Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד קישקוש פופוליסטי מבית היוצר של ליי-נט.

 

אין תשלום כפל מיסים.

 

אם בחרת לשלם מיסים בארה"ב, אתה פטור מתשלום מיסים בישראל. אותו דבר גם להפיך.

במקום בו אתה משלם מיסים, זה המקום בו אתה גם יכול להגיש בקשות לתשלומי סעד המדינה.

 

אין כפל סעד ואין כפל מיסים, אבל מה לא עושים בצהובון בשביל לתפוס כותרת.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

קודם כל טעות ביידך. כאשר בארה"ב המיסוי הוא 30 אחוזים בארץ הוא הרבה יותר. אם אדם משתכר בארה"ב אבל מרכז חייו הוא בארץ הוא יצטרך לשלם את ההפרשים בין המס שהוא שילם בארה"ב (מדינה שאיתה ישראל חתומה על אמנה) לבין הארץ. זה לא שאדם יכול לבחור היכן הוא משלם. הוא משלם את המס במדינה שבה הוא עובד. לא ייתכן כזה מצב שאדם שעובד בארה"ב יגיד לרשויות אל תקחו לי מיסים כי אני רוצה לשלם אותם בישראל. הוא מקבל משכורת ומשם יורדים לו המיסים.

 

בכל מקרה אני לא מומחה גדול בסיפור אבל זוהי באמת חוצפה מצד אנשים שחיים כאן בארץ חיים מלאים ומגישים בקשה לקבל קיצבה ממדינה שהם אפילו לא חיים בה ולא משלמים לה מיסים. האם בסיפור היא ילידת ארצות הברית. ומן הסתם בגלל שהיא לא משתכרת שם היא גם לא משלמת שום מיסים חוץ מאיזה סכום פעוט יחסית וזאת עקב היותה אזרחית. לבוא למדינה שלך ולתבוע קיצבאות כאלה ואחרות רק מתוקף היותך אזרח זוהי חוצפה.

 

לא פלא שהאמריקאים כבר לא ממש אוהבים את הישראלים והיהודים כמו פעם. הם כבר למדו ממזמן שהישראלים הם אלופי הקומבינות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בשביל להבין עוד קצת מהתמונה גגלו "העיר העניה ביותר בארה"ב". זאת קרית יואל של קהילת סאטמאר בפוקיפסי - NY שחיה על food stamps. משם בא הבחור שהרגו באילת.

לא שחורים, לא פוארטו ריקנס - משלנו. מוסיף לנו כבוד ואהבה.

פורסם
קודם כל טעות ביידך. כאשר בארה"ב המיסוי הוא 30 אחוזים בארץ הוא הרבה יותר. אם אדם משתכר בארה"ב אבל מרכז חייו הוא בארץ הוא יצטרך לשלם את ההפרשים בין המס שהוא שילם בארה"ב (מדינה שאיתה ישראל חתומה על אמנה) לבין הארץ. זה לא שאדם יכול לבחור היכן הוא משלם. הוא משלם את המס במדינה שבה הוא עובד. לא ייתכן כזה מצב שאדם שעובד בארה"ב יגיד לרשויות אל תקחו לי מיסים כי אני רוצה לשלם אותם בישראל. הוא מקבל משכורת ומשם יורדים לו המיסים.

 

ועדיין, אין כפל מיסים. אתה לא משלם פעמיים. מקסימום את ההפרשים בין רמות המיסוי.

 

לבוא למדינה שלך ולתבוע קיצבאות כאלה ואחרות רק מתוקף היותך אזרח זוהי חוצפה.

זו באמת בדיחת השנה, אתה חי בישראל? :lol:

שליש מאזרחי ישראל הערבים חיים על קצבאות, חמישית מאזרחי ישראל היהודים חיים על קיצבאות.

לא פלא שהאמריקאים כבר לא ממש אוהבים את הישראלים והיהודים כמו פעם. הם כבר למדו ממזמן שהישראלים הם אלופי הקומבינות.

 

הערות בגוף הטקסט.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
הערות בגוף הטקסט.

 

נכון מאוד, אדם שעובד במדינה שאיתה ישראל חתומה על אמנה לא משלם כפל מיסים אלא רק את ההפרשים. לזה התכוונתי.

לגבי הערה השנייה התכוונתי שזו קצת חוצפה לחיות במדינה אחת ולבוא למדינה אחרת שאומנם נולדת בה אבל אתה לא חי שם ולבקש קיצבה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...