Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בודק לגבי רכישת רכב לאישתי: (אוטומט)

 

כ 3000-5000 קמ בשנה , בעיקר בעיר (עבודה,גן,חוגים)

ניתן לאכסן עגלה בתא מטען (מטריה)

2 ילדים (2 כסאות בטיחות)

 

חשבתי על (ממויין עפ מחיר):

סקודה סיטיגו - 75000 שח (2 שנות אחריות)

יונדאי i20 0 קמ מליסינג - כ 86000 שח (3 שנות אחריות)

יאריס סטייל חדשה. כ 105000 שח (4 שנות אחריות)

 

על סיטיגו לא בוצעה עדיין נסיעת מבחן (אבל נבדק שהעגלה אכן נכנסת) כך שעדיין לא ברור לי כמה נורא זה הגיר הרובוטי.

 

 

הכוונה היא (נכון להיום) להחזיק את הרכב לטווח ארוך (מעל 10 שנים)

 

יכול להיות שהנתונים ישתנו בעתיד (בהתאם למקום העבודה)

 

 

אשמח לשמוע את דעתכם

 

שאול.

פורסם

הדבר האלמנטרי בפורום הנ"ל - לציין תקציב העומד לרשותך! ואת זה אנשים עדיין לא הפנימו.

 

אתה מציין כאן מכוניות עם הבדלים במחיר של כ-30 אלף שקל. אז אני מניח שהמחיר לא משחק תפקיד עבורך, ואתה לא מתעקש ללכת על הזולות ביותר? נכון?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אם אתה מעוניין להחזיק את הרכב לטווח כל כך ארוך דווקא מבחינה כלכלית משתלמת יותר הדייהטסו סיריון.

הרכב הזה כבר היום נמכר בהרבה מתחת למחירון בחברות הליסינג /השכרה.

יש מכוניות שאפשר לרכוש מאלבר/הרץ עם ק"מ נמוך/מצחיק ובעוד 10 שנים גם ככה הרכב הזה לא יהיה שווה הרבה כך שירידת הערך לא תהייה כ"כ גדולה כמו ברכב חדש,שם לאחר 3 שנים כבר יש ירידת ערך של 40-50% -ירידה שכואבת ללב ולכיס יחד :cry:

מהבחינה הכלכלית,עדיף לרכוש רכב בן שנה-שלוש שנים שכבר ספג ירידת ערך ראשונית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הדבר האלמנטרי בפורום הנ"ל - לציין תקציב העומד לרשותך! ואת זה אנשים עדיין לא הפנימו.

 

אתה מציין כאן מכוניות עם הבדלים במחיר של כ-30 אלף שקל. אז אני מניח שהמחיר לא משחק תפקיד עבורך, ואתה לא מתעקש ללכת על הזולות ביותר? נכון?

 

אתה צודק, במקרה שלי התקציב הוא עד 105000 ש"ח אבל זה לא אומר שאם אין שום יתרון בשימושים שלי לרכב היקר שאני לא אבחר רכב זול יותר ולכן גם באה ההתלבטות.

פורסם
אם אתה מעוניין להחזיק את הרכב לטווח כל כך ארוך דווקא מבחינה כלכלית משתלמת יותר הדייהטסו סיריון.

הרכב הזה כבר היום נמכר בהרבה מתחת למחירון בחברות הליסינג /השכרה.

יש מכוניות שאפשר לרכוש מאלבר/הרץ עם ק"מ נמוך/מצחיק ובעוד 10 שנים גם ככה הרכב הזה לא יהיה שווה הרבה כך שירידת הערך לא תהייה כ"כ גדולה כמו ברכב חדש,שם לאחר 3 שנים כבר יש ירידת ערך של 40-50% -ירידה שכואבת ללב ולכיס יחד :cry:

מהבחינה הכלכלית,עדיף לרכוש רכב בן שנה-שלוש שנים שכבר ספג ירידת ערך ראשונית.

 

בדקתי בהתחלה רכבים עד 30000 קמ אבל לא הצלחתי למצוא רכב נקי. (או שהמחיר שלו היה מחירון ללא הפחתה אף על פי שהוא יד ראשונה מליסינג/שכירות)

 

בכל אופן דווקא בגלל שאני מתכוון להחזיק רכב לתקופה ארוכה אז ירידת הערך של השנים הראשונות פחות רלוונטית.

