Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייל שמרוויח 400 שקל בחודש לא אמור להחזיק רכב. אדם שמרוויח 4,000 בחודש לא אמור להחזיק רכב.

 

בנוגע לרכבת המדינה משקיעה מיליארדים בפיתוח תשתית ורכש. בשנים הקרובות תפעל תחנת רכבת כמעט בכל עיר בישראל. מדובר במהפכה בתחבורה ציבורית.

  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חייל שמרוויח 400 שקל בחודש לא אמור להחזיק רכב. אדם שמרוויח 4,000 בחודש לא אמור להחזיק רכב.

 

בנוגע לרכבת המדינה משקיעה מיליארדים בפיתוח תשתית ורכש. בשנים הקרובות תפעל תחנת רכבת כמעט בכל עיר בישראל. מדובר במהפכה בתחבורה ציבורית.

כשתהיה לי תחבורה ציבורית ברמה של אירופה, אני אוכל לזרוק את הרכב לאנשהו, ולהשתמש בתחבורה ציבורית, אבל זה לא המצב כרגע בארץ. (אגב, אחזקת הרכב מתבססת על כסף שהרווחתי טרם הגיוס).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יש הרבה כאלו שגרים בשכונות יוקרה בעזרת ירושות או ההורים. לרוב הם לא מעריכים את קסמי השוק החופשי כמו אלו שעשו את כספם במו ידיהם.

 

אני מבין שכל פעם שיש נתון שלא משתלב עם הדעות שלך זה ברור שזה טעות (נו מילא, אמרנו סוציופת), אני שקרן, וורן באפט תרח זקן שהכסף בילבל אותו, האנשים מהשכונה שלי ילדי שמנת מפונקים שלא מבינים כלום. נו, סבבה בן אדם, רק אתה אדם ישר...אה, בעצם לא ראה למטה...

 

האם מדיניות המיסוי הנוכחית, שבה העשירון השמיני, התשיעי והעשירי משלמים כ70% מסך המיסים העקיפים והישירים, נראית לך כמו דריכה על החלשים ודוגמא לחוסר אנושיות? מה שמעלה, עבורי, שאלות בנוגע להגדרת האנושיות: האם זהו מצב שבו העשירונים העליונים משלמים 90% מסך המיסים? אולי 99.5%? האם זה מצב שבו החלש (אולי תעדיף שנעבור למונח הדמגוגי "מוחלש"?) מאבד כל אחריות למצבו ונסמך לחלוטין על שולחנו של מי שדאג לעתידו?

 

מחיאות כפיים על זה. וואו. למדת סטטיסטיקה בבית ספר של ילדי האוצר של ביבי נתניהו בן אדם. כל הכבוד. בו נעשה ניסוי קטן נגיד שיש לנו משק של שני אנשים אחד תעשיין שמרוויח מליון שקל כל חודש והשני פועל שמרוויח 5000ש"ח. עכשיו על העני בגלל שהוא עני חסר מעו"ף ולא פתח מפעל נמסה במס של 40% ועל התעשיין שאנחנו מנשקים לו את התחת רק 10% מס. כלומר שבואו ילדים נשקר לציבור ונגיד לציבור שנטל המס על העשיר המסכן הוא גבוה כי הוא משלם 100K ש"ח בחודש שהם מעל ל 98% מנטל המס במדינה. כאשר בטכלס הוא משלם הרבה פחות אחוזים במס מהעני.

תגיד, מה אתה חושב שאנשים עד כדי כך מפגרים, אתם רוצים לרמות את כולם כמה פעמים. הנתון שהבאת מוכיח את מה שאני אמרתי מתחילת השרשור שבזמן שפער המיסוי בין העשירונים קטן גם גדל פערי השכר בין העשירונים וכל זה מגובים בנתונים של ועדת הכלכלה, וכל זה נכון עוד לפני העלאת המיסים הישירים האחרונה שתקטין עוד יותר את פער המיסים.

מעבר לכך כל ההצעות שלי הם הצעות שפוגעות בעשירון העליון ומעלה העשירונים השמיני והתשיעי כבר משלמים מספיק מס במדינה הזאת.

 

אני, בניגוד אליך, חושב שמיסים צריכים לשמש כמקור הכנסה לפעילויות המדינה ותו לא, לא כאמצעי ענישה, חינוך וחלוקה מחדש של ההון.

