Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל במניואל של המגבר רשום שהוא יציב ב2 אוהם בגישור

2 Ohm Operation

 

 

Your D-SERIES amplifier was designed to operate efficiently at loads down to 2 Ohms.



 

 

 

 

This means that you can install four 8 Ohm speakers per channel when using parallel wiring.

 

of an additional 10W to each speaker



 

 

 

 

When operating at 2 Ohms, the amplifiers will increase their output power by approximately 50%. The



 

 

 

 

current draw will so increase by about the same amount, also be sure you have enough current to

 

run the amplifiers into a 2 Ohm load. If you lack adequate current, your music reproduction will be

 

distorted.

 

Increasing the number of woofers per channel at low frequencies (up to 100MHz) produces an acoustic

 

coupling effect. This acoustic coupling increases your power output by 3 dB per speaker, or the equivalent

 

פורסם

אין נתוני RMS ?

איזה מן מגבר זה ? :)

 

לגבי הנתונים אני מבין שמדובר במונובלוק, אם אכן יש לך שני סלילים של 4 אוהם, חיבור מקבילי יתן 2 אוהם.

ובטור לסאב השני תקבל התנגדות של 4 אוהם, משמע לא תפיק הרבה הספק לסאבים ממונובלוק

אך אם היה מדובר בשני סלילים של 2 אוהם, בחיבור מקבילי היית מקבל 1 אוהם, ובחיבור טורי בין הסאבים היית מקבל 2 אוהם, ואז היית מנצל את המונובלוק כמו שצריך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הוא יכול לעבוד ב2 אוהם סטריאו ולא מונו. בנתונים שלו יש הספק לגישור ב 2 אוהם? לא.

 

לגבי הסאב, בדף רשום התנגדות 2 אוהם או 8 אוהם, מכך ניתן להסיק מדובר בסאב בעל שני סלילים של 4 אוהם.

 

עריכה:

למה אתה מסיק שזה מונובלוק אם זה 4 ערוצים?

פורסם

טוב אייל אני יעשה כמו שאמרת אני מניח שזה הפיתרון הכי טוב...

 

אם תוכל להגיד לי רק איך לעשות את החישובים לתיבה אם אתה לא מוכן לעזור לי?

 

ועוד דבר

תכננתי לקנות מגבר לרמקולים הקדמיים

אולי עדיף שאני אגביר אותם עם אותו מגבר וייקנה מונובלוק לסאבים או משהו?

אם כן אז תן לי בבקשה את הנתונים שהמגבר צריך להכיל לדעתך ואני אמצא כבר (מארה"ב)

תודה (:

פורסם

לא שלא מוכן, פשוט להכניס לתוכנה ולהסתכל לוקח זמן. התכתבנו כאן עכשיו כמו צ'אט. אני אתן כשאוכל.

 

בכל מקרה לא אמרת מה אתה מתכוון לעשות, שני גישורים או גישור אחד. אם שניים אז הסאבים לא יתאימו, אם אחד אז כן.

 

אני אהיה כנה איתך, אתה לא נראה לי יותר מדי סגור על עצמך, הייתי הולך לחנות במקומך.

פורסם

עריכה:

למה אתה מסיק שזה מונובלוק אם זה 4 ערוצים?

אני מסתכל שוב על הנתונים שלו, וזה נראה לי ברור מאליו

ואז אני מסתכל שוב על החתימה שלו, ופתאום זה נהיה מטושטש.......

אין לי שמץ של מושג איך הגעתי לזה :)

 

צברי, מצטער כניראה העייפות כבר משפיעה עלי.. ההודעה האחרונה שלי לא רלוונטית להגברה שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תשמע זה נראה לך ככה כי אני לא מבין בזה יותר מדי כמוך

 

אני רק רוצה שישמעו חזק וטוב...

 

אם תוכל לעזור לי עם התיבה אני אשמח לא ידעתי שזה לוקח הרבה זמן אם ככה אני יחכה כמה שצריך

 

תודה

ועוד דבר

תכננתי לקנות מגבר לרמקולים הקדמיים

אולי עדיף שאני אגביר אותם עם אותו מגבר וייקנה מונובלוק לסאבים או משהו?

אם כן אז תן לי בבקשה את הנתונים שהמגבר צריך להכיל לדעתך ואני אמצא כבר (מארה"ב)

תודה (:

פורסם

אני רוצה לעשות גישור אחד ושישארו לי שני ערוצים פנויים לרמקולים האחוריים...

 

או שאני אקנה מגבר בשביל הסאבים אבל אני לא יודע איזה מגבר מומלץ...

פורסם

אבל הנתונים שם זה לתיבה לסאב אחד אני רוצה תיבה אחת לשניהם

 

מה גם שאני לא מבין משם מה הנפח שלה צריך להיות ואיזה גודל הפורטים וכמה

 

אני רוצה לעשות תיבה כמו של ג'ניה אני רק לא יודע איך הוא תכנן אותה והכל

פורסם

חח, למה לא אמרת

זה פשוט.

תיקח הגדרות של תיבה אחת.

ותכין תיבה אחת גדולה עם חוצץ באמצע, עם שני תיבות לפי ההגדרה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אבל אני לא מבין מה זה אומר ה1.5 וחצי cu ft הזה מה הנפח כאילו? ואיך לבנות? יעני פי 2 בנפח ולעשות באמצע פורט לאורך? ומה זה אומר לי שהיא מכוונת לתדר 50 הרץ?

פורסם

דבר אחד עוד לא הבנתי , מי החכם שאמר לך לחבר סליל אחד בכל סאב ,

 

הרי זה הורס את הסליל השני ומוריד מהעוצמה של הסאב.......

×
×
  • תוכן חדש...