Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קיבלתי קריזה לקנות אמריקאית, כל מה שיש לי זה 15K או אולי 18K, תלוי בכמה הסובארו תימכר בסוף, אני יודע שבסכום הזה אני יכול לקנות פונטיאק טמפסט או שברולט קורסיקה, עכשיו לשאלות:

כדאי ?

אני יודע שהמכוניות האלו מאוד מפנקות בכלליות, הצריכת דלק לא מפריעה לי, השאלה היא מבחינת תקלות, תחזוקה וכל השטויות מסביב.

מחכה לתשובות, ואם יש לכם הצעות לאמריקאית חזקה אחרת עד 18K אז בכיף, ואין לי בעיה לקנות גם אולדסמוביל 87 :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
שלום, קיבלתי קריזה לקנות אמריקאית, כל מה שיש לי זה 15K או אולי 18K, תלוי בכמה הסובארו תימכר בסוף, אני יודע שבסכום הזה אני יכול לקנות פונטיאק טמפסט או שברולט קורסיקה, עכשיו לשאלות:

כדאי ?

אני יודע שהמכוניות האלו מאוד מפנקות בכלליות, הצריכת דלק לא מפריעה לי, השאלה היא מבחינת תקלות, תחזוקה וכל השטויות מסביב.

מחכה לתשובות, ואם יש לכם הצעות לאמריקאית חזקה אחרת עד 18K אז בכיף, ואין לי בעיה לקנות גם אולדסמוביל 87 :smile:

אם כבר אמריקאית, אם כבר תצרוכת דלק לא מפריעה לך, ובתקווה שיש לך חנייה מרווחת - אז שברולט קפריס מהדור של שנות התשעים המוקדמות. המוכר יודה לך שסוף סוף קנית ממנו את הדבר הזה.

התחזוקה לא צריכה להיות בעייתית במיוחד, אם אתה אוהב ספינות אז היא די מפנקת.

 

282068_224_full.jpg

 

אפילו יש אחת שעומדת כמה שנים מפונצ'רת אצל אחד מהשכנים שלי, לדעתי בכמה אלפיות היא שלך (השאלה אם הוא הפקיד רשיונות או לא)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם כבר קאפריס אז לך על הדור של שנות ה80. ספינות במלא מובן המילה וגם המחיר שלהם הוא מחיר רצפה בהשוואה למימדים והעוצמה של הרכב.

ב15K תוכל למצוא קאפריס שמתאימה לדרישותך ובמידה ותבקר בארה"ב במסגרת "מסע חלפים" :wink: תוכל להביא מלאי חלפים וכל מיני שמונצעס לא מבוטל. שמה הרכב הנ"ל הוא כמו סובארו בארץ.

אבל שוב, כמו שאמר עלי-באבא :wink: המעבר מסובארו לאמריקאית ישנה לך את תפיסת העולם לגבי לרכב - הרבה עוצמה אבל מנוע שתיין. הרבה מרווח אבל בעיית חנייה (נראה אותך מחנה קאפריס בת"א :hihi: )

אגב, קורסיקה היא אמריקאית כמו שהאופטרה מיוצרת בפנסילבניה. השברולט קורסיקה יוצרה בספרד אם אני זוכר נכון.

 

אגב, עומדת אחת שנראת במצב חיצוני טוב למכירה בלוח קלאסיקאר. ושיהיה בהצלחה.

http://www.classicar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=2&sub_id=1&ad_id=2389

פורסם
שלום, קיבלתי קריזה לקנות אמריקאית, כל מה שיש לי זה 15K או אולי 18K, תלוי בכמה הסובארו תימכר בסוף, אני יודע שבסכום הזה אני יכול לקנות פונטיאק טמפסט או שברולט קורסיקה, עכשיו לשאלות:

כדאי ?

אני יודע שהמכוניות האלו מאוד מפנקות בכלליות, הצריכת דלק לא מפריעה לי, השאלה היא מבחינת תקלות, תחזוקה וכל השטויות מסביב.

מחכה לתשובות, ואם יש לכם הצעות לאמריקאית חזקה אחרת עד 18K אז בכיף, ואין לי בעיה לקנות גם אולדסמוביל 87 :smile:

קורסיקה תוכל לקנות ממודל 94~ עם מנוע 2.2 - זה לא אוטו חזק אבל סוחב טוב כש"לוחצים".

