Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

החלטתי להחליף את הרמקולים הנוראיים שמורכבים בפונטו ספייס מאז שהיא קיימת בערך וצורמים לאללה.

מבקש את המלצתכם לרמקולים קדמיים (6.5'') ואחוריים (4'') לרכב. אני לא מעוניין לעשות חורים במגש האחורי לרמקולים גדולים יותר.

התקציב הוא באיזור ה-400 ש"ח. גמיש לכיוון 500 ש"ח.

יש לי זוג ידיים טוב, אני מתכוון להרכיב אותם לבד. האם זה מסובך?

שיהיה שבוע טוב :)

פורסם

עשיתי בידיוק את מה שאתה הולך לעשות ברכב השני שלי.

קניתי שתי זוגות רמקולים 6.5 ו4 והתקנתי לבד.

בתקציב הזה ועוד בלי מגבר (ניראלי) אתה לא תקבל תוצאות מדהימה.

ואם כבר, איזה HU יש לך?

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

פורסם

אני לא מחפש סאונד מדהים, אני מודע למגבלות של התקציב שלי. הרכב ישמש אותי כנראה רק לעוד שנה, אז אני רוצה שבשנה הזאת אני אוכל להקשיב למוסיקה בסבבה יחסית (לא ואוו), גם האקוסטיקה שלו לא להיט בשביל שיהיה סאונד טוב. כרגע הרמקולים המותקנים פשוט צורמים מאוד ואי אפשר להקשיב בהם בכלל, ולכן אני מחליף.

אני אצא טיפה טירון, מה זה HU?

פורסם

500 ש"ח זה תקציב מאוד זעום,

ועוד ל2 זוגות רמקולים, קשה לי להאמין שתמצא משהו שבאמת יתן לך תמורה להשקעה,

ויהיה משהו מעבר לרמקולים המקוריים שיש ברכב,

בתקציב הזה הייתי אולי הולך על זוג קידמי טוב ועוצר כאן,

אם תרגיש שזה לא מספיק תחסוך עוד ותקנה גם זוג אחורי.

 

×
×
  • תוכן חדש...