Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם אני חדש כאן בפורום ואיזה הצטרפות מקרים כבר יש לי שאלה ראשונה חחח

כמו בכותרת אני מעוניין לרכוש אופל אסטרה דיזל ויש לי כמה שאלות לגביהן אני יודע שאלו כאן בעבר אבל אני רוצה לקבל תשובות חדשות אולי ישנם כאלו שיש להם דעה אחרת

והשאלות הן

 

1. מהי צריכת הסולר

2. כמה ק"מ מחזיק המנוע שלהם

3. מאיזה שנה דרוש להחליף משאבת סולר

4. מה כדאי יותר הדגם 4 דלתות או ה5 דלתות

5. מאיזה ק"מ דרוש להחליף משאבת סולר

6. מאיזה שנה כדאי לרכוש למרות שידוע לי שקיים רק משנת 99 עד 2004 בלבד

 

בתודה מראש

פורסם

בשביל רכב ראשון, זה לא הרכב שהייתי הולך עליו.

עלויות טיפולים (לא השוטפים) אסטרונומיות.

משאבה סביב 7, קלאץ סביב 5, טיימינג סביב 3 (המחירים באש"ח).

ואני לא מדבר על תקלות בחיישנים.

 

גם אני חשבתי לקנות אחת ידנית.

אבל הבעיות שהיו באוטומטית (דיזל) של אבא הורידו אותי מהעניין.

 

חפש רכב אחר.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אני מצטרף לשאלה.

 

קראתי וראיתי שהאסטרה לא כ"כ סחירה בשוק המוקומי שלנו, ותהיה לי בעיה למכור אותה אח"כ, ושהטיפולים במוסכים המורשים יקרים. אבל מבחינת אמינות הדעות היו חלוקות.

אשמח לשמוע עוד משהו לגבי האסטרות, אולי גם ספציפית לגבי אסטרה שמצאתי:

2000CC דיזל ידנית, שנת 2003 עם 240000ק"מ.

 

תודה מראש

 

ועל הדרך, יש המלצות לגבי מכון בדיקה באזור ב"ש?

פורסם

לא. כי זה רכב גרוע בגירסת הדיזל. חבל על הזמן, אלא אם אתה קונה ב-3-4K, נוסע ונוסע עד לתקלה הגדולה הראשונה וזורק לגרוטאות - וגם אז אני לא רואה את הרווח הגדול.

פורסם
לא. כי זה רכב גרוע בגירסת הדיזל. חבל על הזמן, אלא אם אתה קונה ב-3-4K, נוסע ונוסע עד לתקלה הגדולה הראשונה וזורק לגרוטאות - וגם אז אני לא רואה את הרווח הגדול.

 

מוזר מה שנאמר כאן יש לשכנה שלי דגם 5 דלתות שנת 99 אוטומט דיזל ויש לה אות׳ו שנה וחצי והיא אומרת שהיא מבסוטית ממנה מאוד וכבר שנה וחצי ללא תקלות

פורסם
בשביל רכב ראשון, זה לא הרכב שהייתי הולך עליו.

עלויות טיפולים (לא השוטפים) אסטרונומיות.

משאבה סביב 7, קלאץ סביב 5, טיימינג סביב 3 (המחירים באש"ח).

ואני לא מדבר על תקלות בחיישנים.

 

גם אני חשבתי לקנות אחת ידנית.

אבל הבעיות שהיו באוטומטית (דיזל) של אבא הורידו אותי מהעניין.

 

חפש רכב אחר.

 

יש לאבא שלך דיזל אוטומטית???

פורסם

רכב ישן זה עניין של מזל. ייתכן ותקבל שרשרת של תקלות, ייתכן והרכב ייסע מצוין לאורך זמן.

 

מה שברור הוא, שעלות אחד התיקונים הבלתי שגרתיים שהעלו בפניך, תקזז במהירות את החיסכון בדלק שאתה מנסה להשיג ע"י רכישת הרכב הנ"ל.

פורסם

אני מבעלים של אסטרה דיזל משנתון 2001 אני יד ראשונה של הרכב עד כה עבר 2430000 מבחינת בעיות לא היו חוץ מחיישן ל המחממים שעלה לי 50 שקל אני מטפל לבד ברכב בשנים האחרונות אני מאוד מרוצה מהרכב תצרוכות דלק כ 1 ל18 כמובן הרכב מטופל בחלקים מקוריים בלבד בגדול אני מאוד מרוצה מהרכב הרכב משרת אותי כמו שצריך טיפולים יזומים כול 10 k כמובן בחלקים מקורים עם אתה מחפש אחת תיקנה רק מיד פרטית ולא מצהל או כול גורם אחר בגדול מהרכבים גמורים עם יהיו עוד שאלות בכיף ובהצלחה הרכב שלי גיר אוטומט

פורסם
אני מבעלים של אסטרה דיזל משנתון 2001 אני יד ראשונה של הרכב עד כה עבר 2430000 מבחינת בעיות לא היו חוץ מחיישן ל המחממים שעלה לי 50 שקל אני מטפל לבד ברכב בשנים האחרונות אני מאוד מרוצה מהרכב תצרוכות דלק כ 1 ל18 כמובן הרכב מטופל בחלקים מקוריים בלבד בגדול אני מאוד מרוצה מהרכב הרכב משרת אותי כמו שצריך טיפולים יזומים כול 10 k כמובן בחלקים מקורים עם אתה מחפש אחת תיקנה רק מיד פרטית ולא מצהל או כול גורם אחר בגדול מהרכבים גמורים עם יהיו עוד שאלות בכיף ובהצלחה הרכב שלי גיר אוטומט

 

ומה לגבי משאבת סולר שמדברים עליה עדיין לא החלפת?

או ישנם עוד דברים שאני צריך לדעת מלבד המשאבת סולר שידוע לי עד כה

פורסם

חלק גדול מהאסטרות דיזל מהשנים הללו שירתו שירות צבאי מלא.

כשהן היו חדשות זה היה אוטו מעולה.

עכשיו זו בטח גרוטאה.

תיזהר!

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...