Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. קניתי מצבר אבל ביקשתי לשמור את המצבר הישן. הבעיה שיש לי כרגע גם את המצבר הישן יותר שאין לי בו צורך יותר. איך נפטרים ממנו?

2. כל כמה זמן נהוג להחליף מגבים? אני שם לה שיש חריקות כשאני מפעיל ואין גשם חזק. זה מצב תקין או מעיד שמשהו לא בסדר?

פורסם

כן, אבל האם ה בסדר שהם חורקים כשאין גשם? כי אם כן אז אין בעיה (החריקות נשמעות כשמפעילים על יבש או כשיש טיפות)

פורסם

ובגשם זה לא קורה?

 

אם ככה אז השאלה היא אם אתה מוכן לסבול את הרעש הזה, כי אם תחליף מגבים לא יהיה רעש כלל אפילו על יבש (ככה זה היה אצלי לפחות)

 

כמה זמן המגבים הנוכחים אצלך?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
1. קניתי מצבר אבל ביקשתי לשמור את המצבר הישן. הבעיה שיש לי כרגע גם את המצבר הישן יותר שאין לי בו צורך יותר. איך נפטרים ממנו?

2. כל כמה זמן נהוג להחליף מגבים? אני שם לה שיש חריקות כשאני מפעיל ואין גשם חזק. זה מצב תקין או מעיד שמשהו לא בסדר?

 

בעניין המצבר: הפתעה! המצבר שווה בין 30 ל-40 ש"ח. יכול להיות שחייבו אותך בגינו ("פיקדון") תיגש לתחנת שירות של מצברים ותקבל את הכסף.

 

לעניין המגבים: חשוב מאוד להקפיד על מגבים תקניים! תקח בחשבון שאתה פתאום מקבל "מכת" מים מרכב שבא נגדך. או "מכת" בוץ. זה לא נעים ומסוכן. אבל מעבר לכך, לא צריך להשתגע אם הם מרעישים קצת ובסך-הכל עושים את עבודתם.

 

דבר אחר, מגבים יכולים להרעיש גם כתוצאה של "אבנית" בחלון. ישנה פלסטלינה מיוחדת משפשפים איתה עם מים את החלון. ישנם גם ספריים יעודיים לכך.

 

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
בעניין המצבר: הפתעה! המצבר שווה בין 30 ל-40 ש"ח. יכול להיות שחייבו אותך בגינו ("פיקדון") תיגש לתחנת שירות של מצברים ותקבל את הכסף.

 

לעניין המגבים: חשוב מאוד להקפיד על מגבים תקניים! תקח בחשבון שאתה פתאום מקבל "מכת" מים מרכב שבא נגדך. או "מכת" בוץ. זה לא נעים ומסוכן. אבל מעבר לכך, לא צריך להשתגע אם הם מרעישים קצת ובסך-הכל עושים את עבודתם.

 

דבר אחר, מגבים יכולים להרעיש גם כתוצאה של "אבנית" בחלון. ישנה פלסטלינה מיוחדת משפשפים איתה עם מים את החלון. ישנם גם ספריים יעודיים לכך.

 

הי

כל מי שרוצה מוזמן להגיע לכל אחד מסניפי שנפ בארץ http://www.schnapp.co.il/?pg=BranchList&CategoryID=287

אנו קונים מצבר רכב ב40-110 שקל תלוי בגודל ,

כמובן שמכירת המצבר אלינו תבטיח שהמצבר יועבר למיחזור לחומרי גלם במפעל מיחזור מאושר .

 

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם

וואי אני לא מאמין שמקבלים כסף על המצבר הישן. שאלתי כאן בתמימות וחשבתי שאקבל תשובות בסגנון "זרוק אותו מחוץ למוסך". לא חשבתי שהוא שווה כסף גם בתור משומש. כואב לי הלב על כל המצברים שהחלפתי בחיים כי תמיד השארתי במוסך :-(

 

אגב - יש לי מצבר 55 אמפר. האם הוא שווה בוודאות 40 שקל או שזה הסכום המקסימלי שמקבלים בהתאם למצבו?

פורסם
וואי אני לא מאמין שמקבלים כסף על המצבר הישן. שאלתי כאן בתמימות וחשבתי שאקבל תשובות בסגנון "זרוק אותו מחוץ למוסך". לא חשבתי שהוא שווה כסף גם בתור משומש. כואב לי הלב על כל המצברים שהחלפתי בחיים כי תמיד השארתי במוסך :-(

 

אגב - יש לי מצבר 55 אמפר. האם הוא שווה בוודאות 40 שקל או שזה הסכום המקסימלי שמקבלים בהתאם למצבו?

 

מוזר שאתה מופתע אחי...היום הכל ממחזרים..ולא בוכים על חלב שנשפך..:wink:

פורסם
מוזר שאתה מופתע אחי...היום הכל ממחזרים..ולא בוכים על חלב שנשפך..:wink:

 

לא בטוח שצריך לבכות ... בזמן החלפת מצבר במוסך / חשמלאי לוקחים בחשבון במחיר המצבר החזרה של מצבר ישן .

 

מה שחשוב הוא שמירה על איכות הסביבה .

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

×
×
  • תוכן חדש...