Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות בדיקת הבראבו..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מכיר את השיר - "אשליות" אתה חי באשליות איש.

לילה טוב.

מכיר את השיר "פרילי" של שוטי הנבואה? (סתם בלי קשר).

הייתה לנו פיאט טמפרה מודל 95 ברמת הגימור הגבוהה ביותר שיש - SLX.

הרכב נסע ונסע ונסע ואף פעם לא עצר. בלי תקלות חשמליות למעט החלפת מנגנון הנעילה בדלת הנהג שהוחלף בגלל הרכבה לקויה. והוחלף מטעם האחריות.

הרכב לא הראה סימנים של תקלות מכאניות, הפלסטיקה ברכב לא נשרה, לא היו שום סימני חלודה.

האוטו הזה בא לפני פיאט אונו, שהיא הייתה אצלנו שנה וחצי בקירוב, מודל 93 1400 סמ"ק בצבע אפור עכבר. הרכב האולטימטיבי למשפחה צעירה עם שני ילדים. למעט החלפת בקליט שנשברה שנה אחריי הקניה בעקבות מפגש עם רכב אחר בחניון, לא הוחלף ברכב כלום.

 

בסה"כ? המשפחה שלי יצאה די מרוצה מפיאט. חוץ מתקלות שוליות ובלאי שבאים עם השנים לא נתקלנו בשם דבר.

עברנו למאזדה כי לפיאט לא היה מה להציע באותה שנה בה הורי רצו להשתדרג לרכב חדש יותר. וגם העסקה שקיבלנו על המאזדה הייתה בתנאים נוחים שהטיבו עימנו.

ברמה הכללית, הטמפרה הייתה הרבה יותר "רכב" מהמאזדה. אם מבחינת הנדסת אנוש, נוחות הנוסעים וגודל תא הנוסעים המטען. מרחב שלא נגמר. דבר שחסר במאזדה שלנו היום :|

המאזדה היא יותר חזקה מהטמפרה, וסביר להניח שאין לה מחלות עם השנים, אבל בקרב בין הלאנטיס לטמפרה - אני הייתי בוחר בטמפרה בעיניים עצומות.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...