Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר העבודה אינו משקף את טיב העבודה, גם מורשה/ לא מורשה/ מוסך מדרכה לא משקף את איכות העבודה.

 

הכל תלוי מי עובד על הרכב, ובאיכות החלקים.

 

אם החליפו לך את כל מה שצריך, ויצא לך מחיר זול והשתמשו בחלקים איכותיים(לא חייב מקורי) והשתמשו בכלים ייעודיים לרכב אז חסכת כסף והרווחת.

 

לרכב שלך ספציפית, האופן בו מוחלפת הרצועה היא קצת מורכבת צריך כלים יעודיים שעולים למוסך כסף זה לא כלים זולים הסט נעילות המקוריים, העבודה מורכבת יותר כי הגלגלות צפים ברכב שלך, ואם משתמשים בנעילות לא מקוריות ובצורה חאפרית עם אילתור נעילות ומפספסים איזה מ"מ המנוע לא יעבוד טוב.

 

כשאתה פונה למוסך אתה צריך לקבל שירות טוב ואחריות, לכן אתה יכול לפנות לאיזה מוסך שאתה רוצה אבל תקפיד שהוא יהיה מוסך מקצועי ללא קשר למחיר ושיש עליו המלצות.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי בעל המוסך :

קיט טיימינג מקורי : 900 שח

משאבת מים : 280 שח

כולל מע"מ : 1370 שח

עבודה : 400 שח

 

סה"כ : 1770

מזומן : 1500

זה באמת לא הגיוני.

 

שלמת מע"מ רק על החלקים! קנית אותם בנפרד והלכת למכונאי שירכיב אותם?

איפה הנוזל קירור והפקקים בחשבון, שרשמת שגם כלולים במחיר?

פורסם

כל פעם עושים מחדש מטיימינג במגאן סרט רע.

 

הנועלים כולו עולים 400 ש"ח, העבודה לא מסובכת בכלל, ולמכנואי מיומן גם לא לוקחת יותר מידי זמן.

 

סט תזמון ב 900 ש"ח זה מחיר גבוהה.

 

ורק מוסך נרקומן לוקח 400 ש"ח על החלפת סט תזמון ומשאבת מים במגאן 2.

פורסם

אני לא מבין למה אתה לא מפרסם את שם המוסך.

פרסם את שם המוסך כדי שנדע כולנו, יכול להיות שמישהו מפה היה שם כבר ויכול לתת חוות דעת על המוסך לטוב ולרע.

יכול להיות שכל מה שאתה אומר באמת נכון ולכן הייתי רוצה שתכתוב את שם המוסך מתוך סקרנות.

פורסם

איזה אחריות יש לך תמים שכמוך? הרי ברגע שילך לך ראש מנוע המוסכניק האמין יגיד לך שהוא לא זוכר כמה זמן עבר אם עבר או מי אתה בכלל. הרי אין לך אסמכתא עם תאריך / קילומטרז בו בוצעה העבודה (קרי חשבונית בעברית).

 

בקיצור, הזול בסוף יוצא יקר.

 

שיהיה לך כל טוב מקווה שלא יהיו לך בעיות בעתיד.

רק תפסיקו להיות תמימים..

פורסם

זה הדבר היחיד המשתמע מהדברים שלו

 

אם בח-ן מופיעים רק החלקים, כי התווסף מעמ רק על החלקים (קנה אותם בנפרד או דרך המוסך) אז אין כל אחריות במקרה של נזק כי מהות עבודת הטיימינג היא החלפה תקינה על ידי בעל מקצוע מוסמך שיבצע את העבודה ויעמוד מאחוריה במקרה הצורך.

 

ואם בח-ן לא מצויינת ״עבודה - החלפת רצועת תזמון ומשאבת מים נוזל קירור ופקקי מים״ - הדבר היחיד המשתמע הוא רכישה של אותם חלקי חילוף. במקרה הצורך, חס וחלילה ויגרם נזק כלשהו חובת ההוכחה תהיה על הלקוח שרכש את החלקים להוכיח שהחלק שרכש כשל ולא כשל בעבודה / החלפה. וגם אז, איפה בעל המקצוע המוסמך שביצע את ההחלפה?

