Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קח באיזי הודעות של משתמשים אחרים :idea: לא כול מי שכותב בפורום יודע או מכיר את כול המוסכים בארץ וכול אחד חושב שאצלו במוסך הכול דבש.

 

גם במוסכים מורשים משתמשים בחלקים לא מקוריים ובחשבונית עלול להופיעה חלק מקורי וגם המחיר עבור חלק מקורי.

 

אם העבודה בוצעה לשביעות רצונך והרכב נוסע תקין אז המחיר שקיבלת הינו מחיר טוב.

 

צודק מרק, תודה..:lol:

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה שייך

איפה קיט רצועת מנוע

שלמת שחור

בקיצור לא עשו עבודה לפי הוראות יצרן אז אין כאן בכלל מה להשוות למוסך מורש ה

פורסם
קח באיזי הודעות של משתמשים אחרים :idea: לא כול מי שכותב בפורום יודע או מכיר את כול המוסכים בארץ וכול אחד חושב שאצלו במוסך הכול דבש.

 

גם במוסכים מורשים משתמשים בחלקים לא מקוריים ובחשבונית עלול להופיעה חלק מקורי וגם המחיר עבור חלק מקורי.

 

אם העבודה בוצעה לשביעות רצונך והרכב נוסע תקין אז המחיר שקיבלת הינו מחיר טוב.

 

שטויות

עכשיו האוטו נוסע טוב

עוד חודשים תקפוץ רצועת מנוע וילך הראש ואז מה

פורסם
שטויות

עכשיו האוטו נוסע טוב

עוד חודשים תקפוץ רצועת מנוע וילך הראש ואז מה

 

שיקפוץ, יש לי אחריאות לשנה חחחח

כואב לך שמישהו אחר עושה את אותה עבודה כמו שלך (אולי יותר טובה) ולוקח הרבה פחות הא דנידין??

בקיצור, החוסר פרגון שלך והקנאות שנובעים ממך שלקוח ביצע עבודה אצל מוסך שהוא לא אתה, לא יוליכו אותך רחוק....

תתפלא אבל יש כאלו שהם ישרים ולא גונבים אנשים, לוקחים בידיוק מה שמגיע להם ולא שקל אחד יותר (לפי התגובות שלך אתה

בטח לא אחד מהם)......

 

אני טכנאי מחשבים, במידה ובא אליי לקוח ומבקש ממני התקנת תוכנה שזה לוקח לי לא יותר מחצי שעה כולל עיכובים כאלו ואחרים, אני דורש על זה 150 ש"ח כולל... ישנם כאלו שאני מכיר שעל הדרך אומרים שיש צורך בהחלפת המאוורר של הספק, צורב לא תקין, מערכת הפעלה עושה בעיות ויש וירוסים - בקיצור עושים עבודה של 4 שעות סתם בשביל להרוויח כסף לא ביושר (כי הכל היה בסדר מלכחתילה) וגוזרים את הבנאדם ב 1200 ש"ח.

פורסם

לא כואב אל תאגה

אבל אתה לא יכול להשוות חצי עבודה ועוד בשחור לעבודה מסודרת של מוסך מורשה

אם תקפוץ רצועה למנוע לא תקבל אחריות כי לא החלפת אותה

אני מקווה שזה לא יקרה

פורסם

אתה מאושר מהעבודה?אחלה,מקווה שלא תתאכזב.

אבל,יש לך אחריות לשנה?על מה בדיוק האחריות?אתה בטוח שהיא תופסת גם אם ילך לך ראש מנוע?

מגיע אדם שמגיב לך ומניסיונו(למיטב הבנתי)מייעץ לך ומנסה לעזור לך ומה שיש לך להגיד לו זה שכואב לו וככל הנראה הוא לא אדם ישר?

איני מכיר את ״Dan-idin״ ואין לי מושג איזה בעל מקצוע הוא אך נדמה לי שמגיעה לו התנצלות.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

אני לגמרי איתך FERNANDO. גם במוסכים מורשים עלולה לקפוץ שן או הרצועה מעבודה לקוייה של אנשי מיקצוע גרועים שלא חסר במוסכים ולא משנה כמה הרצועה תהיה מקורית מ"מורשה" ואז אם ייקרה משהו יגידו אתה לא היתנהלת נכון ויתחילו לסבן ולא אחריות ולא בטיח! המחיר שקיבלת מצוין והוגן וכיף לשמוע שיש בעלי מיקצוע שכאלה שמחפשים בסה"כ לגמור את היום ולהביא אוכל הבייתה מאשר להיות חזירים יתר על המידה.

פורסם
לא כואב אל תאגה

אבל אתה לא יכול להשוות חצי עבודה ועוד בשחור לעבודה מסודרת של מוסך מורשה

אם תקפוץ רצועה למנוע לא תקבל אחריות כי לא החלפת אותה

אני מקווה שזה לא יקרה

 

למה אתה חושב ששילמתי שחור???

