Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום הייתי במוסך "טופז" של סוזוקי בראשון לציון עם תלונה על כך שהבלמים לא מגיבים מספיק טוב.

ראשית אמר לי בעל הבית כי יש צורך לפרק 4 גלגלים ולבדוק. הוא ציין כי זה לבדו עולה 200 ש"ח כי אחר כך לפי הוראות היצרן יש להחליף אומים ולסגור עם מפתח מומנט.

קיצר, מפה לשם..בסוף יצאתי עם חשבון של 962 ש"ח והוא עשה לי "הנחה" והוריד ל-900.

חבר שלי, שקצת מבין, הסתכל על הקבלה ואמר לי שעבדו עלי..סיבנו אותי...עיברו אותי..ומה לא..

אשמח אם תוכלו לומר לי מה דעתכם?

אגב, אחרי שיצאתי מהמוסך נסעתי לשטיפה..כשיצאתי ממנה הבחנתי במעין רחש\אוושה מהאחד הגלגלים האחוריים. חזרתי למוסך ובעל הבית עשה איתי סיבוב של חצי דקה ולא שמענו יותר את הרעש - הוא אנר שכנראה זה היה בגלל מים מהשטיפה.

נחשו מה? איך שהתחלתי לסוע הרעש שוב נשמע. חזרתי אליו אחרי שעה, הוא כבר לא היה, ואחד העובדים בדק ואמר שצריך להחליף מיסב מאחורה.

האם יש אפשרות שהם דפקו לי את המיסב כאשר עשו את כל התיקונים? כי לפני זה לא היה שום רעש...הוא הופיע איך שיצאתי מהמוסך.

קיצר, אניי מצרך העתק של הקבלה..אודה לכל מי שיענה!

 

תודה!!

avdu.jpg

פורסם

אי אפשר לדעת דרך המחשב איזה עבודות היו דרושות ואיזה לא.

 

בהנחה שכל העבודות היו נחוצות ומוצדקות, המחיר סביר לחלוטין, אולי קצת לצד היקר אבל בטח לא שדדו אותך ולא עבדו עליך.

 

בא נשאל את זה אחרת, נכנסת עם תלונה על כך שהבלמים לא מתפקדים היטב, איך הם עכשיו לאחר התיקון?

 

בנוגע למיסב, יכול להיות חבלה, יכול להיות סתם מזל רע ויכול להיות גם שהמיסב היה לקראת סוף חייו ועקב העבודות באזור שלו, הוא נפח את נשמתו.

 

תתלונן לבעל המוסך, אולי הוא יסכים להשתתף בהוצאות התיקון.

 

להבא תוכל לחסוך הרבה כסף אם תמצא לך מוסך טוב ואיכותי שמכיר את הדגם אך שאינו מוסך מורשה היבואן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אי אפשר לדעת דרך המחשב איזה עבודות היו דרושות ואיזה לא.

 

בהנחה שכל העבודות היו נחוצות ומוצדקות, המחיר סביר לחלוטין, אולי קצת לצד היקר אבל בטח לא שדדו אותך ולא עבדו עליך.

 

בא נשאל את זה אחרת, נכנסת עם תלונה על כך שהבלמים לא מתפקדים היטב, איך הם עכשיו לאחר התיקון?

 

בנוגע למיסב, יכול להיות חבלה, יכול להיות סתם מזל רע ויכול להיות גם שהמיסב היה לקראת סוף חייו ועקב העבודות באזור שלו, הוא נפח את נשמתו.

 

תתלונן לבעל המוסך, אולי הוא יסכים להשתתף בהוצאות התיקון.

 

אני לא יכול להגיד שאני מרגיש הבדל משמעותי בבלמים. לי זה מרגיש פחות או יותר אותו דבר.

מצד שני הקטע עם המיסב פשוט מרתיח לי את הדם - אני שונא להכנס למוסך עם תקלה אחת ולצאת עם אחרת.