 

אני לא יודע מה-זה מפנקות בשבילך, אבל אני מניח שאם אתה מתכוון ל"מפנקות" במובן החיובי של השטיחים והריפוד בדלתות - כי זה מה שעושה לך את זה, אז כנראה שאתה בכיוון הנכון.

 

יש מכוניות טובות גם במחיר המגוכח הזה, השאלה היא האם הקריזה לאמריקאית היא משהו שניתן לשינוי או שנכריז על מלחמה בתחנות רוח ? :mm_wink:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב, אחד אחד, עליבאבא:

לא מפריע לי שתיינות של הדלק, אבל הקאפריס יש לה מנוע 5000 לפי מה שהבנתי אתמול, היה מתאים לי רכב כזה רק שאני יוצא מתוך נקודת הנחה שהוא שותה כרוני כבר.

לפי מה שאני יודע, הטמספט והקורסיקה צורכות בערך 1:6 או 1:7, כאשר אני מדבר על מנועי ה-3100, אני לא מתכוון לקנות מנוע 2200 כי זה בהמה סרוחה ועדיף כבר להשאר עם הלגאסי.

ואשמח לקבל פרטים אודות הקפריס של שכן שלך, בכל מקרה, אני בודק אפשרויות.

 

מיסטר ואנדורה, אני יודע מזה אמריקאית, לא סתם אני רוצה אחת, ותאמין לי שאני אכנס עם הקאפריס בכל מקום שיהיה לי צורך, תמצא לי אחת משנות ה-80 ומצידי משנים יותר מוקדמות אפילו, יש לי חיבה מטורפת לאמרקיות אספנות, אבל אין לי תקציב לזה, החלום של בנתיים זה שברולט 53 מכוסה באבק כבר 30 שנה, שייכת לסבא של בנדוד שלי, הוא לא מוכן לעזוב את האוטו, גם בתמורה ל-25000 $

 

איציק, מפנקת בשבילי זה משו בנוסח פונטיאק גראנד-פרי, את זה בנתיים אני לא יכול להרשות לעצמי אז אני נאלץ להסתפק בנחות, אבל תהיה בטוח, יותר מפנק מהסובארו הזו שכנראה לא תוכננה לאנשים כמוני, לא יודע למה, אני אפילו לא 1.80 גובה, יושב הכי אחורה עם הכסא, וצפוף שם. טמפסט בוא נאמר אם לא תתן לי נוחות לפחות תתן לי קצת מרווח נעים ?

ואיציק, כמו שאתה יכול לשים לב, הקריזה לאמריקאיות יכולה לחלוף, הרי אם אתה זוכר אמרתי לך שאני אמכור את הסובארו ואקנה 106, עכשיו בא לי אמרקאית, כל יום אני נדלק מחדש, יש לך הצעה מעניינת ?

 

וד"א: יש לי אפשרות לקנות טמפסט 91 מנוע 3100 יד שניה עם 180000 ק"מ, מנוע במצב מצויין (לטענת המוכר, אני עוד לא בדקתי) ובחוץ הצבע מקולף, הוא מוכן להיפרד מהרכב ב-8, ונראה לי דווקא שווה ללכת, בתנאי שהרכב יבדק וימצא תקין מכנית.

 

אחרי העפת מבט קטן בלוח פוקוס הישן (מחר יבוא חדש):

יש קאפריס 89, גיר דפוק, 8K

איציק, כמה יעלה לטפל בגיר שלו ? אולי זה שווה השקעה ?

 

ועכשיו, מצאתי עוד קאפריס, גם כן 89, אפורה, מצב ממש טוב, הוא רוצה עליה 18K

מה דעתכם ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מסובארו לאמריקאית, מקווה שהארנק שלך יכול להכיל קצת יותר.....

 

אני ממליץ לך לעשות יום ביקור במוסך לרכבים אמריקאים,רק בשביל ההתרשמות, בזמנו עבדתי במוסך לאמריקאיות שאני לא אזכיר את שמו - בקיצור, מחלבת כסף, כל טיפול, כל חלק,מלבד זה שקשה מאוד ומסובך, גם ים כסף, פשוט בור ללא תחתית.

לקנות זאת לא הבעייה, הבעייה היא להחזיק אותה.

פורסם

אחי אני בא מבית שהחזיק מספיק אמריקאיות כדי לדעת פחות או יותר שזה מחורר את הכיס.