מאיפה הבאת את זה?? למה נראה לך שזאת חצי עבודה???

ביררתי עם לפחות 7-8 מוסכים וכולם אמרו לי בידיוק אותו הדבר בטיפול של הטיימינג, אותו קיט אותם חלקים ואותו זמן עבודה, ההבדל היה במחיר...

אני עם שניי ילדים קטנים באוטו ונראה לך שאני ילך למוסך מדרכה?? בחיים לא!!!!!

 

אני פשוט לא פרייאר ולא ישלם על אותה עבודה ואותם חלקים פי 2 מהמחיר כי זה מוסך מורשה, מה ההבדל???

אותם מוסכניקים, אותם אנשים , אותו לכלוך, אותו גריז ואותם ליפטים

 

וכן!!! כל תקלה שקשורה לטיימינג בתקופת האחריאות אני מכוסה.

פורסם
למה בשחור כי החשבון שלך לא מתאזן

תסרוק את הקבלה כי זה מעניין אותי מאוד

 

אני לא סורק שום דבר, אם אתה חושב שאני משקר או מבלף, זבש"ך!!!

אני יודע מה עשו לי ברכב, ראיתי את החלקים, אני יודע כמה שילמתי ויש לי קבלה עם אחראיות.

פורסם

פרננדו בלי להבין יותר מדי במוסכים אני יכול להגיד לך שבעל המוסך שביצעת אצלו את הטיפול כמעט ולא הרוויח כלום.

אם 9 מוסכים היו אומרים לי מחיר X ומוסך 10 היה אומר לי מחיר Y הייתי חושד בכשרות המחיר במוסך 10 ולא ב9 המוסכים הראשונים.

 

לגבי המחירים שמוסכים גובים, אני לא מוסכניק אבל אני במקרה גם מתקן מחשבים אומנם לא כמקצוע אבל כהכנסה קטנה מהצד(סטודנט).

אני יכול לומר לך שאם על התקנת תוכנה אתה לוקח 150 שקל שזה בסדר וזה די מקובל, למה שבעל מוסך על עבודה של 3 שעות לא יגזור 1000 שקל?

למה מה אתה עושה בהתקנת התוכנה? תאמין לי שאני יודע כלום!

הוא לעומת זאת מחזיק עסק, מחזיק עובדים, משלם מיסים מפה ועד להודעה חדשה, צריך לעמוד בתקנית של משרד התחבורה ושל היבואן ושל אמו, משלם שכירות.

 

איך אתה יכול לבקר מוסכים שאתה על עבודה של 45 דקות במקרה הגרוע(התקנת ווינדוס שעליה אתה בטוח לא לוקח 150 שקלים), או 5 דקות במקרה הנורמאלי של התקנת תוכנה אתה לוקח 150 שקלים בלי שיש לך כמעט הוצאות נלוות.

בגלל שאתה "טכנאי מחשבים" והוא טכנאי מנועים? אתה עובד בהיי טק ומגיע לך יותר? תאמין לי שכול טמבל יכול להחליף כרטיס מסך.

מצטער אם אני כזה תקיף אבל מההודעות שלך נשמע כאילו אתה מצפה ממוסך לתת לך מחיר 0, ולהתפרנס בכבוד בשבילך זה לא להרוויח כסף.

 

יש לי גם קצת נסיון אם אתה שואל, אבא שלי החזיק 2 רנו מגאן שונות במשך 5 שנים אני מודע לעלויות של הטיפול הזה ובשום פנים ואופן הוא לא ברמת המחירים שציינת.

יש סיכוי שאבא שלי פראייר גדול ואני לא ציני בכלל אבל אתה בעצמך ציינת ש90% מההצעות שקיבלת לא היו קרובות למה ששילמת בסוף בגלל זה עולה החשד שמשהו לא הגיוני כאן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לא ברור לי חברים על מה המיתקפה הזו על המחיר ההגון? היום אנשים במדינה הנחמדה שלנו לא יכולים לשלם סכומים אסטרנומיים ולא מעט מוסכים התאימו את עצמם למצב ואפשר להבין את זה. אני אישית גם מכיר מקומות שיעשו את העבודה בפחות מזה . זה שאנשים סומכים שהמיקצועי תמיד חייב להיות יקר שיבושם להם כי זה לא נכון בכלל.

פורסם
איפה ראית מוסך שלוקח 400 ש"ח על 3.5 שעות עבודה???

ראיתי גם ראיתי...

אם תצטרך מוסך שכזה פנה אליי בפרטי, למרות שלפי שאלתך אתה תפחד ללכת לזול ולא משנה כמה יהיה מקצועי. ואני מבין גם את הצד שלך ולא מאשים כי זה מצב שאנחנו ורק אנחנו יצרנו שמוסכים יכולים להרשות לעצמם לשחוט אותנו לגזרים.


×
×
  • תוכן חדש...