פורסם

לירן,

קרא היטב את ההודעה וראה את החשבונית, לא בוצע ברכב טיפול, רק תיקון תקלה בבלמים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יחסית יקר אבל לא בגלל הבלמים שהוחלפו אלא בגלל התוספות שהוא דחף שם כמו ה-80 ש"ח שהוא סתם דחף על בדיקת בלמים קידמי עם ניקוי אויר שהוא גם ככה צריך להכניס את זה במה שהוא עשה עם הבלמים האחוריים ולא לגבות 80 בנוסף. מיכסה לגריז 57 ש"ח? המיכסים האלה לא הולכים כימעט לעולם. אום לציר האחורי 31 ש"ח? למה?! נוזל בלמים 120 ש"ח גם כן לא ברור לי על מה. בקיצור יכל לצאת צדיק אך העדיף להרוויח בניפוח של תוספות לא רצויות וחבל לדעתי. לגבי המייסב האחורי שהלך - מייסב שכזה הולך הרבה פעמים ברגע שסוגרים יותר מידי חזק את האום המרכזי, הוא פשוט מעוות את המייסב וגומר עליו באותו הרגע. במיקרה הזה אין שם צירוף מיקרים שהמייסב הלך מעצמו במיוחד שההיה תקין לפני שעלה לליפט. פשוט חוסר רגש בסגירת האום המרכזי של הגלגל. חזור למוסך מחר ודרוש את כספך על המייסב וגם אל תחזור לשם יותר.

פורסם

אני לא הייתי ממהר להיות כ"כ נחרץ בעניין המיסב. המיסב הזה עשוי להתבלות עם הזמן, זה כבר קרה לי בשתי מכוניות שהיו לי וכמו שבגירה ציין, יתכן שמלכתחילה מצבו היה גבולי וההתעסקות בו לצורך פירוק תופי הבלימה היתה הקש ששבר את גב הגמל.

את מחירי החלפים אינני מכיר ולכן אין לי אפשרות להתייחס אליהם (בעיקר לגבי האום והמכסה).

נקודה למחשבה: אם המכסים שהיו עד הטיפול היו פגומים, יתכן שחדר לכלוך למיסב ולכן הוא נהרס.

בסה"כ נראה חשבון סביר גם אם מעט גבוה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

האומים שהוחלפו חובה להחליף אותם בזה המוסך צודק משום שהם חד פעמיים, יש עליהם קנט שמשמש כאבטחה, את הקנט דופקים לחריץ שמאבטח את האום שלא יפתח חלילה בזמן נסיעה, בכל פתיחה יש להחליף אותו.

המכסה של האום תפקידו לאטום ולמנוע מלכלוך להיכנס למיסב או מהגריז לצאת החוצה וגם הוא חד פעמי בשביל לפתוח אותו צריך לעקם אותו עם מברג, את החדש דופקים למקומו בעדינות עם פטיש, אז מכסה ואומים חייב להחליף.

 

הדבקת סנדלים+ חריטה ועבודה זה עולה בדרך כלל כ500ש"ח.

 

ברוב המוסכים לא מחייבים עבור בדיקת בלמים כאשר מחליפים אותם, ועלות הבדיקה מתקזזת עם עלות התיקון אם אתה מחליט לתקן באותו מוסך את הבלמים.

 

הרעש ששמעת יכול להיות כתוצאה מחיכוך של הסנדלים בתוף, כניראה כיוונו אותם חזק מידי, אחרי כמה עצירות הרעש בדרך כלל נעלם.

אפשרות שניה היא שבזמן חילוץ התוף דפקו חזק מידי על התוף וזה מה שגרם להרס המיסב, אם אתה מחליף מיסב תידאג שהוא יהיה גרמני או יפני בשום אופן לא סיני.

פורסם
האומים שהוחלפו חובה להחליף אותם בזה המוסך צודק משום שהם חד פעמיים, יש עליהם קנט שמשמש כאבטחה, את הקנט דופקים לחריץ שמאבטח את האום שלא יפתח חלילה בזמן נסיעה, בכל פתיחה יש להחליף אותו.

