Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אמתין עם העניין עוד חודשיים שלושה נקווה לטוב...

בכל אופן האפליקציה מאד נוחה כי היא מחשבת לך גם ככה כסף אתה מוציא על דלק חודשי ונותנת לך גם את כל הנתונים בכל הוורציאיות לפי תאריכים והכל... בגלל זה נוח..

 

אתה יכול להגיד מה השם שלה באנגלית? אולי שווה בדיקה :-)

פורסם
צריכת הדלק של הרכב שלך היא נורמלית לחלוטיין ואל תשווה את הצריכה שנמדדה לצריכה המוצהרת של ייצרן הרכב.

 

שום עידכון תוכנה או צ'מפיון לא יעזרו לך (אתה תקבל רק הצעות לניקוי מצערת או/גם מעבר לאוקטן 98.

 

מסכים איתך,לרוב אין שום היגיון בין הצריכה המוצהרת ע"י היצרן למציאות, אבל בכל זאת הצריכה דלק ברכב שלו מוגזמת מידי.

לפי נתוני יצרן:

צריכה עירונית 1:14.7

צריכה משולבת 1:18.8

צריכה בינעירונית 1:22.22

 

כמו שאמרתי הנתונים של היצרן מנותקים מהמציאות אבל פותח השרשור ציין שבנסיעה בינעירונית הוא קיבל צריכה של 1:10.5 כלומר צריכת דלק גרועה ב-52% מימה שהיצרן הצהיר.

 

בכל מקרה הצריכה אצלי בנסיעה בינעירונית היא 1:15-1:16 תלוי בלחיצה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
אתה יכול להגיד מה השם שלה באנגלית? אולי שווה בדיקה :-)

 

fuelly

אתה מוריד את האפליקציה אבל נרשם באתר ומכניס שם את כל הפרטים...

 

מסכים איתך,לרוב אין שום היגיון בין הצריכה המוצהרת ע"י היצרן למציאות, אבל בכל זאת הצריכה דלק ברכב שלו מוגזמת מידי.

לפי נתוני יצרן:

צריכה עירונית 1:14.7

צריכה משולבת 1:18.8

צריכה בינעירונית 1:22.22

 

כמו שאמרתי הנתונים של היצרן מנותקים מהמציאות אבל פותח השרשור ציין שבנסיעה בינעירונית הוא קיבל צריכה של 1:10.5 כלומר צריכת דלק גרועה ב-52% מימה שהיצרן הצהיר.

 

בכל מקרה הצריכה אצלי בנסיעה בינעירונית היא 1:15-1:16 תלוי בלחיצה.

 

בנסיעה בין עירונית 100 על קרוז - 11.5 ק"מ לליטר

נסיעה עירונית (עדינה ביותר) ממוצע- 8 ק"מ לליטר

ממוצע 10.5 ק"מ לליטר

 

אלו הנתונים המדוייקים שלי.

 

ד"א הרצתי עכשיו חיפוש בFEULLY על 1.2TSI איביזה מכל רחבי העולם (כמובן שאין באפשרותי לדעת כמה ואיך הם נוסעים) אך הממוצע של הרכבים עמד על בערך 14.3ק"מ לליטר..

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

פורסם

שמע אין הרבה אופציות,

או שיש בעיה ברכב או שאתה לא יודע למדוד, או שהתחנה שאתה ממלא בה דלק זה בעצם אויר.

בכל מקרה אל תסתכל על מה שהמחשב רכב מראה לך, תמדוד צריכה לפי כמות ליטרים שניכנסים בתדלוק.

 

1:8 הרכב צורך ב-2-3 דקות הראשונות לאחר ההנעה, הנסיעות שלך בעיר מסתכמות ב-2-3 דקות ?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

טיפה גבוה, אולי עדיין דווקא כן קשור לנהיגה שלך, כמובן שאם אתה "לוחץ" היית מודע, אבל עדיין אם אתה לא שומר על מהירות קבועה, אלא מגיב לכל פיפס בתנועה בבלימה והאצה מחדש, כן הפגיעה האמיתית בצריכה.

פורסם

גם אם זה נכון, הצריכה לא תהיה 1 ל-11 ברכב כזה בבין עירוני. ממש לא. לא רוצה להלחיץ, אבל אני ממש לא בדעה של הרוב כאן "מנוע בתול תן לו לרוץ" וכו'. גם אצלי לא מזמן המנוע היה בתול, ובהרצה הוא צרך 1 ל-12.5 בממוצע, כשנהגתי כמו סבתא... לא מאמין שבאורך נס פתאום תצרוך 1 ל-16 בבינעירוני כשאתה ציינת את הנתונים - נסיעה קלילה עם קרוז קונטרול. משהו באמת תמוה לי כאן...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
טיפה גבוה, אולי עדיין דווקא כן קשור לנהיגה שלך, כמובן שאם אתה "לוחץ" היית מודע, אבל עדיין אם אתה לא שומר על מהירות קבועה, אלא מגיב לכל פיפס בתנועה בבלימה והאצה מחדש, כן הפגיעה האמיתית בצריכה.

 

אני נוהג במהירות מאד קבועה וכמעט ולא נוגע בברקס בכלל כשלא צריך לעצור...

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

פורסם
אתה לא צריך לעשות כלום. תהמשיך לנסוע כרגיל ואולי לפי דיווחי חברי הפורום שבבעלותם רכב זהה צריכת הדלק תרד בעתיד.

 

מארק תגיד לי, בעת מסירת הרכב לא אמרו לנו שצריך להמתין 30 שניות בסרק לפני כיבוי המנוע, האם זה שהיבואן לא מנחה ככה זה אומר שלא צריך להמתין?, למשל בספר רכב של i10 כתוב בדיוק כמו שאמרתי, לא לתת למנוע לפעול בטורים קבועים אלא לתת לו כל הזמן שינויי סלד ע"מ לגרום להתאמה מיטבית, גם שעושים רינגים עושים הונינג ע"מ לחספס את דפנות הצילינדר ע"מ שהרינגים החדשים יותאמו לסליבים, תאמינו למכוניות שלי לא לי, אחת עם 350000 והקודמת עם 600000, לא אכלו שמן ולא מים, שמן ב vw מחליפים כל 7500 ולא 15000, ב1999 היה נהוג 7500 וצמפיון העלו את זה ל 15000 כי איכות הדלק עלתה, אני עבדתי בבית זיקוק וצריך לעשות כמו פעם כל 5000, שאלתם את עצמכם למה אוטו לפני טיפול מתחיל לאכול שמן? כי כבר השמן בלוי ומזוהם ולא עושה את עבודתו,

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי גם אותו רכב סיאט איביזה 1200tsi שנת 2012.

אני בנסיעה עירונית בעיקר פקקים ושהמזגן עובד פול טיים ג'וב על 2-3 ולפעמים גם לוחץ.

530 ל42.200 ליטר דלק.

בנסיעה בין עירונית. על אותה מהירות. במשך שבוע יצא לי 820 ל43 ליטר.

ממוצע של שניים אני מעריך 14-15 לליטר.

 

אגב איזה אפליקצייה יש לך.?

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

×
×
  • תוכן חדש...