Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש מקום במרכז לצבוע את מכסה המנוע של האיביזה שלי + מכסה דלק (שהבאתי מפירוק ולא מתאים לצבע המקורי)

אבקש לקבל המלצה ממישהו שעשה צביעה והיה מרוצה כמובן במחיר סביר

כבר קיבלתי הצעת מחיר של 750 שקל עבור הצביעה, זה נחשב יקר? זול?

תודה

 

אגב, היום סוף סוף נפתרה לי התקלה של נורת כרית אוויר ברכב! אחרי שלושה מוסכים ומומחה במערכות חשמל ברכב (בחור אדיר בשם אילן) אשמח להמליץ עליו למי שיש בעיות שקשורות למחשב של רכב ונורות שנדלקות ושבמוסך לא הצליחו לעלות עליהן, או לחילופין מישהו קיבל הצעה מהמוסך המרכזי להחליף את כל המערכת (כשבפועל זו סתם גניבה-וזה מה שניסו לעשות לי)

 

שבת שלום

פורסם
שלום לכולם,

אני מחפש מקום במרכז לצבוע את מכסה המנוע של האיביזה שלי + מכסה דלק (שהבאתי מפירוק ולא מתאים לצבע המקורי)

אבקש לקבל המלצה ממישהו שעשה צביעה והיה מרוצה כמובן במחיר סביר

כבר קיבלתי הצעת מחיר של 750 שקל עבור הצביעה, זה נחשב יקר? זול?

תודה

 

אגב, היום סוף סוף נפתרה לי התקלה של נורת כרית אוויר ברכב! אחרי שלושה מוסכים ומומחה במערכות חשמל ברכב (בחור אדיר בשם אילן) אשמח להמליץ עליו למי שיש בעיות שקשורות למחשב של רכב ונורות שנדלקות ושבמוסך לא הצליחו לעלות עליהן, או לחילופין מישהו קיבל הצעה מהמוסך המרכזי להחליף את כל המערכת (כשבפועל זו סתם גניבה-וזה מה שניסו לעשות לי)

 

שבת שלום

לפני שנים תיקנתי שיפשוף לאורך הרכב במוסך גולי בראשון. נשארתי מרוצה, לא יודע לגבי המחיר.

http://guly.co.il/

פורסם

תודה

אקפוץ אליהם מחר ונראה מה הם מציעים.

עד עכשיו קיבלתי שתי הצעות אחת ב 700 בראשלצ ואחת ב750 בת"א (לטענתם צריך לקלף את כל הצבע - לשים צבע בסיס ורק אז לצבוע בצבע של הרכב)

 

המחירים יחסית יקרים? זולים?

×
×
  • תוכן חדש...