 

אתה רוצה להעניש עניים על היותם עניים, אתה הרי אמרת עלי שלא מגיע לי בלה בלה בלה כי אני לא יוצלח בלה בלה בלה , אתה גם רוצה להעניש ילדי עניים כי ההורים שלהם עניים ע"י כך שלא תעניק להם חינוך שיעזור להם לצאת ממעגל העוני. אתה רוצה מעמד לדרוך עליו, כדי שיהיה לך יותר קל לנצל אותם ושאף אחד לא יפריע לך לעשות את זה. אני גם רוצה חושב שמיסים צריכים לשמש כמקור הכנסה לפעילויות המדינה רק שאני חושב שמוסר זה חלק מפעילות המדינה, אחרת היא צריכה לוותר לא רק על מיסים אלה גם על חוקים, כמו לא תגנוב, ולא תרצח.

וחלק מהמוסר הזה הוא לֹא תַעֲשֹׁק שָׂכִיר עָנִי וְאֶבְיוֹן מֵאַחֶיךָ אוֹ מִגֵּרְךָ אֲשֶׁר בְּאַרְצְךָ בִּשְׁעָרֶיךָ.

 

להזכיר לך שהנאציזם זו אידיאולוגיה סוציאליסטית בבסיסה. כזו שדואגת לחלש (הפועל הגרמני) על פני החזק (היהודי העשיר). זו אידיאולוגיה שבה זכויות הפרט לרכוש וחופש נרמסות על ידי צרכי המדינה. אני חושב שהיית יכול להיות כוכב בשיחות הסלון של אושיות המפלגה עם ההצעות הרדיקליות שלך.

 

כפי שוודאי ידוע לך,לפי המיין קאמפ, הסוציליזם היה רק כסות של דברים למלחמת גזעים על מרחב המחיה. ואיך היטלר הגיע לזה, הוא לקח את מלחמת המעמדות של מרקס(זה בערך כל החלק הסוציאליסטי) ושינה אותה לגזעים ואז קבע שעל הגזע הארי לגבור על הגזעים האחרים ולשלוט בהם בעזרת כוחו, למרות שהוא המיעוט. אתה לקחת את מלחמת המעמדות של מרקס ושינית אותו כך שעל החזקים לשלוט על החלשים בעזרת הכלכלה, למרות שזה בניגוד האינטרסי של החלשים ולמרות שהחזקים הם המיעוט,והחזקים יעשו זאת ע"י הכח הכלכלי שלהם.

האידיאולוגיה שבה נרמסו זכויות הפרט למען הלאומנות קשורה לצד הפאשיסטי-לאומני של המפלגה ולא לרעיון כלכלי כזה או אחר. למען האמת זכויות הפרט שנרמסו היו של החלשים לטובת העשירים, אה זה מה שאתה רוצה בעצם, איזה קטע, אם אתה לא מאמין לי אתה מוזמן לשאול את הוגו בוס, סימנס, פולקסוואגן , באייר ועוד(כולם חברות פרטיות שהנאצים סיפקו להם עובדי כפיה).

ואכן, גם אני חושב שמפלגות שמחזקות את הערך הלאומני, על פני הערך של הפרט, הם צרה צרורה, אני איתך בקטע הזה גבר . ואגב, היהודי לא יכול להיות החזק, זה פשוט נוגד את הרעיון הנאצי, אבל חס וחלילה שתיתן לעובדות לבלבל אותך?!

תשובות

פורסם

אבל רועי רק תדע לך שאתה מדהים בן אדם.

 

היכולת שלך לעוות עובדות מדהים. אין נתון אחד שלך כל השירשור הזה שעומד במבחן המציאות. תתחיל מהתגובה הראשונה שלך עלי והלאה תראה איך כל נתון שנתת התגלה כעיוות שמוכיח ההפך. מקסים בן אדם יש לך כישרון, רוצה אולי לעבוד במשרד האוצר? או להחליף את רני רהב?

 

רועי, בו תפיק לי אירוע גרנדיוזי כדי שנעזור לסטודנטים עניים :lol:

פורסם

אני מבין שכל פעם שיש נתון שלא משתלב עם הדעות שלך זה ברור שזה טעות (נו מילא, אמרנו סוציופת), אני שקרן, וורן באפט תרח זקן שהכסף בילבל אותו, האנשים מהשכונה שלי ילדי שמנת מפונקים שלא מבינים כלום. נו, סבבה בן אדם, רק אתה אדם ישר...אה, בעצם לא ראה למטה...