 

כמובן ש-90% מהחלפות הטיימינג אינן מקור לצרות אך כשל בחגורת הטיימינג במגאן 2 מביא להחלפת מכלולים רבים ואף החלפת מנוע (עקב מפגש שסתום - בוכנה, אשר סביר שיקרה במנוע זה בעת כשל בחגורת טיימינג), מלחתכילה אנחנו מחליפים את רצועת הטיימינג על מנת למנוע את הנזק, למה לסכן את האחריות המקצועית המגיעה ללקוח בשביל לחסוך 16% מע״מ?

 

על ביטוח מקיף הלקוח משלם אלפי שקלים בשנה (למרות ש-90% מהנסיעות מסתיימות ללא נזק - אותו סיכון כמו הטיימינג) אך בטיפול המתבצע אחת ל-4 שנים הוא מעדיף לחסוך, להסתכן בהוצאה כספית גדולה במקרה נזק.

 

בקיצור אני לא בא לתקן את העולם ולומר כי יש לדרוש חשבונית ואסמכתא ותעודת אחריות על כל תיקון, אך בטיפול כגון החלפת טיימינג תפעילו מעט שיקול דעת.

פורסם

אם יש טיפול שאיתו לא משחקים במגאן, זה טיימינג.

 

ראיתי יותר מ-10 מגאן שהגיעו להחלפת מנוע בגלל טיימינג שלא בוצע לפי הספר, או בידי חאפרים.

 

עיקר הרווח של המוסכים נובע ממחיר החלקים ולא מהעבודה

 

זה למשל המחיר של סט טיימינג שלם בגרמניה, כולל 19% מעמ מקומי

http://seekpart24.com/skf/timing-belt-kit-vkma06020?c=100405&at=32332

פורסם
שטויות

עכשיו האוטו נוסע טוב

עוד חודשים תקפוץ רצועת מנוע וילך הראש ואז מה

אתה במקרה נביא ? גם במוסך מורשה זה יכול לקרות.

אני מציע לך לקרוא בפורום המלצות על בעלי מקצוע מומחים בעלי מוסך כמו מוסך רון, זיסו, אורן ויש עוד רבים וטובים שעושים עבודה מצויינת שעולה בעשרות מונים על מוסכים מורשים שעובדים עם ציוד מקורי.

ואני אישית מכיר את המוסכים שציינתי וראיתי איך הם עובדים.

איזה כייף לי :)

פורסם

פותח שירשור יקר, אולי תעלה חשבונית סרוקה להגברת האמון בדבריך. תוכן דבריך, בייחד עם תגובותיך, קצת מטיל ספק בדבריך ואני רחוק מלהיות מוסכניק.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
אתה במקרה נביא ? גם במוסך מורשה זה יכול לקרות.

אני מציע לך לקרוא בפורום המלצות על בעלי מקצוע מומחים בעלי מוסך כמו מוסך רון, זיסו, אורן ויש עוד רבים וטובים שעושים עבודה מצויינת שעולה בעשרות מונים על מוסכים מורשים שעובדים עם ציוד מקורי.

ואני אישית מכיר את המוסכים שציינתי וראיתי איך הם עובדים.

 

אני לא מבין מה זה שייך מקצועיות של מוסכים שאתה מכיר למקצועיות של מוסכים שאתה לא מכיר

אני מציין עובדה שלא החליפו סט רצועה וברנו אם אתה לא מחליף רצועה לאחר שהוסרה היא לא תחזיק מעמד

אם מוסך מורשה היה עושה בדיוק את מה שבוצע פה ברכב ועם חלקים מקוריים ההפרש היה 400-500 ש"ח וגם מוסך מורשה יודע לעשות הנחות יפות במיוחד ללקוחות הקבועים אבל היה נחמד לראות קבלה ואז לבצע השוואה אמיתית בין מוסך כללי לבין מוסך מורשה של רנו

פורסם

היום החלפתי מנוע כולל:

 

מסנן שמן

מצתים מקוריים

מחזירי שמן

רצועת מנוע

סט תזמון מקורי

משאבת מים

נוזל קירור

שמן מנוע סינטטי

טרמוסטט + בית

אטמים למניפולד

אטם מצערת אל'

 

וכל זה: כי התקמצנו לעשות טיימינג כמו שצריך ועשו במוסך מדרכה.


×
×
  • תוכן חדש...