Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או חדשה או שנה על הכביש.

ההתלבטות שלי היא בין השירוקו 1.4 160 ידני או DSG(שאני חושש מהגיר הנ"ל בגלל חוסר האמינות).

פיז'ו RCZ ידני.

במוו סדרה 116 3 דלתות אוטומט.

אלפא ג'ולייטה.

או אאודי A3 החדשה.

מה אומרים על האופל GTC הקופה החדשה?

 

עשיתי נסיעות מבחן על מרבית הרכבים את כולן אהבתי קצת קשה להחליט.

 

אני עדיין רווק לכן הצרכים שלי הן:אמינות,צריכת דלק, והלוק מאוד חשוב!,ביצועים חשובים אבל אני לא מתכוון לחרוש את "נס הרים" ו"סדום".

יותר נסיעות לכייף.

שרוכשים רכב מסוג זה ירידת ערך לא רלוונטית ,אך יחד עם זאת כן חשוב שיהיה רכב סחיר שיהיה קל למכור אותו בעתיד.

פורסם
או חדשה או שנה על הכביש.

ההתלבטות שלי היא בין השירוקו 1.4 160 ידני או DSG(שאני חושש מהגיר הנ"ל בגלל חוסר האמינות).

פיז'ו RCZ ידני.

במוו סדרה 116 3 דלתות אוטומט.

אלפא ג'ולייטה.

או אאודי A3 החדשה.

מה אומרים על האופל GTC הקופה החדשה?

 

עשיתי נסיעות מבחן על מרבית הרכבים את כולן אהבתי קצת קשה להחליט.

 

אני עדיין רווק לכן הצרכים שלי הן:אמינות,צריכת דלק, והלוק מאוד חשוב!,ביצועים חשובים אבל אני לא מתכוון לחרוש את "נס הרים" ו"סדום".

יותר נסיעות לכייף.

שרוכשים רכב מסוג זה ירידת ערך לא רלוונטית ,אך יחד עם זאת כן חשוב שיהיה רכב סחיר שיהיה קל למכור אותו בעתיד.

 

 

אהלן,

 

אלה לא בדיוק מה שאתה יכול לקרוא רכבי ספורט אבל במחירים של הרכבים האלה שרובם יחסית חלשים (אולי מלבד שירוקו) למה שלא תשקול סיאט לאון FR שהוא יופי של רכב כאשר גם פה יש לך DSG, מנוע 2 ליטר טורבו ו-211 כ"ס לפני שיפור.

 

הצעה שלי.

 

ג'ולייטה זה לא זה, מנוע של פיאט וממש לא ספורטיבית רק נראית נפלא. כנ"ל לגבי RCZ שמאוד יפה כמעט העתק של TT אבל חלשה מאוד ולא תהנה ממנה.

 

השאלה מה התקציב שלך ומה אתה מצפה מהרכב.

 

יום טוב,

פורסם
אהלן,

 

אלה לא בדיוק מה שאתה יכול לקרוא רכבי ספורט אבל במחירים של הרכבים האלה שרובם יחסית חלשים (אולי מלבד שירוקו) למה שלא תשקול סיאט לאון FR שהוא יופי של רכב כאשר גם פה יש לך DSG, מנוע 2 ליטר טורבו ו-211 כ"ס לפני שיפור.

 

הצעה שלי.

 

ג'ולייטה זה לא זה, מנוע של פיאט וממש לא ספורטיבית רק נראית נפלא. כנ"ל לגבי RCZ שמאוד יפה כמעט העתק של TT אבל חלשה מאוד ולא תהנה ממנה.

 

השאלה מה התקציב שלך ומה אתה מצפה מהרכב.

 

יום טוב,

 

את הלאון אני מרודי בגלל המראה היא נראית כמו משפחתית רגילה.

לא מחפש מכונית GT.

התקציב לכיוון של הרכבים האלו .

פורסם
את הלאון אני מוריד בגלל המראה היא נראית כמו משפחתית רגילה.

לא מחפש מכונית GT.

התקציב לכיוון של הרכבים האלו .

 

תתפלא נהגתי על הפיז'ו והיא מהירה לטעמי.

לפי מה שבחנתי נראה לי שכולן מהירות.

השירוקו גם יפה מאוד,אבל כל הסיפורים וגם מקריאה פה בפורום שלאנשים הלכו מנועים אחרי 20,000 ק"מ קצת מרתיע.

השאלה אם פולקסוואגן טיפלו בבעייה.

גם אם ארכוש רכב חדש באחריות עדיין זה לא נעים לרוץ למוסך כל שני וחמישי.

כנ"ל לגבי פיז'ו על החוסר אמינות.

וגם לאלפא לא חסרות תקלות,לכן אני מתכוונן לרכב חדש באחריות.

פורסם

Rinor81-איך הגעת למסקנה שהשירוקו היא החזקה (משמעותית) בחבורה?

אף אחת מהן לא חזקה והשירוקו לא יוצאת מן הכלל.

 

אם בפוזה אתה חושק אני חושב שמבין האופציות שהעלת הrcz היא הבחירה שאני הייתי הולך איתה,על בעיות אמינות אני לא שמעתי.