פורסם
בדקתי בהתחלה רכבים עד 30000 קמ אבל לא הצלחתי למצוא רכב נקי. (או שהמחיר שלו היה מחירון ללא הפחתה אף על פי שהוא יד ראשונה מליסינג/שכירות)

בכל אופן דווקא בגלל שאני מתכוון להחזיק רכב לתקופה ארוכה אז ירידת הערך של השנים הראשונות פחות רלוונטית.

 

א.אכן ברוב רכבי הליסינג עיוברים תיקוני צבע-לא משהו שצריך להרתיע ברכישה.

ב.החברות מורידות מחירים על ליסינג והשכרה,אלא אם אתה מגיע לטרייד אין שם מפחיתים לך על הרכב 30 % ונותנים לך כביכול " מחירון" על הרכב שלך ומחייבים אותך על מחירון מלא שלהם.

כאשר אני רציתי לקנות את ה- I30 שברשותי,הם הציעו לי את הרכב במחיר מכירה של 83,000 ש"ח (המחירון היה 94,000 ) והרכב עבר 31,000 ק"מ.את ההנחה הפסדתי בגדול כיוון שהגעתי לטרייד אין עם יונדאי גטס מהשכרה לשעבר-כך שגם נשחטתי במחיר וגם שילמתי להם מחירון (ד"א במקרה שלי הייתי מוכן להישחט כיוון שהיה כבר צריך להשקיע ברכב הזה יותר מידי וזה כבר התחיל לעלות לי בבריאות והייתי מוכן "להפסיד" את הכסף הזה (מה שכן,הרכב הישן היה צריך לעבור השקעה של מעל 10,000 כך שהרבה בפועל לא ממש הפסדתי ).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה הולך על היאריס, שקול גם את הספייס-ורסו. הרבה יותר שימושית ומרווחת כך שתוכל לשמש אתכם בעתיד גם כמשפחתית עיקרית. המחיר שלה די דומה לזה של היאריס הרגילה.

 

הסיטיגו לדעתי קטנה מידי למשפחה עם שני ילדים והיונדאי לא מספיק חסכונית בדלק בתוך העיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם אתה הולך על היאריס, שקול גם את הספייס-ורסו. הרבה יותר שימושית ומרווחת כך שתוכל לשמש אתכם בעתיד גם כמשפחתית עיקרית. המחיר שלה די דומה לזה של היאריס הרגילה.

 

הסיטיגו לדעתי קטנה מידי למשפחה עם שני ילדים והיונדאי לא מספיק חסכונית בדלק בתוך העיר.

 

תודה. אכן רעיון טוב (רק צריך גם לחשוב כי המחיר יותר גבוה).

פורסם

היבואן הזה (יוניון מוטורס) לא נוהג לתת הנחות מהמחיר הנקוב במחירון. אבל הדגם היחיד שאני זוכר שכן הציע בו הנחה הוא הספייס ורסו, שהוצע במחיר התחלתי של 105 אלף ש"ח. יכול מאוד להיות שבמסגרת ימי המכירות שיש להם בסוף השנה ההצעה הזו תחזור על עצמה, כדאי לבדוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום.

גם אני כמוך הייתי באותה התלבטות בספטמבר.

נתתי לביתי את הרכב השני במשפחה והתלבטתי מה לקנות:

חיפשתי יפנית חסכונית ומרווחת.

מצאתי סיריון 2008 עם 47K ק"מ.

הרכב נקנה ע"י המוכרת מליסינג עם 0 ק"מ ,והיא טפלה בו במוסכים מורשים.

רכב כזה יעלה לך עד 50K ש"ח.

אם אשתך כאשתי תסע עליו 5000 ק"מ בשנה אין צורך להוציא סכומי עתק.

יתרונות: חסכוני 1.14 קמ"ל ,חסכוניות בטיפולים-שרשרת טיימינג ולא חגורה מסנן דלק לכל חיי הרכב,

נוחות בכניסה וביציאה בגלל גובה רכב 155 ס"מ ונוחות נסיעה טובה , רכב מרווח מאוד למרות גודלו החיצוני

ואמינות מושלמת,ללא בעיות חשמל ,או דברים קטנים ומעצבנים.

חסרונות: תא מטען לא גדול(ניתן לאכסן עגלה).

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...