 

אני לא בהכרח חושב שאתה שקרן. אני גם לא חושב שהעובדה שאתה גר ב"שכונת יוקרה" נותנת לדברים שלך איזשהו תוקף. ובוא אני אספר לך, גם לא כל מי שנמצא בעשירון העליון או ממונף מעל הצוואר במשכנתא בשביל דירה ב"שכונת יוקרה" הבין באופן מלא שהדרישות שהועלו במחאה בסך הכל יגדילו עליו את נטל המס. כשאנשים - שבאופן נורמלי הם משכילים ומקצועיים - רצו גן בחינם, הם לא חשבו צעד נוסף קדימה בשביל להבין מי יהיה הנהנה העיקרי של ההטבה הזו (רמז: לא החילוני עם 2.4 ילדים) או מי ישלם עליה (רמז: לא מי שנמצא בעשירון 1-7).

 

אני מתנצל אם נראה לך שאני מזלזל בך ספציפית, אני ממש לא. אני שופט אנשים על פי הכישורים והיכולות שלהם; לרוב אנשים שנמצאים בזכות עצמם בעשירון העליון ומעליו - ומסתובבים כאן כמה כאלו בפורום - שונים ממך מהותית, גם בתוכן הדברים וגם בצורה שהם נאמרים.

 

מחיאות כפיים על זה. וואו. למדת סטטיסטיקה בבית ספר של ילדי האוצר של ביבי נתניהו בן אדם. כל הכבוד. בו נעשה ניסוי קטן נגיד שיש לנו משק של שני אנשים אחד תעשיין שמרוויח מליון שקל כל חודש והשני פועל שמרוויח 5000ש"ח. עכשיו על העני בגלל שהוא עני חסר מעו"ף ולא פתח מפעל נמסה במס של 40% ועל התעשיין שאנחנו מנשקים לו את התחת רק 10% מס. כלומר שבואו ילדים נשקר לציבור ונגיד לציבור שנטל המס על העשיר המסכן הוא גבוה כי הוא משלם 100K ש"ח בחודש שהם מעל ל 98% מנטל המס במדינה. כאשר בטכלס הוא משלם הרבה פחות אחוזים במס מהעני.

תגיד, מה אתה חושב שאנשים עד כדי כך מפגרים, אתם רוצים לרמות את כולם כמה פעמים. הנתון שהבאת מוכיח את מה שאני אמרתי מתחילת השרשור שבזמן שפער המיסוי בין העשירונים קטן גם גדל פערי השכר בין העשירונים וכל זה מגובים בנתונים של ועדת הכלכלה, וכל זה נכון עוד לפני העלאת המיסים הישירים האחרונה שתקטין עוד יותר את פער המיסים.

מעבר לכך כל ההצעות שלי הם הצעות שפוגעות בעשירון העליון ומעלה העשירונים השמיני והתשיעי כבר משלמים מספיק מס במדינה הזאת.

 

אחד מהדברים שאני כן שמח שהמיסים שאני משלם מממנים, הוא הלמ"ס. והם הלכו ופרסמו את המסמך הבא, שאני נורא אוהב להעלות בדיונים הכלכליים כאן (זוכר את הויכוח הקודם שלנו?). זו תרופת פלא מול דוגמאות ריאליות לכאורה כמו תעשיין שמשלם 10% מס ופועל שמשלם 40% מס.

 

ואמנם, טבלת המיסים המוטלים מסך הכנסת היחיד (טבלה 4) נראית כך:

 

עשירון 1 - 0.0% מס הכנסה; 3.1% ביטוח לאומי ומס בריאות.

עשירון 2 - 0.0% מס הכנסה; 3.3% ביטוח לאומי ומס בריאות.

עשירון 3 - 0.0% מס הכנסה; 3.4% ביטוח לאומי ומס בריאות.

עשירון 4 - 0.0% מס הכנסה; 3.5% ביטוח לאומי ומס בריאות.

עשירון 5 - 0.0% מס הכנסה; 3.7% ביטוח לאומי ומס בריאות.

עשירון 6 - 0.4% מס הכנסה; 5.0% ביטוח לאומי ומס בריאות. (1.7 מיליארד שקל הכנסה למדינה)

עשירון 7 - 4.0% מס הכנסה; 6.2% ביטוח לאומי ומס בריאות. (3 מיליארד שקל הכנסה למדינה)

עשירון 8 - 7.4% מס הכנסה; 7.5% ביטוח לאומי ומס בריאות. (5.8 מיליארד שקל הכנסה למדינה)

עשירון 9 - 13.0% מס הכנסה; 8.7% ביטוח לאומי ומס בריאות. (12 מיליארד שקל הכנסה למדינה)

עשירון 10 - 24.4% מס הכנסה; 7.7% ביטוח לאומי ומס בריאות. (44 מיליארד שקל הכנסה למדינה)

 

אני מניח שאתה מבין שנתונים כאלו יהיה לך קשה לסובב. אפילו לרני רהב יהיה קשה לסובב את זה, לא?

