Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום,

 

אתמול במהלך הנסיעה הרגשתי שהאוטו לא סוחב, כיביתי והדלקתי את האוטו, נדלקה לי המנורה של המנוע.

מאז האוטו לא עובר 3000 סל"ד, גם אם אני לוחץ עד הסוף על הדוושה הטורים מתחילים לרדת כאשר הוא מגיע ל3000.

 

מה יכולה להיות הבעיה והאם אני יכול לנסוע ככה למוסך או להזמין גרר?

פורסם

המחשב מנוע נכנס ל"מצב חירום" משום שיש תקלה באחד החיישנים במנוע.

כדי שלא יגרם נזק למנוע המחשב נכנס למצב חירום, פנה למוסך להתחברות לסורק תקלות.

פורסם
האם אני יכול לנסוע באוטו 40-50 ק"מ עד המוסך?

 

מאיפה אתה? עדיף שתבדוק מה יש לאוטו לפני שאתה נוסע.

 

עריכה : אחרי שקראתי את מה שכתבתי הגעתי למסקנה שאני אידיוט.

התכוונתי שעדיף לסרוק תקלות לפני נסיעה. סריקת תקלות אפשר לבצע עם כל מכשיר Android + מתאם OBDII.

יש לי את שניהם, ואם אתה גר באיזור אולי אמצא זמן לקפוץ אלייך.

 

המצב שהרכב שלך נמצא בו נקרא Limp Mode. יכול להגרם על ידי שלל דברים.

בדרך כלל Limp Mode נועד למנוע נזק אז אתה יכול להיות שמח שהרכב נכנס למצב זה.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
היי,

 

אני גר באזור אשקלון-אשדוד

 

רחוק לי :(

1. אם יש לך ביטוח מקיף אני מתאר לעצמי שיש לך גרירה חינם של הרכב למוסך.

2. הני מציע שתתקשר למוסך ותתיעץ איתם - במקרה שלך, שהרכב לא באחריות - הייתי מתקשר למוסך רון.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

הבעיה זו כך ידועה לי :)

 

זה קרה לי כבר פעמים באאודי שלי. אתה לא צריך להיות מודאג, פשוט תיסע לאט למוסך ופשוט להחליף אחד המצתים :wink:

 

בהצלחה ושבת שלום

פורסם
הבעיה זו כך ידועה לי :)

 

זה קרה לי כבר פעמים באאודי שלי. אתה לא צריך להיות מודאג, פשוט תיסע לאט למוסך ופשוט להחליף אחד המצתים :wink:

 

בהצלחה ושבת שלום

 

מתנגד בתוקף לקלות ראש שמופגנת פה.

זה יכול להיות הרבה מאוד דברים חלקם הרסניים.

אני לא הייתי זז בלי להתייעץ עם מוסך.

זה יכול להיות Overboost בטורבו בגלל חיישן או פורק תקול, יכול להיות בעיה במנוע שנסיעה בזמן שהיא קיימת תגרור נזק גדול יותר.

בלי לדעת מה הבעיה אי אפשר לדעת מה הבעיה. הגיוני לא?

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

כמאמר הפתגם הידוע - "אם יש ספק אין ספק", אחד אומר לך שאתה יכול לנסוע ולהיות רגוע, אחר אומר לך שאל תיסע ותגרור אותו למוסך. למה לקחת צ'אנס?! תתקשר לשרות בראשון על הבוקר ותתיעץ איתם ותפעל על פי ההנחיה שלהם.

פורסם

LIMP MODE נועד בדיוק למטרה הזו של לאפשר לך לדדות עד למוסך ללא נזק לרכב.

 

אם התקלה הייתה בעלת פוטנציאל לגרימת נזק נוסף, הייתה נדלקת אזהרה אחרת או שהמחשב היה מדומם את מנוע הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי לא, סע לאט, על 80-90.

 

בכל אופן, תוכל להרים טלפון לרון על הבוקר ולשאול אותו כאיש מקצוע

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...