Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחי אם האוטו היה מטופל טוב אז הוא היה אמין!!! ותאמין לי שאחרי שאתה נוהג על אמריקאית לא משנה איזה אתה לא תאבור לשום אוטו לא יפני ולא גרמני לדיגמה אני נואג אל ניאון ובצהל יש לי מגאן בנזין וטויטה קארולה חדשה ותאמין לי אין ביכלל מה להשוות!!! באמריקאית יש נוחות יש אחזקת כביש כאילו שאתה נוהג על תאנק אפילו שהיא אוטו קטן (הניאון) הקיקים הכל בחיים אני לא היתי עובר לשום אוטו ואני נהגתי על הרבה מכונית אפילו על הטויוטה לא זוכר מה שמה הגדולה החדשה קמפי או משהוא עים מנועה 2.4 ובכל זאת חויית הניגה שונה לגמרי!!! תינהג תרגיש תשווה ותאמין לי תיבחר באמריקאי ברור שלא בדגמים החדשים של שורולט אבל אמריקאי נישאר אמריקאי!!

ממש תשובה מלומדת.

ועוד מצאת את מי ללמד...

 

:roll:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
ממש תשובה מלומדת.

ועוד מצאת את מי ללמד...

 

:roll:

לא הבנתי, אתה צוחק עליו בסגנון "ויקום המלפפון ויכה את הגנן" או שאתה מסתלבט עלי ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כמו תמיד אתה האישראילים ניתקאים בדאות שלכם ולא מקבליבלים דעה שונה אז כן יש לי דעה שונה ואני מעדיף רכב אמריקאי על כל BMW!!! חוויה נהיגה שונה!! ואני בחיים לא אקנה כמו הרוב כאן לא פג'ו ולא מאזדה או סיוויק כי אלה האגלות ואתה בעצמך אומר שאתה לא נהגת אז למה אתה מלמד???

פורסם

לא בדיוק הבנתי למה אתה מתכוון שאתה אומר "רכב אמריקאי"?ברור שהקרייזלר ניאון עדיפה לעין ערוך על ב.מ.וו 540...להכליל מאות דגמים תחת השם "אוטו אמריקאי" זה בערך כמו להשוות בין יגואר XJ 8 לאוסטין מונטגו,רק מפני ששניהן הגיעו מאנגלייה..ובקשר לטויוטה קאמרי,שממה שהבנתי בין השורות הושוותה ל"אמריקאיות",היא כבר יותר מעשר שנים אחת המכוניות הנמכרות ביותר בארה"ב,ומככבת תמיד בסקרי האמינות שם.אם האמריקאיים לא היו מציבים מכשולים בפני היבוא מהמזרח(מה שמנוגד לחלוטין לתפיסת העולם הכלכלית שלהם,הדוגלת בשוק חופשי ותחרותי)תעשיית הרכב שלהם היתה קורסת מזמן,ומה שעוד איכשהו מציל אותם,הם הטנדרים המגודלים ורכבי הכיאילו-שטח שהם מייצרים.צא לכבישי היבשת הישנה וחפש אמריקאית...נראה מה תמצא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הדגם של הקפריס משנת 89 הוא אחד המוצלחים שהיו.

 

יש עד היו מוניות כאלה שנוסעות בניו-יורק, והיו נהגים שאמרו לי שנסעו כבר למעלה ממיליון מייל.

(שהם 1600000 ק"מ...) ללא בעיות מיוחדות.

 

בקיצור - אם יש לך תחנת דלק צמודה ומעגן צמוד לספינה, מומלץ בחום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הדגם של הקפריס משנת 89 הוא אחד המוצלחים שהיו.

 

יש עד היו מוניות כאלה שנוסעות בניו-יורק, והיו נהגים שאמרו לי שנסעו כבר למעלה ממיליון מייל.

(שהם 1600000 ק"מ...) ללא בעיות מיוחדות.

 

בקיצור - אם יש לך תחנת דלק צמודה ומעגן צמוד לספינה, מומלץ בחום.

למה תחנת דלק ?

האוטו הזה גם סובל משתיינות כרונית ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
כמו תמיד אתה האישראילים ניתקאים בדאות שלכם ולא מקבליבלים דעה שונה אז כן יש לי דעה שונה ואני מעדיף רכב אמריקאי על כל BMW!!! חוויה נהיגה שונה!! ואני בחיים לא אקנה כמו הרוב כאן לא פג'ו ולא מאזדה או סיוויק כי אלה האגלות ואתה בעצמך אומר שאתה לא נהגת אז למה אתה מלמד???

תירגע, קח נשימה עמוקה ותספור עד עשר.

