Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב חדש, רכב שני במשפחה.

הרכב בעיקרון אמור לשמש לנסיעה לעבודה על בסיס יומי (ירושלים - שורש, ליד מבשרת-ציון) + 2-3 גיחות בחודש לת"א.

בד"כ 1-2 אנשים נמצאים באוטו (כולל הנהג).

 

מה אנחנו מחפשים?

רכב בטיחותי (עד כמה שאפשר בסופר-מיני), צריכת דלק טובה (מאוד חשוב) ואמינות.

 

יצא לנו לבצע נסיעת מבחן רק על הפורד. המנוע הרגיש קצת מרוסן. האם זה יהווה בעיה בעליות של ירושלים?

 

קיבלנו הצעה על 2 הרכבים (לא מחירון), כאשר המחיר של הפורד נמוך ב-1500 שקל מהיאריס, וצבע מטאלי ליאריס זה עוד 2K ש"ח.

 

מה דעתכם? מה עדיף?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מההרגשה שלי הפיאסטה עצלה והיאריס זריזה למדי והפערים מורגשים בהחלט.

תא הנוסעים של הפיאסטה איכותי מאוד ומורכב היטב וזה של היאריס מעט פשוט יותר אבל בדגם עם מסך המגע האבזור בסדר מלבד חיסרון של שני חלונות חשמל מאחור.

ההימור שלי הוא שהיאריס שתיאלץ להתאמץ פחות מהפיאסטה תהיה חסכונית יותר.

 

אני מציע להוסיף לרשימה את סוזוקי סוויפט שאמנם קטנה מעט מהשתיים האלה אבל היא זריזה וחסכונית.

פורסם
מההרגשה שלי הפיאסטה עצלה והיאריס זריזה למדי והפערים מורגשים בהחלט.

תא הנוסעים של הפיאסטה איכותי מאוד ומורכב היטב וזה של היאריס מעט פשוט יותר אבל בדגם עם מסך המגע האבזור בסדר מלבד חיסרון של שני חלונות חשמל מאחור.

ההימור שלי הוא שהיאריס שתיאלץ להתאמץ פחות מהפיאסטה תהיה חסכונית יותר.

 

אני מציע להוסיף לרשימה את סוזוקי סוויפט שאמנם קטנה מעט מהשתיים האלה אבל היא זריזה וחסכונית.

ביאריס מדובר על הדגם הפשוט יותר - SOL.

 

אין אפשרות להוסיף את הסוויפט להצעה שקיבלנו.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אז בעצם היאריס חסרה את מערכת המולטימדיה ונמצאת בחיסרון של בקרת אקלים ו-2 חלונות חשמל.

 

יחידת הכוח נותרת זהה ולדעתי גם ככה אני הייתי מעדיף אותה.

פורסם

אני רכשתי לאמא שלי לפני מספר חודשים

טויוטה יאריס הרכב עונה על הציפיות חסכוני בדלק.

ותחשוב גם על העתיד השוק היד שנייה של הטויוטה הרבה יותר טוב

מאשר פורד ככה שכאשר תרצה גם למכור אותו יהיה לך הרבה יותר ביקוש

וקל למכור. אני אישית ממליץ שיהיה בהצלחה

פורסם

אם שני אלו הן האופציות היחידות אז בהחלט מדובר בהתלבטות קשה.

 

היאריס חסכונית יותר וזריזה יותר. הפיאסטה מרווחת יותר ונוחה יותר בנסיעות בין עירוניות.

אבל רגע, למה לא לנסות גם את הספייס ורסו ולקבל יאריס "מוגדלת בשקל תשעים" ואז להעלים 50 אחוז מהחסרונות של היאריס?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם שני אלו הן האופציות היחידות אז בהחלט מדובר בהתלבטות קשה.

 

היאריס חסכונית יותר וזריזה יותר. הפיאסטה מרווחת יותר ונוחה יותר בנסיעות בין עירוניות.

אבל רגע, למה לא לנסות גם את הספייס ורסו ולקבל יאריס "מוגדלת בשקל תשעים" ואז להעלים 50 אחוז מהחסרונות של היאריס?

כי אי אפשר להכניס אותה לעסקה :roll:

 

בהנחה שהרכב הולך לעשות 85% נסיעות בין עירוניות, איזו עדיפה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

הפיאסטה, עם כל זה שמדובר ברכב איכותי, בטיחותי, נוח וכו', בגירסה הנוכחות של מנוע 1.4 עם גיר אוטומטי מיושן, הוא לא רכב מומלץ במחירו. הטויוטה אמנם פלסטיקית לגמרי בפנים וההרגשה היא לא נעימה כמו בפיאסטה (וגם התנהגות הכביש לא), אבל היא זריזה יותר, חסכונית יותר וגם לדעתי נראית טוב. לשתי המכוניות יש חסרונות ויתרונות אבל אם אלו שתי האופציות, לדעתי, לך על הטויוטה.

פורסם

מישהו יודע מה צריכת הדלק האמיתית של הפיאסטה?

 

את הפיאסטה אנחנו יכולים לקבל ב-5K פחות מהיאריס.

אכן העיצוב של הפורד יותר יפה (לטעמנו), אבל אנחנו קצת חוששים מהגרסה הישנה של הרכב (מבחינת ביצועים וצריכת דלק).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...