Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם נוריד את שישי-שבת לרגע,אז 100X5 =500 ק"מ לשבוע,2,000 ק"מ לחודש ו-24,000 לשנה.

זה כבר ק"מ גבולי,שאולי כדאי לשקול רכב דיזל.

אתה יכול להסביר לי למה קילומטרז' גבולי שכדאי לשקול רכב דיזל אצלך עומד על 24K ק"מ ולא 0 ק"מ? הרי דיזל חסכוני יותר, אגרת רישוי אותו דבר וסולר זול יותר (בתחנות הנכונות כמובן).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא הבנתי למה לא קורולה החדשה לדוגמא?

 

היא די חסכונית יחסית! (נוחה ומרווחת).

 

והשוק שלה בעייתי בגלל הליסינגים, אתה יכול להוריד על כל עסקה כמה אלפים.

 

לגבי VW והאירופאיות, הם מצויינות, אבל במרחקים שאתם נוסעים, עדיפה אמינות יפנית. (במיוחד אם לא אכפת לכם ליסוע ביפנית, לנו במשפחה לדוגמא אנחנו אוהבים רק נוחות והנדסת אנוש אירופאיות.)

 

 

תנסה לשבור לה את הסטיגמה של סקודה, רכבים מעולים, ממש VW רק סמל שונה, אם היא לא רוצה להבין היא סתם מפסידה הרבה במעט כסף.

(כמו שההבדל בין הפאביה לפולו חדשות הוא 4-5 אלף לטובת הפאביה, ולדעתי הפאביה מציעה הרבה יותר! מה שכן היא מכוערת יותר, אממה פאביה, שתיקח נסיעה על הפאביות החדשות, אם ה1.4 לא מספיק אז 1.2TSI יספק את כולם! תחזור אליי אחרי הנסיעה).

פורסם

רכב פרטי עושה בממוצע 17,000 בשנה.רכבי ליסינג עושים לפעמים גם 25-30,000.

כתבתי שזה גבולי לא רק בגלל התחזוקה אלא בגלל שזה אמור להיות רכב שני (אולי קטן יותר מרכב גדול יותר שיש כבר לפותח הנושא)

ולכן העדפתי להמליץ על רכב קטן יחסית כמו סיריון.פותח השרשור מחפש רכב גדול יותר ,ינתנו לו הצעות אחרות.

חוץ מזה,איפה ימצא רכב אוטומטי דיזל עם ק"מ סביר ? הגיר בכל מקרה עלול להיות הנקודה הרגישה ברכב כזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קילומטרז' סביר בדיזל שונה מבנזין. מחירי טיפולים אותם טיפולים. מה שמעניין הוא שרכב דיזל גדול צורך סולר כמו סיריון צורך בנזין ואפילו יותר טוב. והסולר בנוסף גם יותר זול.

רכב שלי עם מנוע 2.1 קרוב לצריכת דלק של פיקנטו אוטומטית (אצלי גם אוטומט) למשל ועוד יש לי דיזל יחסית בזבזני. מנועי דיזל 1.6 יותר חסכוניים משמעותית. וגם בדיזל יש יותר מומנט. מבחינת התנאים אנחנו די בכיוון של אירופה, שם הבינו שדיזל זה טוב ודיזלים בערך 50% מהרכבים שם. אגב, חבל מאוד שלא מיבאים דיזלים קטני נפח עלינו כמו מנועי דיזל 1.2 ו1.4.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אשמח לשמוע מאנשים עם נסיון על הג'טה 1.4TSI משנת 2010

האם היא עומדת בקריטריונים שרשמתי לעי"ל?

יש אופציות עדיפות?

 

אני מניח שעלות אחזקה בג'טה היא יותר מאשר ביפניות. (מדובר בטיפולים ולא תצרוכת דלק)

 

תודה

פורסם

הטיפולים בג"טה לא יותר יקרים. 100 ש"ח לפה או לשם זה אפסי באחזקת רכב.

אתה ביקשת אמינות, אם מדובר על מנוע ה 160 כ"ס אז הייתי חושב פעמיים.

פורסם
בתקציב הזה, לרכב בן שנתיים, מגוון האפשרויות לא קטן.

אם אתה רוצה לקנות מליסינג – דווקא מאזדה 3 היא אופציה מעניינת. למה דווקא? כי הרכב זריז, "קופצני" ויותר מהנה לנהיגה מהאופציות המשפחתיות האחרות (קורולה, פוקוס, i30 וכו').

 

רכב שעושה 0-100 ב-13 שניות יכול לקפוץ רק לקטגורית העגלה.

 

לשלם אקסטרה על הג'טה במקום הסקודה נראה לי שריפת כסף מיותרת. תגיד לה שבהפרש היא תוכל לקנות נעלים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דווקא עדיף לי שהג'טה קצת יותר קטנה.

אם זה אותו מנוע של האוקטביה על משקל נמוך יותר, הביצועים בג'טה עדיפים?

אני מסכים שהסקודה היא קניה יותר כדאית, אבל מאחר והג'טה נכנסת בתקציב, אין לי בעיה להוציא / להפסיד קצת יותר כדי לרצות את האישה (ביחוד אם ביצועי הג'טה עדיפים).

 

הגיר בג'טה DSG6 או DSG7? אחד מהם בעייתי ואני לא זוכר איזה. לדעתי זה שהיה בסופרב, לכן היא מגיעה עם גיר פשוט עכשיו.

 

תודה

פורסם

לדעתי הבדלי המשקל בין הג'טה לאוקטביה זניחים. (אז ה70 קילו הפרש, יחסכו לך כמה שקלים על כל כמה מאות אם לא אלפי ק"מ.