כולנו איתך במאבקך הצודק. אם אתה מעדיף את חווית הנהיגה השונה של קרייזלר נאון על פני כל BMW, אשרייך. אני אומר - כל עוד אתה לא פוגע בעצמך ובאחרים, זו לא סטיה קשה. מה שכן, לא נראה לי שמקומך בפורום ייעוץ ברכישת רכב. דעות מוזרות אמנם מקובלות בחברה דמוקרטית, אבל כשבן אדם נכנס הנה לבקש עזרה, ראוי שהוא יקבל עצות שבאות מדעת הרוב ולא ממיעוט קולני והזוי, שבינו לבין אובייקטיביות אוקיינוס שלם של דעות קדומות.

 

ואל תדאג, אף אחד לא בא ללמד אותך. אם המורה שלך בכיתה א' התייאשה, אז מי אנחנו שננסה?

.

פורסם
תירגע, קח נשימה עמוקה ותספור עד עשר.

כולנו איתך במאבקך הצודק. אם אתה מעדיף את חווית הנהיגה השונה של קרייזלר נאון על פני כל BMW, אשרייך. אני אומר - כל עוד אתה לא פוגע בעצמך ובאחרים, זו לא סטיה קשה. מה שכן, לא נראה לי שמקומך בפורום ייעוץ ברכישת רכב. דעות מוזרות אמנם מקובלות בחברה דמוקרטית, אבל כשבן אדם נכנס הנה לבקש עזרה, ראוי שהוא יקבל עצות שבאות מדעת הרוב ולא ממיעוט קולני והזוי, שבינו לבין אובייקטיביות אוקיינוס שלם של דעות קדומות.

 

ואל תדאג, אף אחד לא בא ללמד אותך. אם המורה שלך בכיתה א' התייאשה, אז מי אנחנו שננסה?

.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לא יפה מצידכם, בכל אופן, בנתיים אני עדיין מחפש את עצמי:

כל רכב עד 15K, ששותה הכי הרבה זה 1:6, וכל מה שמעבר לזה, דהיינו 1:7 ומעלה, מבורך, ולא, אני לא רוצה לקנות רכבים קטנים, למרות שלא נראה לי שיש לי אופציה חוץ מ-106 על כל דגמיה בשנת 93 וחלק מהם ב-94

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אחי אם האוטו היה מטופל טוב אז הוא היה אמין!!! ותאמין לי שאחרי שאתה נוהג על אמריקאית לא משנה איזה אתה לא תאבור לשום אוטו לא יפני ולא גרמני לדיגמה אני נואג אל ניאון ובצהל יש לי מגאן בנזין וטויטה קארולה חדשה ותאמין לי אין ביכלל מה להשוות!!! באמריקאית יש נוחות יש אחזקת כביש כאילו שאתה נוהג על תאנק אפילו שהיא אוטו קטן (הניאון) הקיקים הכל בחיים אני לא היתי עובר לשום אוטו ואני נהגתי על הרבה מכונית אפילו על הטויוטה לא זוכר מה שמה הגדולה החדשה קמפי או משהוא עים מנועה 2.4 ובכל זאת חויית הניגה שונה לגמרי!!! תינהג תרגיש תשווה ותאמין לי תיבחר באמריקאי ברור שלא בדגמים החדשים של שורולט אבל אמריקאי נישאר אמריקאי!! מזכיר לי את סבא שלי מהדור הישן נושן:

אין כמו רכבים אמריקאים - העידן הזה תם וניגמר, אפילו בארה"ב ששם מייצרים ספינות ומוכרים אותם במחירים מצחיקים, אפילו שם אנשים מעדיפים יפניות וזאת עובדה, שלא נדבר על זה ש 90% מהרכבים ה"אמריקאים" בארץ הינם דגמים נחותים שבחו"ל כלל לא נמכרים.

רכב אמריקאי כעיקרון הוא רכב חזק בגלל המנועים הגדולים,מעבר לזה אין לו שום ייתרון .

פורסם

אותי קרעה השורה של "אני מעדיף כל אמריקאית על כל ב.מ.וו" וכמובן "אני נוסע על קרייזלר נאון...איזה קיקים... איזו אחיזת כביש"



נאון זה עוד ניסיון עלוב של האמריקאים לנגוס בשוק שנשלט על ידי יפניות ואירופאיות

מה לעשות האמריקאים ניסו וניסו וניסו לעשות מכונית קטנה (משפחתית אצלנו)ולא הלך...

לנאון שמור מקום של כבוד לצד השברולט ווגה,פורד פינטו וכו'

הנאון היא מכונית אפורה, חסרת יחוד ואופי. סיביק 1.6 אוטומט תתן "קיקים" יותר טובים

אמנם במושגים של הארץ היא משפחתית "יוקרתית" אבל בוא ולא נסחף לשטויות.

נאון בארצות הברית זה כמו יונדאי גטס אצלנו (אפילו פחות-בלי לזלזל).

 

 

ולזה שרוצה אמריקאית, אם אתה מעוניין ראיתי מונטה קרלו 78 יפייפיה למכירה. אם זה מעניין אותך אז תשלח ה"פ. זאת נחשבת אמריקאית אמיתית

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...