המכסה של האום תפקידו לאטום ולמנוע מלכלוך להיכנס למיסב או מהגריז לצאת החוצה וגם הוא חד פעמי בשביל לפתוח אותו צריך לעקם אותו עם מברג, את החדש דופקים למקומו בעדינות עם פטיש, אז מכסה ואומים חייב להחליף.

 

הדבקת סנדלים+ חריטה ועבודה זה עולה בדרך כלל כ500ש"ח.

 

ברוב המוסכים לא מחייבים עבור בדיקת בלמים כאשר מחליפים אותם, ועלות הבדיקה מתקזזת עם עלות התיקון אם אתה מחליט לתקן באותו מוסך את הבלמים.

 

הרעש ששמעת יכול להיות כתוצאה מחיכוך של הסנדלים בתוף, כניראה כיוונו אותם חזק מידי, אחרי כמה עצירות הרעש בדרך כלל נעלם.

אפשרות שניה היא שבזמן חילוץ התוף דפקו חזק מידי על התוף וזה מה שגרם להרס המיסב, אם אתה מחליף מיסב תידאג שהוא יהיה גרמני או יפני בשום אופן לא סיני.

 

אני אדאג לזה. תודה.

פורסם

נכווינו כמה פעמים ממוסך טופז - עם שני רכבי סוזוקי (שבבעלות החברה והאמא), אחד חדש ואחד ישן:

א. שירות לא נעים - עם אחד משני האחים שמנהלים את העסק לא ניתן אפילו להחליף מילה ולצפות לקבל יחס סביר.

ב. חוסר מקצועיות - מבעיות חשמל ועד רעידות ברכב חדש שהחלו לאחר טיפול אצלם, לאחר שלא הצליחו לפתור - ניסו לחפף בטענה כמובן שאין בעיה.

ג. שחיטה בכסף - סעיפים ע"ג סעיפים בחשבון בצורה חסרת טעם ללא בושה, כאילו מצפים שאתמקח על הסכום ואז יבואו לקראתי כדי להראות לי כמה הם נחמדים.

 

מאז שהכניסו אותי לתמונה, נגמר הסיפור, הסוזוקי החדשה (בגלל אחריות) מטופלת במורשה סוזוקי במערב ראשון.

הסוזוקי הישנה של החברה (שאינה חייבת בטיפול במוסך במורשה אך כן בוצעו כמה טיפולים על הרכב שם בהתחלה מתוך המלצה של האמא עוד לפני שהבנו את "צורת העבודה" שם) אנחנו שמים אצל מוסך מילניום 2000 ("מוסך מדרכה") במערב ראשון שלהם אולי אין פינת קפה אבל שירות, מקצוענות ומחירים הוגנים יש.

 

בטופז פשוט אין על מי לסמוך, החוויה של פותח השרשור מהמקום נשמעת לי מאוד מוכרת.

 

נ.ב.: פשוט מעצבן ומבאס אותי שאני צריך לכתוב ביקורת שלילית על עסק.

פורסם

אוקיי חברים, יש עדכון.

אתמול בבוקר חזרתי למוסך..בעל הבית יצא איתי לסיבוב והסכים איתי שיש בעיה במיסב.

הוא ישר אמר שהוא יסדר את זה ללא כל עלות מצידי. פייר, יצא בסדר גמור.

הוא סידר הכל.

לגבי היחס של בעל הבית, אני דווקא התרשמתי מאוד לטובה. הוא היה מאוד נחמד (ב-2 הפעמים) והסביר לי הכל בצורה מפורטת.

המחיר באמת יצא גבוה..

Danniel, לגבי נוזל הבלמים - אני ביקשתי ממנו שיחליף...

 

תודה לכולם על העזרה!

באמת לא ציפיתי שתהייה היענות כל כך מרשימה בזמן כה קצר.

פורום מדהים ואנשים פה באמת מקצוענים. אז שוב תודה!

×
×
  • תוכן חדש...