Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוהד



 

אני לא מתחכם - אני רושם לך דברים שהם נכונים מתוך כוונה לתקן אותך.

 

אם נמאס ממשהו זה מהשטויות שאתה לא מפסיק לרשום - מצטער אבל אם אתה נעלב, אתה נעלב מהאמת ואני לא אערוך את זה ולא אתנצל על זה.

 

אפילו חברך הטוב אומר שהברזת מכמה שיעורי חשבון אז מה אתה רוצה ממני?

 

אבל אני חייב להסכים כאן לגבי משהו עם סרול - זה באמת מיזם נדיר בארצנו ובאמת פעם ראשונה בפורום שאנחנו רואים דאבל שמיניות בדלתות.

 

ואני מבין שאתה בונה את זה בעצמך אז שאפו ואני מציע לך להתעניין במוצרים של חברה בשם SEM לגימור צבע בטקסטורות בדיוק לצביעת דיפונים ומושבים - חלקי פלסטיקה ועור - מאוד כדאי לך להתעניין לפחות.

 

ביקורת - איך בדיוק את רוצה שאני אתן לך ביקורת על סאונד? אני יכול לתת רק חוות דעת ממה שאני רואה.

 

סה"כ נראה שאתה בונה יפה את הדלתות - לגבי הגימור, נתתי לך טיפ קטן שיכול לשרת אותך.

 

מה תעשה עם זה - עניינך כמובן.

 

ואל תגיד לי לא להגיב - אל תעלה פוסט לפורום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי הגימור זה יהיה בערך אותו גוון, אולי קצת יותר כהה.

בטח דמוי עור, עם סיכוי קטן לבד ללא סמלים ותוספות, גימור חלק.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

או קיי אוהד, סבבה

 

נשאל כמה שאלות מתקדמות יותר - עדיין לא קשור לשום ביקורת ישירה על סאונד, למען האמת אני יודע איך האלמנטים האלה נשמעים, הם עדינים מאוד למרות הגודל שלהם ויש להם נטיה להשמע טבעי בלי אגרסיביות בפאנצ' - זה מה שצריך להתקבל אם תנצל ותתקין אותם נכון - אז יותר מזה, אין לי מה להוסיף כאן על סאונד.

 

לפני שאני שואל את השאלות הנה העובדות

 

אתה מתקין שני וופרים, אני מדגיש - וופרים! על דיפון של דלת...

 

איזה חיזוקים הדיפונים עוברים? או שאתה מתכוון לתת לדיפונים לרעוד כמו חתיכת קרטון מקרקשת?

לאיזה נפח הוופרים האלה מתאימים? האם הם מסוגלים לעבוד בתצורת פרי-אייר - כי ככה אתה מתקין אותם.

האם לא היה עדיף להתקין אותם ישירות על הדופן הפנימית של הדלת ולבנות את הדיפון כגריל? בצורה כזו היית יכול למגן את הדלת בכמה שכבות אלומיניום ולהוסיף לה כוח מבני וגם להפוך אותה לתיבת תהודה מתאימה יותר לא כך?

 

כי - אם הוופרים האלה לא מיועדים לעבוד בIB (פרי-אייר) עד כמה שתשקיע בבניה הזו - את התוצאה האופטימלית או כמה שיותר קרוב אליה אתה לא תקבל.

 

כמה מכל הדברים האלה אתה לקחת בחשבון?

 

אפרופו - החלפת רכב? זה לא נראה כמו גימור סלון של פיאט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הפורום הזה נמצא בישראל או ב USA?

מגניב תותים.

 

ואחרי שצחקנו, נעבור לחלק האומנותי:

גם אני תוהה איזה חיזוק יתווסף לדיפון.

לגבי המידים, אני אישית מעדיף התקנת קיק עבורם, אבל בדקת אפשרות של בניית תיבה נסתרת בתוך הדש-בורד?

 

מחכה לראות עידכונים :-D

מתחדשת*

פורסם

כן אדי הרכב הוא סיויק החדשות!

 

אחלה רכב שבעולם.

 

אמרתי ואני יגיד עוד פעם תתחדש...:-P

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

קודם כל תודה רבה למפרגנים.

 

ולכל אלה שאומרים לעצמם: ''הלוואי שגם אני יכלתי לבנות לעצמי דבר כזה''.

אם אני יכול אז כל אחד יכול!

 

 

אדי: כמובן שהדיפונים עוברים חיזוקים עם דבק חם, פיבר, קצף ולבסוף יריעות זפת.

בגלל שהחלק האחורי של הדיפון מוסתר מהעיין לא השקעתי בגימור לכן לא צילמתי.

גם הדלת עצמה תעבור חיזוקים לפני האיטום.

 

לגבי מיקום הרמקולים: רציתי לשחזר את ההצלחה של ישראל בפיאט.

ישראל בנה פוד שבחלק האחורי ניפתח כמו קונוס.

יש גם את סיבת הנפח - ברור שבדלת אין מספיק נפח לשני וופרים אז רציתי לנצל כמה שיותר מהחלל של הדלת.

וגם בגלל המסילה של החלון שעוברת מאחורי הרמקול.

 

בסה''כ אני יודע שהנפח בערך 70 אחוז ממה שהוופרים האלה צריכים וזה מספיק בשביל העוצמה שאני שומע.

לגבי הבניה: תהיה מספיק חזקה בשביל להתמודד עם 2 וופרים.

ואני לא הבנתי על איזה פרי אייר אתה מדבר?

הדלת תהיה אטומה וגם הבניה, לכן זה כמעט כמו תיבה אטומה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הבניה שלך היא יותר לכוון של פרי-אייר בגלל שתמיד תהיה בריחת אוויר די מאסיבית בין הדיפון לדלת.

 

לבנות את הדופן הפנימית עם הגבהות ואחרי זה להפוך את הדיפון לגריל ענק זה בדרך כלל מה שרואים בפורומים בחו״ל

 

רכב באמת טוב ומקווה שהדיפון באמת יצליח לרסן אותם.

 

מזלך שמדובר בוופרים עדינים, מעניין מה היה קורה אם היית מנסה לשים שם איזה אילוז׳ן אודיו נחמד :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כבר חשבתי על הבריחת אוויר ואני משתדל מאוד למנוע את זה.

קודם כל הבניה יושבת צמוד לפח של הדלת ובהוספה של ספוג זה יצא כמעט אטום לגמרי.

עם כל המשקל שהוספתי לדיפון אני מאמין שאפשר להוסיף אפילו עוד וופר (אם רק היה עוד נפח בדלת...)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אני יודע שצריך לשמור פה על שפה נאותה ובוגרת אבל: פאקקקקקקק אחי איזה דבר מטורף!!! :lol:

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אוהד אדי דיבר על משהו אחר הדיפון שלך יצטרך מעין תמיכה חזקה לפח של הדלת לא משנה כמה שכבות תשים על הדיפון עדיין מדובר בשני אלמנטים"8 ,הם יהיו צריכים ליהיות מקובעים חזק על הדלת עצמה {וספוגים זה לא מה שממש יעזור לך}:idea:

::FEEL THE {XS} power::


×
×
  • תוכן חדש...