Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
HTC droid dna? Nexus 4?

לפי מה שהבנתי הdna כרגע אוכל את כולם בלי מלח, במיוחד מבחינת המסך.

הנקסוס זול משמעותית ואתה מקבל אנדרואיד נקי, מהיר, עדכונים שוטפים.

הHTC לא טוב, יש לו 16GB בלי הרחבה, ורק 11GB זמין, זה ממש לא מספיק לי. :?

בכמה אתה מוכר את הSGSII?.

מנסה כרגע ב1500₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומי נותן אחריות בKSP? עם איזה רום הוא מגיע?

המחיר שאני דיברתי עליו הוא בסמסונג עצמם, אני אישית לקחתי אותו מסניף פ''ת.

 

המכשירים האלו ב-KSP מגיעים עם רום של מפעילות סלולר אירופאיות או רום נקי של מדינות באירופה.

 

אני רכשתי מהם-3 מכשירים, HOX, SGS3 ו-NOTE2.

מבחינת גימור ועיצוב ה-HOX נראה הכי טוב, אבל יש כמה דברים שהורגים אותו שזה הסוללה החלשה והלא נשלפת, חוסר הרחבת זיכרון ויקר לתיקון מכל השאר.

 

המכשיר הכי טוב והכי שימושי מבניהם הוא ה-NOTE2, נכנס לכל כיס ואחרי שמתרגלים לחווית המסך הזה לא יכולים לחזור אחורה.

 

ה-HOX וה-SGS3 הגיעו עם רום של vodafone וה-NOTE2 הגיע עם רום נקי של גרמניה.

זה אומר שהוא יקבל עדכונים מהר יותר מאלו של vodafone.

ובנוסף אין כיום הצדקה לרכוש מכשיר כזה של היבואן הרשמי בארץ, הוא מאוד איטי בעדכונים.

עברית מגיע על המכשירים כבר ואם היא מוצפנת, אפליקציה פשוטה מגלה אותה וזהו.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

גם אני עם SGS2, ומתלבט מה לקנות כמכשיר הבא,

העניין הוא שSGS3 ונוט2 יצאו יחסית מזמן במושגים של היום (לפני כ-9 חודשים),

מה שאומר שעוד שלושה-ארבעה חודשים, אמורים להגיע דגמים חדשים לכל הליין מכשירים.

אם תקנה היום SGS3, בעוד חצי שנה הוא ייחשב כ"דגם מיושן", וזה קצת באסה.

 

אם אתה לא מאלה שחייבים להיות בחוד החנית של הטכנולוגיה - לדעתי אחד משניהם יהווה אחלה בחירה!

(גם הנוט2 וגם SGS3 שניהם מכשירים מעולים).

לדעתי HTC נופל עוד בקו הפתיחה, בגלל הסוללה שלא ניתנת להחלפה.

אני אישית הזמנתי שתי סוללות תחליפיות בפחות מ10$ באיביי, ובימים עמוסים בצבא (עם הרבה טלפונים), מחליף לפחות סוללה אחת.

לדעתי הרבה יותר נוח מאשר להסתובב עם מטען ולחפש שקע פנוי.

בברכה!

יונתן.

פורסם
המכשירים האלו ב-KSP מגיעים עם רום של מפעילות סלולר אירופאיות או רום נקי של מדינות באירופה.

 

אני רכשתי מהם-3 מכשירים, HOX, SGS3 ו-NOTE2.

מבחינת גימור ועיצוב ה-HOX נראה הכי טוב, אבל יש כמה דברים שהורגים אותו שזה הסוללה החלשה והלא נשלפת, חוסר הרחבת זיכרון ויקר לתיקון מכל השאר.

 

המכשיר הכי טוב והכי שימושי מבניהם הוא ה-NOTE2, נכנס לכל כיס ואחרי שמתרגלים לחווית המסך הזה לא יכולים לחזור אחורה.

 

ה-HOX וה-SGS3 הגיעו עם רום של vodafone וה-NOTE2 הגיע עם רום נקי של גרמניה.

זה אומר שהוא יקבל עדכונים מהר יותר מאלו של vodafone.

ובנוסף אין כיום הצדקה לרכוש מכשיר כזה של היבואן הרשמי בארץ, הוא מאוד איטי בעדכונים.

עברית מגיע על המכשירים כבר ואם היא מוצפנת, אפליקציה פשוטה מגלה אותה וזהו.

נכנס לכל כיס?

גם זה של ג'ינס?

מכנס צבאי אין בעיה, אבל מה עם ג'ינס?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הנוט 2 מאד מומלץ, אבל קח בחשבון שהוא גדול ואכן מורגש בכיס וזה לפעמים לא נוח אם אתה לובש ג'ינס טיפה צמוד עם כיסים לא גדולים.

 

וקח בחשבון שהוא יהיה עוד יותר גדול עם כיסוי איכותי שבאמת מגן, כמו otterbox commuter לדוגמא, שזה חובה לדעתי עם המכשירים העדינים האלה שכל נפילה יכולה להסתיים בנזק $$$ רציני.

פורסם

תהייה, מה כבר יש בS3 שאי אפשר לעשות בS2 שבגללו פשוט 'חייבים' לשדרג? איזה בעיות הוא אמור לפתור שלא ניתן עם S2 'הקשיש'?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
הנוט 2 מאד מומלץ, אבל קח בחשבון שהוא גדול ואכן מורגש בכיס וזה לפעמים לא נוח אם אתה לובש ג'ינס טיפה צמוד עם כיסים לא גדולים.

