Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע נכבה בסרק, גולף דור 2


Avi Yaakov
שימו לב! השרשור הזה בן 3976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא גולף מודל 90 מנוע 1600 קרבורטור! בחורף שעבר סבלתי מבעיות שהרכב נכבה בסרק שמזג האוויר קר! בכללי עלתה לי צריכת הדלק. עשיתי טיפול לרכב בשבוע שעבר. והפלגים שהוצאתי היו מפויחים לגמרי אפילו לפני שזמנם עבר, סך הכל כמה אלפי קמ׳ בודדים. ידוע לי הצורך שצריך כיוון הצתה. ולסדר את הצ׳וק. אבל האם זה באמת הגורם לבעיה? אשמח לשמוע הערכות מחיר גם של שיפוץ קרבורטור, כרגע אני עושה לרכב ישור קו כללי ואני לא רוצה לסבול בחורף.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתכנן להחזיק את האוטו הרבה זמן אני ממליץ לך לרכוש קרבורטור תחליפי של וובר עם צ'וק ידני. הרבה יותר אמין מהמפלץ המקורי של פירבורג.

http://www.ebay.co.uk/itm/WEBER-32-34-DMTL-CARBURETTOR-VW-GOLF-1595cc-1983-91-/360490466391?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53eee7fc57

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן יקח לך לנסוע לנתניה ?

חבר הפורום צביקה,בעל מכון לקרבורטורים יוכל לטפל בקרבורטור הזה ללא בעיה.

בניגוד להמלצה הקודמת,לא כדאי לרכוש קרבורטור מפירוקיה,שכן אינך יודע את מצבו לאשורו ובמקרה הזה,עדיף לפרק את הקרבורטור שלך מהרכב,לשפצו,לכוון את הצ'וק,להחליף סט אטמים וליהנות מרכב,שיצרוך הרבה פחות דלק וגם על הדרך לא יזהם את הסביבה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יש בכלל גולף דור 2 בפרוקיות?! :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם היו.

פעם חיפשתי מנגנון וישרים לגולף 2, חשבתי שאצטרך לחפש בכל הארץ, אבל בפירוקיה הראשונה שנכנסתי עמדה גולף 2 בדיוק ליד הבוטקה והמנגנון כבר היה מפורק והמתין לי על המכסה מנוע.8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן יקח לך לנסוע לנתניה ?

חבר הפורום צביקה,בעל מכון לקרבורטורים יוכל לטפל בקרבורטור הזה ללא בעיה.

בניגוד להמלצה הקודמת,לא כדאי לרכוש קרבורטור מפירוקיה,שכן אינך יודע את מצבו לאשורו ובמקרה הזה,עדיף לפרק את הקרבורטור שלך מהרכב,לשפצו,לכוון את הצ'וק,להחליף סט אטמים וליהנות מרכב,שיצרוך הרבה פחות דלק וגם על הדרך לא יזהם את הסביבה.

 

 

+1

לפעמים הוצאה חד פעמית על בעל מקצוע (במיוחד אחד כמו צביקה), עדיפה על קומבינות למיניהן ונסיונות לחסוך.

אני ועוד משתמשים רבים בפורום ממליצים לך בחום לפנות לצביקה ולעבור את החורף הקרוב בראש שקט. 8)

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי, הגולף הלבנה הולכת בימים הקרובים להפוך לפחיות קולה. בוא תיקח מה שאתה צריך.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת את זה כאן :

אם אתה מתכנן להחזיק את האוטו הרבה זמן אני ממליץ לך לרכוש קרבורטור תחליפי של וובר עם צ'וק ידני.

 

מהיכן ירכוש קרבורטור תחליפי אם לא בפירוקיה/חלקי חילוף ? הרי,מכון לקרבורטורים בד"כ מתעסק עם שיפוצים של קרבורטורים ולא מוכר תחליפיים,אלא אם במקרה יש לו על המדף אחד משופץ מוכן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קולטי שלום רב !

כוונתו של 2PAC, לקניית קרבורטור וויבר חדש ולא מפירוקייה, מיבוא וקניה,מאיביי ,בעלות של 280 יורו בלבד , לא כולל דמי משלוח מכס מס קנייה ומע"מ.

ולא כולל בהרכבת כבל צוק ידני, ומתאם לתושבת הקרבורטור !

"קנייה זולה מאד , משתלמת מאד בעלות אפסית, גם היא מחייב החלפת מסנן אוויר וחוסר התאמה"

בברכת חג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה צודק רק באופן חלקי.

הקיט הזה כן כולל מתאם ותושבת וכבל צ'וק. לא הבנתי את השורה המודגשת, אבל ניחא.