ומעבר לזה, רוב הדברים ברכב יעשו לבד בעזרת עוד חבר שהוא מכונאי :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לאבא שלי היה טמפאסט 3.1 שנת 92.... אני מוכן לתת לך לדבר איתו ... שיחה אחת איתו ואני מבטיח לך שאתה לא תקנה אמריקאית כזו :) לא טמפאסט.. לא סאנבירד...ובטח שלא קורסיקה....

 

אני חושב שאני לא יכול לספור על 2 ידיים את הפעמים שהאוטו התחמם לי... (אחרי!!!! ראש מנוע !!!!!!! ורידאטור חדש!!!!!) בקיצור האוטו הזה רק תקלות .. ואני מת על האוטו הזה והכוח שלו אדיר והוא ממש נוח ... אבל התקלות יגמרו אותך .. מה גם שאם תחליט שנמאס לך מהג'וק .. למכור יקח שנים .... למזל אבא שלי השבתתי לו אותה שהוא רצה למכור .. אז קיבל מחירון :D

פורסם

אורן, אתה הראשון שמתחיל לדבר לעניין, ולא בא להסביר לי על הדלק...

וזה גם מה ששאלתי בהתחלה, האם הרכב סובל מתקלות מיוחדות, אז בוא נגיד, לא נגעתי באמריקאית פשוטה, הלכתי הבאתי גראנד פרי, או הלכתי בגדול הבאתי אסטרו, איתם יש בעיות מיוחדות ?

 

או בקיצור, לפני שאני מתחיל לחפש אוטו עם טיפה כוח ולא אמריקקי, יש אמריקקית שכדאי לקנות, ואני מדגיש, שהיא צריכה גם לעוף אחרי חצי שנה (לעוף = לעבור לחזקתו של אחר, ע"מ שאני אביא משו חדש)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מה דעתך על משהוא לא כל כך גדול כמו נאון כמו שלי או קאבליר יש עים מנועה 3000 עם רגל או אוטומט הנאון שלנו לא מיתחממת ולא ניכנסה למוסח חוץ מיטיפולים 10000 ולחבר שלי יש קאבליר ואוטו הסיפור והאוטו חייה נוח לא עידעה מה עוד בנאדם רוצה וצריח גדול חזק אני עים האוטו שלי יתחרתי באונדה סיביק משופרת והמיכן לא האבין מה קרה לו כי גם בפתיחות וגם בסגירה הוא לא הסיג אותי!!!

פורסם

רוב האמריקאיות שנמכרו בארץ,הן בסך הכל משפחתיות בסיסיות בארץ מוצאן,רק שכאן הן נמכרו על תקן של מכוניות פאר,בעיקר בשל נפח מנוען הגדול.הפונטיאק טמפסט והשברולט קורסיקה הן מכוניות מיושנות שהוצגו ב 87,ובוססו על האסקונה,מנוחתה עדן,של אופל.הן מכוניות צרות,צפופות,תנוחת נהיגה לא נוחה,התנהגות כביש ברמה נמוכה,וחוץ מביצועים טובים אין בהן כלום,אפילו לא איכות ייצור או אמינות.עלות האחזקה שלהן גבוהה,בעיות חשמל כרוניות,אלטרנטורים מיתכלים במהירות,תושבות מנוע ניקרעות בלי סוף ועוד כהנה וכהנה.ה "חלום האמריקאי" נגוז אי שם בתחילת שנות ה 70,עם פרוץ משבר האנרגייה,והמעבר הגורף של תעשיית הרכב האמריקאית להנעה קדמית,שלפי דטרוייט היתה אמורה לפתור את כל חוליי תעשיית הרכב המסויידת שלהם.אם כבר החלטת ללכת על אמריקאית,חפש אולדסמוביל קאטלאס סופרים או ביואיק ריגל משנות ה 80,שהיו להן הנעה אחורית,נסיעה נעימה ובנוסף הן גם היו אמינות,והן תיכנסנה בקלות לתקציב שלך.גם הקאפריס אופצייה נחמדה ואפילו אמינה.מהאמריקאיות בעלות ההנעה הקדמית,רד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
רוב האמריקאיות שנמכרו בארץ,הן בסך הכל משפחתיות בסיסיות בארץ מוצאן,רק שכאן הן נמכרו על תקן של מכוניות פאר,בעיקר בשל נפח מנוען הגדול.הפונטיאק טמפסט והשברולט קורסיקה הן מכוניות מיושנות שהוצגו ב 87,ובוססו על האסקונה,מנוחתה עדן,של אופל.הן מכוניות צרות,צפופות,תנוחת נהיגה לא נוחה,התנהגות כביש ברמה נמוכה,וחוץ מביצועים טובים אין בהן כלום,אפילו לא איכות ייצור או אמינות.עלות האחזקה שלהן גבוהה,בעיות חשמל כרוניות,אלטרנטורים מיתכלים במהירות,תושבות מנוע ניקרעות בלי סוף ועוד כהנה וכהנה.ה "חלום האמריקאי" נגוז אי שם בתחילת שנות ה 70,עם פרוץ משבר האנרגייה,והמעבר הגורף של תעשיית הרכב האמריקאית להנעה קדמית,שלפי דטרוייט היתה אמורה לפתור את כל חוליי תעשיית הרכב המסויידת שלהם.אם כבר החלטת ללכת על אמריקאית,חפש אולדסמוביל קאטלאס סופרים או ביואיק ריגל משנות ה 80,שהיו להן הנעה אחורית,נסיעה נעימה ובנוסף הן גם היו אמינות,והן תיכנסנה בקלות לתקציב שלך.גם הקאפריס אופצייה נחמדה ואפילו אמינה.מהאמריקאיות בעלות ההנעה הקדמית,רד.

