Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקסנט 2000 אוטומט עם 223500 ק״מ.

בחודשיים צצה לי תופעה מוזרה שהשבוע הגיעה לשיאה,הרכב לא מניע לסירוגין.

מה זה אומר-שאני בא להניע את הרכב אחרי לילה,או לאחר נסיעה קצרה/ארוכה, לא מניע בניסיון הראשון אלא רק בשני ואילך.

ואני יכול להגיד גם שלפעמים צריך להניע עם לחיצה על דוושת התאוצה.

השבוע קרה השיא,האוטו לא הניע בכלל לאחר 20 נסיונות בהפרש של שעה בין כל 5 נסיונות .

דבר אחרוןן שחשוב לציין זה שאין לי זליגה,מצבר חדש וזה קורה בלי קשר לטמפרטורת המנוע

יום שלישי אני לוקח את הרכב להילןך שישי אבל מישהו יכול כבר להכין אותי ולהסביר מה הבעיה אצלי?

תודה מראש לעוזרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי אקסנט 2001 עם אותו בעיה בדיוק , הייתי במוסך ניקו לי בית מצערת אבל עדין לא עוזר , מה ששמתי לב שאם אני לוחץ על דוושת הגז עד הסוף אז זה מניע במכה ראשונה, (אצלי בכל אופן שאני מניע בבוקר או אחרי הרבה זמן זה נראה כאילו האוטו נחנק והולך להיכבות אז קצת גז וזה מתייצב ), בכל אופן אני ככה גם חודשים ,אפשר לחיות עם זה.

פורסם

נראה שלא יהיה מנוס מלהשאיר את האוטו במוסך, להנעת בוקר, שם יוכלו לאתר את הסיבה להנעה הקשה. רצוי לקחת את הרכב למוסך מנוסה בדגם זה של הרכב, אלה דרך אגב, מסוגלים לדעת מה הבעיה מראש, לאור נסיון ומומחיות בדגם הספציפי.

 

בברכה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

צריך לבדוק ברגע שזה קורה אם מגיע דלק למזרקים וגם בדיקת ניצוץ לפלאגים. 2 הבדיקות הנ"ל ייתנו לך את הכיוון המדוייק יותר לבעיה. אם אינך יודע לבצע בדיקות אלה בצורה עצמאית גש באמת למוסך.

פורסם

מניסיון ב2 רכבים מהסוג הנ"ל, (אחד שנת 2000, והשני שנת 2001) מדובר לרוב על חיישן קראנק סורר.

 

בסריקה של מחשב הרכב ניתן לבדוק תקלה מסוג שכזה.

 

עלות חיישן חדש- 600- 700 ש"ח.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הזמנתי מוסך נייד מטעם הביטוח,והוא אומר שזה סטרטר

איך יום לפני האוטו נסע בתנאים קשים כמו חום מזגן עליות ויום אחרי הלך הסטרטר??

פורסם

הבן אדם בטלפון אמר שזה נשמע לו כמו סטרטר,

וגם התקשרתי למכונאי דרכים בתשלום שגם בטלפון אמר שזה נשמע לו כמו סטרטר

אני עכשיו מחכה למוסך נייד מטעם הביטוח שיגיע פיזית ויראה בעצמו, מקווה לטוב

פורסם

דברתי עם החברה של המוסך נייד מתי מגיע יחזרו אלי, בינתיים הוצאתי את הפיוז של הסטרטר והחלפתי עם פיוז אחר,עדיין לא מניע


×
×
  • תוכן חדש...