 

אתה רוצה להעניש עניים על היותם עניים, אתה הרי אמרת עלי שלא מגיע לי בלה בלה בלה כי אני לא יוצלח בלה בלה בלה , אתה גם רוצה להעניש ילדי עניים כי ההורים שלהם עניים ע"י כך שלא תעניק להם חינוך שיעזור להם לצאת ממעגל העוני. אתה רוצה מעמד לדרוך עליו, כדי שיהיה לך יותר קל לנצל אותם ושאף אחד לא יפריע לך לעשות את זה. אני גם רוצה חושב שמיסים צריכים לשמש כמקור הכנסה לפעילויות המדינה רק שאני חושב שמוסר זה חלק מפעילות המדינה, אחרת היא צריכה לוותר לא רק על מיסים אלה גם על חוקים, כמו לא תגנוב, ולא תרצח.

וחלק מהמוסר הזה הוא לֹא תַעֲשֹׁק שָׂכִיר עָנִי וְאֶבְיוֹן מֵאַחֶיךָ אוֹ מִגֵּרְךָ אֲשֶׁר בְּאַרְצְךָ בִּשְׁעָרֶיךָ.

 

כרגע, כספי המיסים שאתה גובה בקלות כזו לא הולכים לחינוך, אלא להגדלת התמיכה בבערות, בפאנטיות הדתית ולייצור שכבת עניים שמישהו יוכל לנצל. כל עליה בקצבאות הילדים מביאה לזה, וכל אדם יצרני שנמאס לו מהעושק המאורגן שהוא עובר בחסות המדינה ושכמותך ועוזב, תורם מצידו לתהליך זהה. בוא אני אספר לך עוד משהו: גם אם תגדיל את הקצבאות פי 5 ותטיל מיסים של 90% על כל מי שמעז להרים את הראש ולהשתכר בצורה סבירה ותטיל סטפות של דולרים מהאוויר על שכונות מצוקה, עדיין לא תפתור את הבעיות הדמוגרפיות, הדתיות והמנטליות שעומדות בבסיס הפערים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה שיפה זה שהאידיאולוגיה הניאו-ליברלית הזו, וכל השטויות שקשקשו לנו לפני 10 שנים על "העושר שיחלחל למטה" אם רק ניתן הטבות מס לעשירים וכו' וכו' - הולך ונעלם. אנשים מתפכחים ומבינים שזו שטות שהמציאו העשירים עצמם, כדי לסדר לעצמם הנחות במיסים.

 

מזל שהאנשים שמאמינים בזה הם זן הולך ונכחד.

פורסם
לפני שאתה נזכר בימים ההם שהיית ממלא מיכל וקונה ארטיק וקולה ב200 שקל תזכיר לנו כמה אנשים היו מרוויחים לשעה בממוצע? 5 שקלים? 7 שקלים? תתפלא היו ימים כאלה.

 

 

 

צודק, אתה צודק במיליון אחוז. צריך להעיף את ביבי מהשלטון ומהר. צריך להביא ראש ממשלה שיהיה עם ביצים עד כדי כך שהוא לא ישקשק כאשר אלי ישיי וכל חבריו במפלגות השונות יאיימו לעזוב. ראש ממשלה אמיתי יהיה זה שיסגור את הביטוח הלאומי, יבטל את כל הקיצבאות חוץ מזיקנה, תמיכה בניצולי שואה (וכל צרכיהם) ונכות. נכות הכוונה היא לנכים שכלית ונכים פיזית שלא מסוגלים לזוז.

כמו כן, צריך שיהיה לאותו ראש ממשלה ביצים בכדי להפוך את כל מערכת הבריאות לפרטית. ככה ברגע שאנשים ידעו שהם צריכים לשלם על טיפול רפואי הם יחשבו טוב טוב על שימוש באמצעי מניעה כאלה ואחרים או תכנון המשפחה למרות שהרב או האימאם אוסרים זאת עליהם.

