Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבניה הראשונה שלי, 16 אינצ' בדלת!


BMW_525_89
שימו לב! השרשור הזה בן 3664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במפגש מרכז הקרוב אני יבוא עם הרכב.

וליאור בנתיים צודק, עדיף להאזין מאשר להסתכל...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהוא בסגנון.

בכוונה התעקבתי עם ההתקנה.

בשביל להוכיח לכל אותם אנשים, שלא האמינו שאפשר להגיע לתוצאה טובה, עם הסט הזה ב 2 חלקים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טיזר קטן למה שצפוי בהמשך..zu5a8usa.jpg6y7uza3a.jpg

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

עידכון!

 

ישראל ג׳וניור החליט להפתיע אותי עם זוג טוויטרים שאני כבר חושק בהם 4 שנים!

Rainbow cal-27

אלמנט פשוט מדהים

יורדים עד 1000 הרץ

והם נשמעים מדהים

 

קשת בענן הגירסה הגרמנית!

וגם לגבי המידים הולכת להיות הפתעה...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

8e3e4e6e.jpg6ypumura.jpgu3u5yrer.jpg

 

הקורות החדשות

כמעט מוכנות...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד,

 

אם אני זוכר נכון המידבאסים אצלך בדלתות יושבים על דיפוני הדלתות ללא כל שרוול שחבר אותם ישירות לגוף הדלת - מהרשמים שלך, מה המינוסים של זה ומה הפלוסים של זה?

 

האם יש כלשהוא חוסר דיוק מורגש בתחום הבאס הנמוך? כמה הם חתוכים בכלל מלמטה? איזה תדר? איזה סלופ?

 

אתה חושב שהם היו יכולים להיות חזקים יותר אם היו מחוברים על שרוולים לגוף הרכב או שזה זניח לדעתך?

 

אתה הבעלים של הרכב הזה אז אני די בטוח שאתה היחיד שיכול לענות על השאלות האלה.

 

לגבי הטוויוטרים - מציע, ממליץ - בחום - את טוויטר שמאל לפחות לכוון כמה שיותר און אקסיס, בייחוד בחיבור לסט שני חלקים כאשר המידבאסים שלך הם שמונה אינטש - זה יאפשר לך להוציא את המקסימום מהחיבור בין הטוויטרים למידבאסים - תשקול את זה.

 

טוויטרים מעולים אבל תרחם עליהם בנקודת החיתוך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להגיד לך מה היתרונות או החסרונות לגבי הוופרים כי אני רוצה לשנות את כל הבניה

יש לי כבר תכנון אחר לגביהם

אבל הם מנגנים לא רע בכלל

לגבי התדרים הנמוכים אני לא ממש בונה עליהם כי זה לא l8

אבל יש להם פאנץ מעולה

נראה איך הם ישמעו בבניה החדשה ואחרי איטום בדלת.

בנתיים הם גורמים לדיפונים לרקוד :-)

 

 

לגבי הטוויטרים ניסיתי 3 אופציות

און אבוקסיס מלא

חצי

וכשהם מכוונים אחד כלפי השני

 

כשהם מכוונים חצי און אוקסיס

כפי שהמליץ לי המתקין שבנה ללאון ולאבי את המערכת זה נשמע לי הכי טוב (לא זוכר את שמו).

הם מאוד חזקים אז אין בעיה גם להוסיף עוד מידבאס...

לגבי החיתוך שמתי אותם על 1.6 על סלופ 36 אם אני לא טועה

 

אני יגיע למפגש הקרוב להשמיע את המערכת

כולם מוזמנים להתרשם.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד,

 

הL8 הם 8.5 אינטש ואני לא חושב שבכלל זו צריכה להיות ההשוואה - יש לך זוג שמיניות בדלתות - עדינים ככל שיהיו - עדין זה מושג יחסי.

 

שתי ממברנות 8 אינטש דוחפות המון אוויר - הבעיות הן -

 

אני מאמין שאפילו דלת של רכב כבר עלולה להוות נפח קטן עבורם - יתכן וזה יעלה את נקודות החיתוך התחתונה שלהם.

 

ובאמת - עד כמה נמוך אתה מצליח לרדת איתם בתדר? אני מתכוון - הם חתוכים ב90, 80, 70, 60? 50???

 

ועצם זה שהם גורמים לדיפון לרקוד מצביע על בעייתיות כלשהיא - היה רצוי שהדיפון פשוט יהיה גריל ענק אבל זה מעניין לדעת מהדיעה שלך אם זה בכלל דבר מורגש מבחינת רעש, קרקוש, עיוות.

 

 

המתקין שאתה מדבר עליו לדעתי הוא פבל דימשיץ - פיור קאר אודיו - אבל הוא כבר לא בארץ יותר, הוא עובד בשביל מוראל אבל ברוסיה.

 

היום מי שמתקין ללאון את הרכב זה ג'וניור ומהבניות של הקורות שראיתי - הוא עושה עבודה יפה!

(לאון עובד איתי באותה חברה, אותה קומה, מפרידה בינינו דלת)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...