Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה , דבר ראשון שלום לכולם , אני אסף בן 22 ואני עומד לבצע חלום ילדות שלי...

טיול אופנועים ארוך מאוד ביבשת אוסטרליה... נכון שהריר ניגר והעיניים מזילות דימעה ?!

אז ככה , בגלל שלא יצא לי להיות בעליו הגאים של אופנוע כבד בארץ (טוב היה לי GS לאיזה חצי שנה בזמן הצבא אבל זה לא נחשב) אני צריך איזשהו ידע בסיסי במוטוריקה ובכלל על אופנועים כדי שאני לא אתקע ואזמין גרר באמצע שום מקום נידח וחם.

ולכן שאלתי ...

איפה אני יכול למצוא חומר שיעזור לי ללמוד באופן עצמאי (כמה שניתן) ותאורתי בלבד (לא שאני אתנגד לראות באמת איך ולמה , אבל פשוט אין לי זמן לזה) איך לדוגמא: להחליף שרשרת או מסננים , להכיר את מבנה האופנוע לחלקיו מה שיתן לי יתרון בקנית אופנוע ומניעת "עבודה בעיניים" מצד החאפרים שימכרו לי את האופנוע באוסטרליה...

ספר או אתר שמלמד יתקבלו בברכה...

מצאתי כמה כאילו אבל הם דורשים תשלום (וקצת יותר מדיי) ולכן אני מחפש אתר חינמי או המלצה לספר (ועדיף מנסיון אישי) .

 

זהו אני מאמין שזה מספיק .

 

תודה מראש לכל העוזרים.

הדרך לגהנום רצופה בפסי האטה

פורסם

מעבר לכך כדי ליעל את הלימוד, תתמקד באופנוע ספציפי אם אתה יכול, ויותר מזה תקנה את הספר רוכב שלו. זה בשילוב עם לימוד טכני כללי על אופנועים יכולים לשרת אותך נאמנה. ותעשה חיים...8)

פורסם

GS באמת אופנוע כביש כבד, שוקל איזה 200 קילו :wink:

 

 

תתחיל לקרוא הרבה בפורומים גם פה וגם בפורום אופנועים בתפוז, עם הזמן לומדים המון.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

שלום !

בתור אחד שביצע את החלום ועשה את הD האוסטרלי על אופנוע (DR650 ) אז ככה :

נחתת באוסטרליה (סידני - המלצה שלי ) גש לשוק המכוניות וחפש אופנוע ( לא מישראלים !!!!! ) :oops:

תקשיב למנוע ( בלי נקישות , צילצולים ומיני מרעין . ) לרוב האוסטרלים ימכרו לך גם ציוד (לרוב מקורי ) עם האופנוע וחלקי חילוף תשאל אותם על בעיות ( הגישה שם שונה הם לא ימכרו לך אופנוע לא טוב או שידווחו לך על בעיות ) .

אח"כ גש לחנויות יד שניה ( מחוץ לסידני !!!) ותקנה שרשרת חלופית וכלי עבודה פלגים ושאר ח"ח טובים

ועכשיו לשאלת השאלות - איך תדע לתקן /להרכיב את הח"ח/להחליף שרשרת ( מחק את המיותר )-

קפוץ לאחד מהמוסכים הרבים (עדיף מחוץ לסידני - הם פשוט נחמדים יותר שם . . ) הם ישמחו לתת לך לעבוד איתם יומיים שלושה ( ואם אתה מתעקש להשאר בסידני לא רחוק מבונדיי ביץ ( האזור הישראלי בסידני בטוח שמעת כבר . . . ) יש מוסך וחנות אביזרים עם חברה נחמדים נורא ( קסטומאיים ) שתמיד שמחים לעזור לאופנוענים במצוקה ( תמסור ד"ש )

 

והעיקר אל תשכח לרכב בצד הנגדי . . . :wink:

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

×
×
  • תוכן חדש...