Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לא בהילוך שני בדחיפה , יש לציין שגם מנורות האדומות לא נדלקות כשאני מפעיל את הסוויץ.

היתה גם תקופה לחצי שנה שהמכונית לא הותנעה במשך 3 חודשים ולאחר הטענה של 24 שעות המצבר חזר לחיים.

 

השאלה אם זה אותו סיפור ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

נראה לי גם שצריך הטענה , למה אתה מתכוון מטען ? יש אפשרות להטעין את המצבר מבלי להוציא את המצבר מהרכב ? או שחייבים להוציא המצבר מהמכונית ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אם האוטו לא הניע בדחיפה , והמנורות לא דולקות בלוח המחוונים , אז המתח של המצבר נמוך מאוד.

אם תניע עם כבלים , אתה עשוי לגרום לנזק לווסת המתח שלך , ושל הרכב התורם , אם המנוע שלו יהיה פועל.

אני מציע לך לתת את המצבר לטעינה לחשמלאי רכב.

פורסם

מצבר תקין לא אמור לפרוק לאחר 8 ימים ללא הנעה. אם אפילו הנוריות בלוח המחוונים אינם פועלים משמע המצבר מת ורוב הסיכויים שצריך להחליפו.

Alfa-Romeo 159 2.2 Selespeed Classico + SR 2011

פורסם

לא צריך לפרק את המצבר.

יכול להיות שיש לו זליגה גבוהה ברכב ובגלל זה הוא לא החזיק 8 ימים .

 

חבל על הזמן תנסה להטעין אותו עם מטען.

יש מטען חיצוני למצבר.

כמה שנים יש לך את המצבר .

פורסם

אחרי שנתקעתי כך פעם אחת עם הרכב הקודם - שבועיים וחצי ללא התנעה קניתי את זה

http://www.ebay.com/itm/12V-1-55W-Solar-Panel-Power-Battery-Charger-for-Car-RV-SUV-Truck-Boat-Motorcycle-/200780459563?pt=Battery_Chargers&hash=item2ebf72ae2b

 

מאז כל נסיעה ארוכה - מחברים לשקע המצית וזהו.

הפנל הסולרי הזה טוען ומחזיר את הצריכה שיש ברכב בזמן שהוא עומד ולא מונע.

פיתרון זול וטוב :)

קובי

:-)

פורסם
מצבר תקין לא אמור לפרוק לאחר 8 ימים ללא הנעה. אם אפילו הנוריות בלוח המחוונים אינם פועלים משמע המצבר מת ורוב הסיכויים שצריך להחליפו.

 

הייתי היום בחנות המצברים - הוא בדק המצבר עם המכשיר ואמר שהמצבר לחלוטין גמור (לפני כחודש היתה לי אותה בעיה והוא אמר שהמצבר עוד בסדר-כך שאני די סומך עליו)-קניתי מצבר זמני ב 150 שקל ועובד טוב-אבל בכל זאת אני חושב שטעינה היתה מחזירה אותו לחיים - היות ווהיה זמן שהמכונית 3 חודשים לא היתה בנסיעה ולמרות זאת אחרי טעינה של 24 שעות המצבר חזר לחיים....

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

מצבר שנפרק לחלוטין (כפי שאתה מתאר) לעולם לא יחזור ל"לעצמו".

חבל על ה 150 ש"ח . עדיף לרכוש מצבר חדש (500 ש"ח לערך) שיחזיק לך לשנתיים וחצי לערך.

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...