 

וקח בחשבון שהוא יהיה עוד יותר גדול עם כיסוי איכותי שבאמת מגן, כמו otterbox commuter לדוגמא, שזה חובה לדעתי עם המכשירים העדינים האלה שכל נפילה יכולה להסתיים בנזק $$$ רציני.

זה מה שיש לי עכשיו על הSGS II, חשוב לי מגן חזק. לא חשבתי אחרת, זה מכשיר שאני עובד איתו בתנאים לא הכי סטריליים וטובים שיש.

הנוט 2 שלי נכנס לכול כיס. גם של ג'ינס.

שאלה מפגרת אולי, אבל כיס קדמי ייכנס?

תהייה, מה כבר יש בS3 שאי אפשר לעשות בS2 שבגללו פשוט 'חייבים' לשדרג? איזה בעיות הוא אמור לפתור שלא ניתן עם S2 'הקשיש'?

אני אוהב להשתדרג, ואם יש לי את היכולת הכלכלית אז למה לא?

מחזיק בממוצע פלאפון למשך שנה וחצי עד שנתיים ומתקדם הלאה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי אם אתה אוהב להשתדרג, אז הייתי מחכה שלושה חודשים פחות או יותר עד לכניסה של S4 לשוק,

למרות שהשמועות על יציאתו בפברואר הופרכו, אני לא מאמין שהוא יתעכב אחרי פברואר.

S3 לדעתי לקראת סוף החיים שלו, או לפחות עבר בהרבה את האמצע.

 

וכמו שציינו פה לפניי - S3 לא מהווה שדרוג משמעותי מדי ביחס לS2,

S4 לעומת זאת צפוי להיות קפיצת מדרגה - במיוחד בתחום המצלמה והמסך (FULL HD).

בברכה!

יונתן.

פורסם

רציתי לגוון ולהחליף את האייפון לN4 ולא עלה בידי לרכוש אחד כזה. כרגע אני גם מתלבט בין הS3 לנוט2.

 

משעשע לראות כיצד בעבר הקטינו ומזערו את המכשירים, ע"ע סטאר-טק ומילניום, ופתאום שוב מתחילים להסתובב עם מפלצות כפי שהיה עם המוטורולות העתיקות. אז נכון שזה מחשב ביצועים לכל דבר וענין פלוס מסך שנראה מיליון דולר, השאלה אם לא פספסנו את העיקר. להסתובב כל היום עם הנוט2 כולל מגן טוב, הגם שהוא נכנס לג'ינס זה לא מרגיז?

זה גורם לי להתלבט עליו.

 

שימושים:

מיילים, אינטרנט והרבה וואטסאפ שהפחיתו לי במידה ניכרת את השימוש העיקרי - שיחות טלפון..

אגב לבעלי המכשיר, אתם משתמשים בפונקציה לגבי השימוש ביד אחת?

פורסם

אני אישית כן... החייגן אצלי באופן קבוע נמצא מוקטן ונוטה לצד ימין.

 

אני עוד פעם אדגיש את החסרונות/יתרונות במסך הגדול:

 

יתרונות- מלבד הברורים מאילו כמו גלישה טובה יותר וסרטים, זה גם חווית כתיבה בילתי רגילה. בחיים לא חשבתי שמקלדת וירטואלית יכולה להיות כול כך נוחה. פשוט אידיאלי לכתיבה בשתי ידיים.

 

חסרונות- לא מומלץ לאלו שמשתמשים קבוע ביד אחת.

 

כרגע אין לי שום מגן עליו, ככה שאני לא יכול לחוות דיעה לגבי הגודל שלו+מגן. אבל ככה, לא מרגיש שהוא מציק לי בכיסים.

 

אני באופן אישי מעדיף אותו על כול מכשיר כיום. אפילו מכשיר כמו הגלקסי 3 מרגיש לי קצת פחות אידיאלי בתור מכשיר מולטימדיה(על פחות מ-4.7 אני בכלל לא מדבר).

פורסם
ומי נותן אחריות בKSP? עם איזה רום הוא מגיע?

מכפת לך? מורידים מ XDA את מה שהכי נראה לך. זה כל הכיף.

 

יש לי S3 ועכשיו קיבלתי את ה NOTE2.

 

הנוט חלק הרבה יותר בפעולות יומיומיות, מרגיש הרבה יותר מהיר וזה בלי שהתייחסתי למסך המדהים.

פתאום ה S3 נראה קטן..

 

מה גם שהסוללה מחזיקה יומיים בהפעלה רגילה והמטען עושה את העבודה בשעה וחצי.

 

לדעתי, אם הגודל לא מפריע - הנוט2 היום הוא המכשיר הטוב ביותר בשוק.

פורסם
כרגע אין לי שום מגן עליו

 

שים אחד וכמה שיותר מהר.

נפילה הכי קטנה (ואני מדבר על משהו מגובה של כמה עשרות ס"מ) תשבור את המסך העדין מאד שלו ותעקם את המסגרת.

 

אני כבר הספקתי להפיל את המכשיר לפחות פעמיים ובזכות המגן, כלום לא קרה. (אגב קניתי אחד ב 15 שקל, סיליקון הכי פשוט. עושה יופי את העבודה)


×
×
  • תוכן חדש...