אחי אם האוטו היה מטופל טוב אז הוא היה אמין!!! ותאמין לי שאחרי שאתה נוהג על אמריקאית לא משנה איזה אתה לא תאבור לשום אוטו לא יפני ולא גרמני לדיגמה אני נואג אל ניאון ובצהל יש לי מגאן בנזין וטויטה קארולה חדשה ותאמין לי אין ביכלל מה להשוות!!! באמריקאית יש נוחות יש אחזקת כביש כאילו שאתה נוהג על תאנק אפילו שהיא אוטו קטן (הניאון) הקיקים הכל בחיים אני לא היתי עובר לשום אוטו ואני נהגתי על הרבה מכונית אפילו על הטויוטה לא זוכר מה שמה הגדולה החדשה קמפי או משהוא עים מנועה 2.4 ובכל זאת חויית הניגה שונה לגמרי!!! תינהג תרגיש תשווה ותאמין לי תיבחר באמריקאי ברור שלא בדגמים החדשים של שורולט אבל אמריקאי נישאר אמריקאי!!

פורסם

קאווליר זה רכב סופר עגלה לדעתי.

מה שכן לקנות קפריס ישנה נשמע לי נחמד.

פרחי, על מה עוד אתה ממליץ בתור מכוניות נוחות ועם כוח ?

כמובן בתוך התקציב שלי, חוץ מהאמרקיות ישנות אין מה לעשות ?

 

יש קפריס שנת 89, זה טוב או שזה כבר מ "הדור השחור" ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש קפריס שנת 89, זה טוב או שזה כבר מ "הדור השחור" ?

אני מניח שאתה מתכוון לדור שהוא מכוניות עגלתיות בעלות הנעה קדמית?

הקפאריס היא לא כזו. ובתצורת שנות ה80 (כמו שהבאתי לך קישור אליהן) הם אמינות, נוחות וחזקות.

אני יכול להמליץ לך על עוד רכב אבל רק בתור נוסע מהצד - פונטיאק בונוויל (אם אני לא טועה הגראנד-פריקס היא אחותה הגדולה).

רכב עתיר כוח, עם רעש אמריקאי אותנטי ומושבים מפנקים (וכמובן מראה "ספינתי". לא יודע איך חווית הנהיגה בה, אבל מבחינת הנסיעה - תענוג (רכב של חבר)

 

 

אך אם לעשות השוואה בין הפונטיאק לשברולט - אני חושב שהקאפריס עדיפה מבחינת התמורה שהיא נותנת למחיר הנמוך שלה.

92-93ssei.jpg

פורסם

דר וואנדורה, אם כבר אז הגראנד פרי היא אחותה הקטנה של הבונוביל, עכשיו השאלה היא איפה אני מוצא קאפריס ישנה ?

זו שאמרתי שמודל 89, היא יפה והכל סבבה, אבל הבנאדם דורש 18, אין לי סכום כזה ונראה לי גם מוגזם לשלם על זה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...