Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי עכשיו 2 סאבים של לאנזר 500 רמס (HRW124D)כל אחד ואני רוצה לשים אותם בתיבה שאני אבנה לבד

בהתחלה כששאלתי אמרו לי תחכה שיגיעו הסאבים ואז תשתמש בWINISD עם הנתונים שקיבלת וזה יחשב לך אבל קיבלתי רק את הנתונים הנ"ל

qms

qts

qes

Xmax

VAS

FS

RE

ובתוכנה צריך גם

LE

Z

SPL

PE

BL

DIA

SD

והנתונים האלה לא מצאתי בשום מקום חשבתי אולי זה דברים שאני צריך לבחור אבל לא יודע מה עושים עם זה

מי שיכול בבקשה שיעזור

תודה, צבארי

פורסם

לא יודע לא נראה לי הגיוני הוא נתן לי גודל של קופסת נעליים

 

H=0.403

w=0.271

d=0.182

זה לא נראה לי הגיוני

והרבה רושמים גם שהם רוצים SPL גבוה וכל מיני דברים כאלה אולי עשיתי משהו לא נכון

בדרייבר רשמתי לו 2 אבל בתמונה מראים כביכול רק אחד

פורסם

תודה רבה אחי

 

הנה לינק סרקתי את זה

 

http://planet.nana.co.il/gedallya/scan.jpg

 

אם תיבה גדולה זה יותר טוב (כמו של ג'ניה) אז אין בעיה כי הרכב זה פיג'ו 406 ויש לו בגאז' יחסית גדול מאוד ככה שאין בעיה יש לי 2 סאבים כאלה ואני יחבר אותם במקבילי (2 אוהם)

אני רוצה שיביאו בראש אבל גם שתהיה איכות...

תודה רבה

פורסם

מצטער שאיני יכול לעזור, רציתי לשאול אם מדובר בסאבים בעלי סליל כפול ?

ואם אכן זה המצב, לאיזו התנגדות הם יורדים, ועם איזה מגבר אתה מתכוון לדחוף אותם ?

 

ועוד שאלה לא פחות חשובה, איזה רמקולים ברכב יש לך , שיאזנו פה את המאזניים ?

(לפי מה שהבנתי ממך הינך מעוניין בSPL)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן הסאבים בעלי סליל כפול אבל אם אני אחבר את שניהם ההתנגדות תרד לאוהם אחד וזה לא מתאים למגבר ככה שאני אחבר רק סליל אחד בכל סאב

אני מתכוון לדחוף אותם עם SOUNDSTORM D500.4 2000W בברידג' אחד שאמור לתת 1500-1800 וואט מקס ב2 אוהם

הרמקולים הם

רמקולים אחוריים - Audiobahn ABF39T 215W R.M.S

רמקולים קדמיים - Audiobahn ACS2063P 110W R.M.S

פורסם

איל , אומנם SPL זה במיוחד לאנשים שמעדיפים הרבה באס,

אבל לי לא יצא עדיין להכיר רכב שמורכב מ"הרבה באס" ללא מספר אלמנטים עם הגברה הגונה בהתאם,

זה פשוט קשה לשמוע את החלל הזה.... איזון מקסימלי אני משער שזה לא הכוונה, הכוונה לאפשרות שמיעה מבלי להגיד "זה פשוט מגעיל ולא ניתן לשמיעה."

 

tzabary, קנית שני סאבים בעלי שני סלילים, ואתה משתמש רק באחד מהם בכל אחד ?

אוקי......

לגבי המגבר שלך, לא נתת מידע לגבי ההספק שלו, (וואט מקס, מהזה ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם אתה מחבר רק סליל אחד אתה משנה את כל הנתונים של הסאבים. בעצם אתה חוצה אותם בשניים. לא מומלץ לחבר רק סליל אחד.

לפי מה שהבנתי לכל סאב יש שני סלילים של 4 אוהם. אתה יכול לחבר בכל סאב את הסלילים במקביל, תקבל שני סאבים בעלי התנגדות של 2 אוהם ואז לחבר אותם בטור ולקבל התנגדות של 4 אוהם.

פורסם

אבל ההספק ב4 אוהם הוא 1000 וואט מקס (לא משנה זה לא אומר משהו מדיוק) וב2 אוהם זה 1500-1800 אז אם אני יחבר אותו ב4 אוהם זה כאילו רק סאב אחד

 

מה עדיף- להחזיר את הסאבים ולדרוש את הדגם שהזמנתי או לחבר סליל אחד?

פורסם

יש לך בכלל מגבר 4 ערוצים. הוא יציב בגישור ב 4 אוהם ולא ב 2 אוהם. אתה צריך שני סאבים עם התנגדות של 4 אוהם אם אתה רוצה לבצע שני גישורים. אם אתה רוצה לגשר רק שני ערוצים אל הסאבים (ואת שני הערוצים הנותרים לחבר לרמקולים) אז מה שיש לך זה כנראה בסדר (התנגדות סופית של 4 אוהם).

פורסם

צברי לפי דעתי תוודא שאכן מדובר בכל סליל בעל 4 אוהם, (לא הצלחתי להבין אם זה נתון או שיעור)

ואם יש אופציה לרכוש אחד בעל 2 אוהם לכל סליל, יהיו לך חיים יותר קלים

או החלפה פשוטה לסאב בעל סליל אחד של 4 אוהם, מה שכניראה עולה טיפה פחות, אך מבלי אופציה להתקדם בעתיד (אם זה תחום העיניין שלך)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...