Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבמוו ממש לא ספורטיבית, כנ"ל לגבי האודי והג'ולייטה. הלאון FR אכן אופציה מעולה. היא האמת נראית שונה מהרגילות(ג'אנטים, צליל, מפלט והכיתוב FR).

יש מבצעים בוולוו ממה שהבנתי ולכן שווה לבדוק את הC30 T5 עם 230 כ"ס אם אני לא טועה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כמו שכתבו, מכוניות ספורט הן לא.

כמעט כולן מספקות את הפוזה למעט האסטרה שהיא אמנם יפהפיה לטעמי אבל ממש לא נראית "אוטו ספורט".

מתוצרת VAG הייתי מתרחק עקב בעיות האמינות והשירות הגרוע.

מעבר לזה כנס למכוניות ותעשה נסיעות מבחן.

אם אתה בוחר בRCZ קח בחשבון שעומדת לצאת גרסא מתוחת פנים בקרוב.

פורסם

RCZ הוא המרשים ביותר.

שירוקו - לדעתי זה רכב שהופך למזדה 3 של הרכבים שנראים לא רע = יש כבר יותר מדי על הכביש וזה לא רכב שמושך תשומת לב.

 

אני אחרי החלפה של גיר, גל זיזים ועוד כל מני דברים בגיר DSG7 כך שכדאי לראות בפורומים מחו"ל אם עדין יש בעיות בשנתונים שאתה מחפש (אצלי זה 2009)

 

לטעמי הגולייטה מרשימה + בגודל פרקטי...

A3

A4

פורסם

תודה לכל המגיבים,

האמת אחרי נסיעות מבחן רבות, וקריאת מבחני דרכים הרכב שהכי אהבתי גם באבזור ,איכות ומאוד בנהיגה זה הבמוו סדרה 1.

 

זה הכיוון לבינתיים.

אני ממתין עוד קצת משיקולים אישיים.

×
×
  • תוכן חדש...