את השירוקו לא הייתי שוקל בכלל (בשילוב 1.4 +dsg 7) לא כחדשה ולא כמשומשת,יש פה יותר מדי פוטאנציל לצרות מצד המנוע והגיר,אם יש תקציב ל2.0tsi אז לפחות צרה אחת יורדת :wink:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם
Rinor81-איך הגעת למסקנה שהשירוקו היא החזקה (משמעותית) בחבורה?

אף אחת מהן לא חזקה והשירוקו לא יוצאת מן הכלל.

 

אם בפוזה אתה חושק אני חושב שמבין האופציות שהעלת הrcz היא הבחירה שאני הייתי הולך איתה,על בעיות אמינות אני לא שמעתי.

את השירוקו לא הייתי שוקל בכלל (בשילוב 1.4 +dsg 7) לא כחדשה ולא כמשומשת,יש פה יותר מדי פוטאנציל לצרות מצד המנוע והגיר,אם יש תקציב ל2.0tsi אז לפחות צרה אחת יורדת :wink:

 

נניח ואני עולה לשיוקו 2.0 ליטר שמגיעה רק ב DSG מה עם אמינות של הגיר הזה?

שמעתי שהגירים האלו לא הצלחה גדולה.

פורסם

אני די בטוח (תקנו אותי אם אני טועה) שהשירוקו 2.0 מגיע עם הdsg 6 ולא ה7, מה שאומר שאין איתו בעיה ומראה אמינות מצויינת!

אם מדובר ב dsg 7 אני הייתי נמנע,יש לי (לצערי) יותר מדי נסיון עם הdsg 7 על אוקטביה 1.8 tsi האמינות שלו שאפה לאפס,המון מוסך ובסוף גיר חדש שאחרי תקופה לא ארוכה החליק ביציאה חזקה מהמקום :-(

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

ה-RCZ נראיית נפלא למרות שהיא רק חיקוי לאודי TT. היא גם מאיצה ונוסעת יפה מאוד ומי שכתב כאן שהיא עגלה כנראה לא נסע בה. היא אולי לא תנצח את הלה מאן 24, אבל לכבישי ארצנו היא בהחלט יכוןלה לגרום לנהג אושר ובטח שבפוזה שלה היא מנצחת. מה הפחד שלך מהגיר DSG? פתרו בו את הבעיות שאיפינו את הדור הקודם והאריכו את האחריות. מאז תחילת השנה נדמה לי שלא היתה תלונה אחת בפורום על הגיר. הוא נוח מהיר וחסכוני. אתה יכול להיות רגוע בקשר אליו, ובלי שום קשר, אם אתה מחפש הנאה מנהיגה אמיתית אז ברור שתמיד עדיף גיר ידני. לשירוקו גם יש מראה מעוצב מעולה אם זה פרמטר בעינך.

פורסם

אם פוזה אז הפיג'ו או השירוקו. ללא ספק היפות בחבורה.

 

אם אין לך בעיה עם ידנית, למה בכלל ללכת על אוטומאט? למרות שאני חייב לציין שהDSG עם כל הבעיות שלו הוא היותר מוצלח מאלו שאפשר למצוא במכוניות ספורט מבחינת התגובה שלו. אופציית הספורט עושה את ההבדל.

 

אם ביצועים, הייתי הולך דווקא על הקליאו RS שהיא פשוט מהנה מאוד (או המגאן RS אם תעלה בתקציב) בהנחה שאין לך בעיה ללכת על ידנית.

 

אני מעדיף גם את הפולו GTI על פני השירוקו בהנאה מנהיגה.

 

לא נהגתי על האופל אבל אם אתה לא מפחד מירידת ערך זו צריכה להיות אופציה מעניינת. הנתונים שלה על הנייר עושים רושם טוב.

 

אני מתכנן לנהוג עליה בקרוב ואז אדע יותר.

פורסם

ה RCZ ממש הצגה על גלגלים, רכב יפה מאוד.

אתה מדבר על הגרסה החזקה או החלשה ?

ולדעתי ב BMW ובאאודי אתה מקבל פחות הנאה ביחס למחיר, ויותר מותג או אולי הידור.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

דבר עם המשתמש בן ה. בקשר לשירוקו. הוא יסביר לך כל מה שאתה צריך לדעת עליה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אלא בפירוש לא מכוניות ספורט.

 

אישית הייתי הולך על השירוקו, וכבעלים לשעבר של 2.0 עם גיר DSG אני לא מבין על מה המהומה, מעולם לא היו לי בעיות איתה.

פורסם

בשירוקו 2.0 הגיר הוא DSG6 שהוא אמין מאד.

 

ביצועים לא בראש מעיינך אז פשוט מה שתקנה את הרכב שנראה הכי טוב לטעמך.

 

הפיזו יותר ייחודית, את השירוקו רואים הרבה. אני תמיד ממליץ על גיר ידני.

 

מומלץ לבדוק גם את האסטרה GTC.

×
×
  • תוכן חדש...