Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס של סדנת לורנסייר בארץ!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !!!!

אני די חדש פה.......!

ולפני משהו כמו שבוע יצא לי לעשות סיבוב בכיכר המדינה

ניקלטו שם הרבה דברים כמו קדליאק אסקלייד לינקולן נווגיטור

אפילו מרצדס קליימן 60

אבל גה תפסתי שמה מרצדס אס שעברה בסדנת לורנסייר

הבעיה היא שאני לא בטוח לגביה ורוצה אישור שלכם

עם היא אמיתי או לא?????

ונעבור לתמונות תנהו!!!

ואין לי מושג איך מעלים תמונות

אז קישור גם טוב

 

http://www.pic.co.il/Files/323DDD7888104E23B50050BE9CBFC2D7/norm_27645AB82ED64A82AD06271F89449184.JPG

 

http://www.pic.co.il/Files/323DDD7888104E23B50050BE9CBFC2D7/norm_871E249F038C48F5AE4F82185FF6102F.JPG

 

http://www.pic.co.il/Files/323DDD7888104E23B50050BE9CBFC2D7/norm_1DFBA78957D34830B1A692E9F0F34E12.JPG

 

http://www.pic.co.il/Files/323DDD7888104E23B50050BE9CBFC2D7/norm_8F215126F70B4CE0A2E7695857DC3EA2.JPG

 

http://www.pic.co.il/Files/323DDD7888104E23B50050BE9CBFC2D7/norm_EA0D1188C7724FDAACEE80902C6C012F.JPG

 

http://www.pic.co.il/Files/323DDD7888104E23B50050BE9CBFC2D7/norm_16024494CC0F4B3D8A4A5983A1FEE303.JPG

 

וזהו עכשיו רק מכחה לתגובות!!!!

וואי אני לא יודע למה נישלח לי שתי הודעות בטעות אז שאחד המנהלים

ימחק את ההודעה הראשונה

פורסם

מה אתם אומרים חבר'ה אמיתי?

 

זה הפעם הראשונה שאני שומע על סדנא זאת אבל זה גם פעם ראשונה שאני רואה מרצדס ששופרה בצורה יפה כל כך (חיצונית כמובן..).

 

לפי דעתי מקורי כי זה לא כל כך מצוי בשטח (כמו מדבקות של M3 וAMG..).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני לא מבין גדול בזה,

אבל בכל זאת קשה לי להאמין שזאת לא לורינסר.

הקיטים שלה כמו לורינסר,ג'אנטים של לורינסר...

נישאר רק לבדוק את המנוע...

וראית אם רשום לורינסר על המושבים(יש את הכיתוב?)?

ועוד יותר קשה לי להאמין שמישהו יעשה דבר כזה(פרטי) למרצדס S שלו...

תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם

אם מישהו זוכר פעם העלתי ת'רד על זה שנסעתי ונהגתי במרצדס cl 60 kleemann אז באותו הת'רד רשמתי שלאח שלו או לו יש גם s500 של סדנת לורנסייר. וכמובן שגם על זו ספציפי נסעתי (לא נהגתי!)

 

 

בגלל שרשמת שראית אותה בכיכר המדינה ובגלל שיש תמונות אני יודע שזה בדיוק הרכב מכיוון שהבן אדם שנהג על הרכב הוא חבר- עובד ממש קרוב של בעל הרכב (שנמצא בחו"ל רוב הזמן) והחבר הזה יש לו חנות נעליים בכיכר המדינה מי שרוצה לדעת החנות היא מנו רפאלי !

 

 

בקיצור זה אוטו חוויה אחת גדולה! ממש אוטו תענוג! יפה ממש! וממש ממש ממש חזק!!!

 

אז לסיכום- מה שראית זה באמת אוטו של סדנת לורנסייר!

 

קובי.

לילה טוב.......

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אכן אכן אוטו מדהים ביופיו!! כל יום בדרך לתחנת אוטובוס אני רואה אותו חונה באותו מקום באמצע הרחוב!

(שהמנהלים לא יעשו בעיות לא יזכיר את הכתובת של אותו רחוב) ועוד משהו עם יעניין אותכם על כל הג'נטים שלו רשום amg

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
ועוד משהו עם יעניין אותכם על כל הג'נטים שלו רשום amg
אז מה יש הרבה בעלי M3 בעולם ששמים ג'נטים של Hamann/ACS/Alpina

והרבה בעלי מרצדס ששמים ג'נטים של AMG/LORINSER/BRABUS

זה לא חדש שמחליפים ג'נטים רק בגלל שזה נראה יותר יפה...

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

הבנתי את זה! אתה לא הכי חכם פה! אני רק אומר שזה שרשום לה על הגלגלים amg אז היא לא אולי לורינסייר האורגינלי! אלא הוא שם לה את החצאיות וכל זה!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

טוב זה בשביל הלו מאדאם המרצדס קליימן 60 עמדה שתי מטר בדיוק מהמרצדס לורנסייר

את שתייהם צילמתי אבל את הקלייימן כולם מכירים אז לא העלתי תמונה

אבל מאוד הגיוני שהם באו ביחד גם שתייהם נסעו אחד אחרי השני ורצתי אחרייהם

עד שמצאתי אותם צילמתי את שתייהם עם אתם רוצים תמונות של הקליימן אז רק תגיידו

!???????????????????!

פורסם

שתיהם שייכים לאחים שעדתם היא ---- גרוזינים! בדיוק כמוני

כנראה שהם היו אצל הפועל-חבר שלהם שיש לו את החנות בכיכר המדינה

 

כנראה וזה מה שאני חושב שהם הגיעו לארץ והלכו אליו (הם רוב הזמן במוסקבה)

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
הבנתי את זה! אתה לא הכי חכם פה! אני רק אומר שזה שרשום לה על הגלגלים amg אז היא לא אולי לורינסייר האורגינלי! אלא הוא שם לה את החצאיות וכל זה!
למה לתקוף???:x

אני אמרתי שאני הכי חכם כאן?:?

לא! כי אני גם אף פעם לא יהיה!!!

כי כמה שמישהו חכם תמיד יהיה אחד שיודע דברים שהוא לא יודע!:idea:

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

אמיתית ,לורנזר לא רק שמשפרים רכבים מכאנית אלה גם חיצונית, זה למשל קיט חיצוני.

 

יש בארץ כמה וכמה רכבים עם קיטים של לורנזר כמו S500 שחורה וS600 שחורה:wink: .

 

בזמן האחרון חל גידול של בעלי המרצדסים בלשפר אותם עוד טיפה בסדנאות בחו"ל.

יהי כך כל הזמן:-D

 

אלי

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

×
×
  • תוכן חדש...