כמו כן, צריך להסביר לשרים ולחברי הכנסת שלהיות נציג העם זוהי שליחות ומסירות. כמו שרופא בישראל לא בוחר להיות רופא בשביל כסף אלא בשביל לעזור לבני אדם ככה חברי הכנסת והשרים צרים להצניע. לא ייתכן שרופא שעובד מסביב לשעון משתכר פרוטות ביחס לתמורה ואילו ח"כ מקבלים משכורת של מעל ל 30 אלף שח בחודש, רכבי פאר, הוצאות הזויות כאלה ואחרות וכיוצא בזאת.

 

מה יהיה ביום שלמחרת? תהיה נפילת מיסים חזקה אבל בתמורה כל אחד לעצמו וההשלכות של כך.

* אתה מפחד לאבד את היכולת לעבוד עקב תאונה או נכות? אין בעייה, תעשה ביטוח פרטי.

* דואג שמה חס וחלילה אתה תמות והאשה והילדים יזרקו לרחוב? אין בעיה, תעשה ביטוח חיים.

* מפחד שמה תיפול למשכב עקב מחלה קשה ולא יהיה לך איך לשלם עבור הטיפולים הרפואיים? אין בעייה, תעשה פוליסת בריאות פרטית.

 

 

בתמורה לכך. מס הכנסה הכולל ירד ל 30 אחוזים מקסימום.

המע"מ יירד ל 10 אחוזים.

הדלק יעלה לא יותר מ 4.50 שקלים לליטר.

מכונית משפחתית שעלתה מעל ל 100 אלף שח עכשיו תעלה בין 70 ל 80 אלף שח.

 

מה דעתכם? מסוגלים לזאת? הנחה משמעותית ביותר במיסים המוטלים על האזרח ובתמורה כל אחד דואג לעצמו. מתאים?

 

ביבי הוא ראש ממשלה טוב, הוא קיצץ בקיצבאות אבל לא מספיק.

 

מסכים לגמרי.

 

אני חושב שצעד מספר אחד היה להעיף את כל אוכלי החינם - סליחה: השרים - חסרי התיק ולתעל את הכסף שמוקצב למשרד לענייני כלום של כל אחד ואחד מהם למען מטרות יותר ראויות.

אחרי שנפטרנו מהשרים ללא תיק אפשר גם להיפטר משרים בעלי תיק שתחום סמכותם חופף לתחום אחריותם של שרים אחרים. דוגמה: השר לענייני מודיעין, השר לפיתוח הנגב והגליל, השר לשיפור השירות הממשלתי בציבור, שר במשרד רה"מ, שר לאזרחים ותיקים, שר לאסטרטגיה כלכלית, שר להגנת העורף, שר לשת"פ איזורי... להמשיך?

 

כמה מאות מיליונים חסכנו בשנה? אה, רגע... אבל אז הקואליציה תתפרק. בבחירות הבאות אולי כדאי לבחור יותר בתבונה - ממשלות כושלות עולות לנו ביוקר.

 

ומה אתה חושב שזה יתן בדיוק?

קצת דם?

קצת שלהוב המונים?

כל מה שתקבל זה כותרתו בעיתון ופלסתר על האגו של איזה אנרכיסט.

להזכירך, רובספייר הוצא להורג והצרפתים קיבלו את נפולאון לפי הגישה שלך.

פורסם
כשתהיה לי תחבורה ציבורית ברמה של אירופה, אני אוכל לזרוק את הרכב לאנשהו, ולהשתמש בתחבורה ציבורית, אבל זה לא המצב כרגע בארץ. (אגב, אחזקת הרכב מתבססת על כסף שהרווחתי טרם הגיוס).

 

תישאר בבסיס ותצא הביתה רק בסופי שבוע.

פורסם
תישאר בבסיס ותצא הביתה רק בסופי שבוע.

בעיה רפואית שמדירה שינה מעיניי מחוץ לבית,

גורמת לזה שאת רוב הלילות שלי אני אעביר בביתי ולא בבסיס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הנה מספר דברים שאפשר ליקר:

1- תשלום דיבידנדים לבעלי חברות זהה למשכורת של אדם שכיר. למה אני כשכיר צריך לשלם 48% מס על כל שקל שאני שאני מרוויח מעל 42K בחודש, ואילו בעל חברה שמושך ממנה 10 מליון שקל(והרבה פעמים כהלוואה שעלולה להרוס את החברה) כדי לבנות וילה חדשה משלם רק 30%.

 

2- להגדיל את מס חברות. לפי השיטות הכלכליות הליברליות ביותר מס החברות שלנו נמוך בלפחות 4% ממה שיעיל עבור התפתחות המשק. ניתן גם להתנות תשלום מופחת לחברה שמשקיע בצורה מיוחדת בייצור משרות חדשות.

