק אמיתית - יש הרגשה שהוא אוכל 1 ל-5, בלי מזגן ובלי טורים גבוהים. היגויי פשוט בלאי, אוטו כל שלולית יכול לאבד שליטה בכיף... 0 אחוזי נוחות ברכב... רכב לא נוח בכלל ושלא נדבר על מראה החיצוני הזוועתי שלו. שמתי באוטו הזה מערכת מהרכב הקודם של חבר שלי שנמכר.. סאב רמקולים וכדומה - אני בחיים שלי לא תיקנתי אוטו שנבנה בצורה יותר מפגרת מזו של רנו או רכב צרפתי אחר. כל כך הרבה דברים פשוט חסריי משמעות שנעשו שם, חלקים שהם סטנדרטיים לכל רכב, כמו גלגל, פנס אצל הרכב הזה הוא פשוט "מיוחד". כל טיפול עולה הון תועפות! מים אדומים (מי קירור) הוא שותה כמו פטל, ידית לבדיקת שמן אפילו היא נמצאת מתחת למנועי שכדי שתבדוק כמה שמן נשאר לך אתה צריך לשבור את הגב כדי להגיע עד אלייה. בקיצור אחרי דבר כזה אני לא רוצה שום רכב צרפתי וכל הבעיות טכניות שעברתי עם הרכב הזה לא נראה לי שמוסכניק אחד מכיר.. את הרכב הראשון שלי אני רוצה טוב, גדול ונוח ושהיה על דיזל. אני רוצה רק צבע שחור כי זה הצבע שאני אוהב. אני לא רוצה שום מינוס שישב לי על הלב עם הרכב החדש. לכן אני מחפש את הרכב שיתאים לצרכים שלי ולא רוצה לקנות סתם. אבל אם אני קונה אני משקיע בו עד הסוף וכמו שצריך (מה לעשות ככה זה רוסים :] ). בעיה של כסף לרכב אין ובעיה של כסף לתיקונים אין ככה שזה פחות רלוונטי.

 

חבל באמת שאין את הגרסא של V6 בארץ.. כי לדעתי לרכב הזה צריך מנוע לא פחות מV6. בכל אופן תודה לכולם על התשובות, באמת שענית לי על הרוב וגם נתתם לי מידע נוסף שלדעתי חשוב לא פחות.

×
×
  • תוכן חדש...