אני התקנתי את זה אצלי ולא האמנתי איזה שיפור זה עשה, אבל מה אני מבין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2pacשלום רב !

השורה המודגשת, באה להדגיש את הציניות בתגובתי, שהיא לדעתי בלתי נימנעת , בכך שאתה ממליץ להסב קרבורטור מקורי, אך אכן בעייתי לקרבורטור וויבר, במחיר"סמלי" של280 יורו, גם אם הדבר כולל מתאם וכבל צוק.

ולא, לא טענתי שאתה לא מבין !

אך הבחור בן 19 בלבד, לומד מכונאות באורט ועובד למחייתו, במוסך לשם השתלמות מקצועית, ומצבו הכספי דחוק בהתאם, לכן הוא מתלבט אם לנקות ולשפץ את הקיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדקתי את המצב הכלכלי שלו, אבל הראיתי לו שיש אופציה לעשות דבר כזה.

היום כל ילד בן 19 שמחזיק רכב משקיע סכום כזה בקוסמטיקה, אז אין לך מה להיות ציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2pacשלום רב !

השורה המודגשת, באה להדגיש את הציניות בתגובתי, שהיא לדעתי בלתי נימנעת , בכך שאתה ממליץ להסב קרבורטור מקורי, אך אכן בעייתי לקרבורטור וויבר, במחיר"סמלי" של280 יורו, גם אם הדבר כולל מתאם וכבל צוק.

ולא, לא טענתי שאתה לא מבין !

אך הבחור בן 19 בלבד, לומד מכונאות באורט ועובד למחייתו, במוסך לשם השתלמות מקצועית, ומצבו הכספי דחוק בהתאם, לכן הוא מתלבט אם לנקות ולשפץ את הקיים.

בברכה

 

צביקה

 

 

שלום רב 2pac !

אני במקרה זה לא ציני, הבחור פנה אלי טלפונית, וקיבל הצעת מחיר, למרות שקיבל הצעת מחיר ממכון קרבורטורים באשדוד עיר מגוריו, אך הבנתי ממנו שהוא לא מחזיק ממנו, לכן פנה אלי, כנראה שהעלות לא מצאה חן בעיניו, ולכן לא יצר קשר שנית.

מצד שני ישנו קיים חבר פורום, שלמען הדיסקרטיות, לא אציין את שמן שפנה אלי בנוגע לשיפוץ קרבורטור בפורד קורטינה, ההשקעה שהוא עומד לעשות ברכב שכוללת הגדלת הקרבורטור, והחלפת סעפת יניקה, וסעפת פליטה, פלוס דודי פליטה זרימה חופשית, ושלל שדרוגים נוספים מכפילה את מחיר קניית הרכב.

אז מי אני שאכנס לכיסו של לקוח, ואכתיב לו כיד ובאיזה עלות להשקיע ברכבו?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פירברג E2E הוא קרבורטור מעולה ומחוכם. זה קרבורטור כפול שהלוע השני נכנס לפעולה מרגישים בוסט של כוח.

לקרבורטור הזה יש דיאפרגמה מיכנית שמחקה מנוע צעדים.

צו'ק חשמלי עם מעין בקרה מחום המנוע למניעת התנעה עם צ'וק כאשר המנוע חם.

אפ אפ אפ. הבעייה היא שהרבה בעלי מקצוע בעבר לא הכירו את המערכות האלו וביטלו או אילטרו בביטול הצ'וק

או מוריד הטורים או הדיאפרגמה.

לפי מה שאתה מתאר נראה לי שהבעייה שלך נובעת מביטול מוריד הטורים.

הרכב במקור אמור להניע עם טורים גבוההים יותר בשביל הצ'ק ולאחר מכן שהמנוע מתחמם ישנו דחיף שעובד על בסיס חום שמוריד את הטורים. הפתרון הכי טוב זה לנסות ולמצא אח כזה תקין (זה קשה) אם אין ובאופן זמני עד למציאת פתרון קבוע אפשר להשים טותב במקום הדחיף. קח בחשבון שבימי החורף הרכב לא כל כך יאהב את זה אבל עדיין יתפקד כראוי החורף בישראל לא כזה רציני.

בנוסף הייתי ממליץ לך לבדוק את תקינות תושבת הקרבורטור היא עשוייה מגומי ונוטה להקרע ואז ישנם בעיות בהנעה או שמירה על סלד סרק.

שווה להתאמץ שהקרבורטור הזה יעבוד על כל מערכותיו (הרבה צנורות ואקום) הרכב יתנהג ממש אחרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...