 

לגבי דיזל אוטומטיות, לפחות ממה שאני ראיתי עד עכשיו בשוק, כל גיר אוטומט, שהוא על דיזל הוא אמין יותר, מהסיבה הפשוטה שהמומנט והכ"ס באים מוקדם מבנזין, משמע שהגיר מעביר בפחות סלד, משמע פחות שחיקה ופחות לחץ ויותר אמינות.

(אני מכיר אחד עם C5 2002 2L HDI, עשתה 270KKM והיא כמו חדשה, לא עשתה בעיות בכלל, ששאלתי אותו על הגיר התגובה הייתה כשל בעל רכב יפני, מזה? (זה גיר שב200KKM צריך להתחיל עם בעיות, בבנזין).

 

מי ששאל למה לא מביאים דיזלים קטנים, גם אני לא מבין.

יש לי פאביה 12' 1.4 ידני, בדקתי באתר סקודה העולמי, היא משווקת ב12' בכלל עם 1.2TSI ומנוע 1.6 בנזין רגיל, ו1.2TSI 3 צילינדר.

מעניין איך הוא.

 

 

לגבי הDSG, ה6 הילוכים הוא האמין, מצמדים רטובים, יצא לי לסוע עליו בניידות ומוניות, רק שלוקחים את הרכב לקצה הוא מתחיל להחליק וכדומה (אני מדבר על רכבים עם 200KKM מינימום).

לגבי הDSG 7, שיפרו אותו, נראה שהוא לא עושה בעיות, בכל זאת אני העדפתי ידני על הDSG7, בגלל שבעתיד כל תקלה ברובוטי עולה כמו גיר ידני חדש, וגם ידני לא כזה נזק, אם נהגת בת 50 במשפחה שלי מסתדרת איתו יפה מאוד!, אין סיבה לאוטומט.

(אני מסכים שבעיר אוטומט זה עולם אחר, אבל גם מחירים אחרים).

 

 

 

לאור המצב היום בשוק, לא כדאי לך להביא רכב חדש מהזולים, כמו פולו\פאביה\וכדומה, ולעשות טרייד אין כל כמה שנים?

כי השוק חלש, יהיה קשה מאוד לקנות רכב משפחתי ולמכור אחרי כמה שנים כאשר יש לו ממוצע ק"מ לשנה גבוהה. (הפואנטה היא שאתה תפסיד סכומים דומים וקרובים, רק תקבל רכב קטן קצת אבל תנהג ברכב חדש!)

פורסם

לגבי הDSG, ה6 הילוכים הוא האמין, מצמדים רטובים, יצא לי לסוע עליו בניידות ומוניות, רק שלוקחים את הרכב לקצה הוא מתחיל להחליק וכדומה (אני מדבר על רכבים עם 200KKM מינימום).

לגבי הDSG 7, שיפרו אותו, נראה שהוא לא עושה בעיות, בכל זאת אני העדפתי ידני על הDSG7, בגלל שבעתיד כל תקלה ברובוטי עולה כמו גיר ידני חדש, וגם ידני לא כזה נזק, אם נהגת בת 50 במשפחה שלי מסתדרת איתו יפה מאוד!, אין סיבה לאוטומט.

(אני מסכים שבעיר אוטומט זה עולם אחר, אבל גם מחירים אחרים).

 

האישה מתעקשת שהיא לא רוצה סקודה, מאיזושהי סיבה עלומה, אז לשכנע אותה לעבור לידני?! הצעה לא רלוונטית.

ל-DSG חמש שנות אחריות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
האישה מתעקשת שהיא לא רוצה סקודה, מאיזושהי סיבה עלומה, אז לשכנע אותה לעבור לידני?! הצעה לא רלוונטית.

ל-DSG חמש שנות אחריות.

 

אני מדבר על כל הגרמניות ככלל, הכל זה מכלולים של VW!

פורסם

אני לא כ"כ יודע כמה מכונית חסכונית יכולה להסב הנאה בנהיגה,

 

אני רק יכול לומר לך שנהגתי היום על B4 מודל 2008 של חבר והיא הייתה מרווחת ומהנה מאוד!

 

 

וכן, הייתי שוקל ברצינות את הכיוון היפאני,

סובארו, טויוטה, הונדה,

 

אני יכול לומר לך בוודאות שהסיוויק נוחה מאוד ביחס לרכבים דומים בקטגוריה,

קצת עוף מוזר הסיוויק החדשה, אבל כשמתרגלים אליה לא רוצים לעזוב אותה,

היא חסכונית (הגעתי איתה לצריכה של 1/12) היא מרווחת, יש לה 4 דלתות,

לדעתי היא די עונה על הדרישות, (נכון שזה לא פרמטר, אבל לשם השוואה,

היה למפקד שלי שהייתי בסדיר סיוויק 99 והיה נוסע איתה 130 ק"מ כל יום)

 

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

בתור אחד עם סקודה (דיזל) עם גיר DSG6 הגיר נוח מאוד אמין (170K ק"מ ולא מראה שום סימן של שחיקה) וחסכוני אני לא חושב שיש לג'טה שום יתרון על האוקטביה אבל אתה כלכך נעול שלא סקודה אז ג'טה! אבל לדעתי תשאל משהו על הג'טה אולי יש שם מכלולים אחרים שכן עושים בעיות. היה לי אודי לפני וההבדלים בין כל טיפול הוא יותר מ200%!! לא ידוע לי לגבי VW תבדוק גם את זה. ולגבי הביצועים נהגתי לא מעט על רכבי TSI עם שילוב של DSG וכולם היו שילוב מצוין.(1.2, 1.4 ו-1.8) ולא ניראה שיש הבדל בין השתיים.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

×
×
  • תוכן חדש...