 

3- מס ערך מוסף של 35% למוצרי חשמל וריהוט מעל 15K ש"ח. מי שרוצה לקנות טלוויזיה ב-20K ש"ח ישלם יותר, ועדיף שישלם ממי שרוצה לקנות לחם.

 

4- מס קניה גבוהה יותר למכוניות שעולות מעל 250K ש"ח. כל סוגי המכוניות ניתן למצוא עבור האדם הסביר בסכום הזה, מי שרוצה מותרות שישלם, לא מי שרוצה בקושי לחיות.

 

5- מס ירושה לירושה לאדם שמקבל יותר מ 10 מליון ש"ח ירושה(או מתנות מעל סכום זה)

 

ויש עוד ועוד.

אבל אתה מבין, הדברים האלה שאפשר באמת ליקר אותם, זה בדיוק הדברים שאותם משלמים החברים של ביבי(ודרך אגב ביבי הוא לא לבד הם גם חברים של אולמרט ושל ליברמן ושל ברק וגם של ליבני וסביר להניח שגם של לפיד ויש עוד ועוד) והם לא רוצים שהחברים שלהם ישלמו יותר.

 

נקודות 1 ו-3 הן בעייתיות.

בקשר ל-1, שים לב שלפני המס על הדיבידנד, בעל החברה שילם 25% מס חברות ורק על המה שנותר, הוא משלם עוד 30%. דה פקטו, הוא שילם 47.5% מס. תמיד יהיה מעין "איזון" בין להיות עצמאי לבין להתאגד כחברה.

 

בקשר ל- 3, נשמע לי קצת מוגזם...

פורסם

תגובה מס 3 בהחלט מוגזמת. זהו אי צדק משווע להעניש אדם על כך שיש לו כסף לרכוש דבר מותרות. מה אם אותו אדם עבד ימים כלילות מסביב לשעון וחסך שקל לשקל רק בכדי שיוכל לראות את משחק הכדורגל שלו בטלוויזית מסך ענק?

רוצה לשמוע עוד דבר לא הגיוני? קח גיפ' מיצובישי פ'גארו 2004 או ישן ממנו. הרכב הזה שווה בקושי 100 אלף שח. לעומת זאת קנה רכב משפחתי חדש מהחנות ותראה שבעל הגיפ' משלם אגרת רכב יותר יקרה מבעל רכב פרטי שעלה הרבה יותר מהגיפ'. זאת למה? כי ישנה דעה רווחת שמי שיש לו גיפ' צריך לשלם יותר. היגיון מעוות ולא בסדר.

מילא על גיפ' חדש מהחנות מול מכונית משפחתית חדשה אבל למה בעל גיפ' ישן עדיין משלם אגרת רכב גבוהה מאוד?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בעיה רפואית שמדירה שינה מעיניי מחוץ לבית,

גורמת לזה שאת רוב הלילות שלי אני אעביר בביתי ולא בבסיס.

 

אהא... בוודאי. בצבא נורמלי היו שולחים אותך לעבוד שעות נוספות במטבח. בעיות שינה יעלמו מהר מאוד. באחריות.

פורסם

בפורום נורמלי היו כבר מזמן שלוחים אותך לתורנות שירותים!

 

מה זה העסק הפאקינק שלך למה הוא לא יושן בבסיס ולמה הוא מחזיק רכב?

 

ג'יזס, בן אדם, תרגיע!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מנסה להשאר רגוע ולכן ---

לעליית מחירי הדלק יש לפחות אספקט חיובי אחד - אזרחי המדינה נעשו מאוד מודעים לחיסכון בדלק בשנתיים האחרונות. דבר זה בשילוב המיסוי הירוק (הטבה שבקרוב עומדת גם היא להפגע) גרם לכך שמכוניות לא נמכרות כבר לפי מטר פח לשקל, הישראלים גם גילו מחדש את כף רגלם השמאלית ולראשונה מזה 30 שנה רואים המון קטנות ידניות. שמתי לב גם שאנשים נוסעים יותר לאט ובמתינות.

פחות צריכת דלק = פחות יבוא נפט ושיפור מאזן התשלומים של המדינה.

פחות צריכת דלק = פחות זיהום אוויר ממכוניות - שהם מקור הזיהום הראשון במעלה בערים וגורם תחלואה חשוב מאוד.

 

זה במקום לחטוף עצבים וכאבים בחזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...