Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו 19.

כן, לפני כמה ימים יצא לי לנהוג ברנו 19(סדאן 1800). שמעו, זה הרכב הכי מגהץ שנסעתי בו אי פעם, כולל סיטרואן ZX, מרצדס C 2002, רנו מגאן ועוד.. האוטו פשוט לא רואה ממטר!

בקיצור, אם יש לכם ריבוי פסי האטה\מהמורות באיזור מגוריכם, קנו רנו 19 במחיר גריטה ושימו פס על הפסים!

 

ועכשיו אני מעוניין בתגובה של פנדוב.:lol:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • אחראי פורום
פורסם

מחזק ובכלל זו מכונית שנראה שלא הוערכה כראוי.

היתה לי אחת שנתיים, נסעה יותר מ-50 אלף ק"מ ללא תקלות מיוחדות מעבר לבלאי, היתה נוחה ונעימה מאוד.

אני רואה פה בצפון עוד הרבה בשימוש, סימן לעמידות והאמינות הטובות שלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לי הייתה בזמנו רנו 14 שנת 82, מגהץ יותר טוב אפילו מהרנו 19 (שהיה לאח שלי).

בכלל רכב מעולה שהבעיה היחידה שלו הייתה חוסר במזגן...קניתי אותו כחייל משוחרר ב-2500 ש"ח בשנת 99,

מכרתי אותו ברווח (!) אחרי שנתיים (2800 ש"ח) :).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

++ מחזק בהחלט

ב 1997 קניתי את הרכב הראשון שלי רנו 19 דגם הקבריולט S16V

דבר ראשון ששמתי לב זה שפסי האטה כמעט לא מורגשים ברכב הזה .

והיתה לי תיאוריה מעניינית שגם עבדה .. אם עוברים את פס האטה במהירות 50 + ממש לא מרגישים את הפס (מרגישים את הרעידה אבל הרכב נשאר מאוזן )

פורסם

באמת רכב טוב ולא מוערך.

 

נקודה נוספת - יש לה כנראה את המושבים הטובים ביותר מכל רכב מיינסטרים (ללא נטיות ספורטיביות) שאי פעם ישבתי בו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

איזה נשכחות..

 

אבא שלי קנה אחת כזו חדשה מודל 95.

 

כמו זו בתמונה אבל בצבע אדום (בדיעבד היום, לא הייתי מאמין שאדם כמו אבא שלי יקנה אוטו אדום!!).

 

זה גם הרכב הראשון שנהגתי עליו אחרי שהוצאתי רישיון - עם רישיון (ופעם אחת גם בלי רישיון :wink: )

הרכב הראשון עם "חארקות" והרכב הראשון עם בנות וכו'.

 

אממה, אבא שלי הכניס את האוטו לטיפול שגרתי פעם אחת באיזה מוסך של רנו - ככל הנראה מוסך סוג ז' בקרית-גת.

 

וזה למה? אחרת איך תסבירו את הטלפון שאבי קיבל מהמוסך - תגיע למוסך האוטו נפל מהליפט!

 

מאז כבר לא ראיתי את הרכב, אחריו ראיתי מיצובישי לנסר שנת 96 חדשה מהשקית.. :)

 

 

Renault-19-mark.mitchell.brown-cc-by-sa-450x337.jpg

 

renault-19--11.jpg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אתה טועה. באיזשהו שלב מנוע ה-1.7 הוחלף ב-1.8.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שלנו היתה 1.4 סאדן.

 

כמשפחה באוטו, בחזרה מאילת - בעליות, צורך החשמל היחיד שהיה נשאר דולק היה רק הרדיו.

 

בשבילי כנהג חדש זה היה כאילו יש לה 999 כ"ס :wink:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

מגהץ מגהץ ...עכשיו תיקח סיבוב אחד מעל 30 קמש וחס וחלילה אל תעצור חזק שלא תגרד את הפרונט...אוטו אונייה וקרוב לוודי עם בולמים גמורים.

פורסם

מחזק +++

 

לפני כשנה זכיתי להיות הבעלים של 19 קבריולה 1.8.

הרכב היה כבר בן מעל 15 שנים עם הבולמים המקוריים,ובכל זאת גיהוץ המהמורות היה פנטסטי.

בנוסף,הרכב היה אצלי קצת מעל שנה וגילה אמינות למופת למרות החיים הלא קלים שעברו עליו.

מעולם לא התחמם,ולא נתקע.

 

כשמכרתי אותה,רכשתי במקומה 306 קבריולט,ואז גיליתי את העולם המופלא של בעיות החום,תקיעת המכונית בשוליים באיילון

וזכיתי להכיר מקרוב מדיי את החבר'ה של מוסך גבע :? שדרך אגב,נותנים שירות מעולה,פשוט התייאשתי ממנה לאחר חצי שנה

ועברתי למיאטה.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

הרנו 19 שהוצגה ב 88' הצילה את רנו מכליה, פשוטו כמשמעו.

הרנו 9, "מכונית השנה 1982" היתה כישלון טוטאלי, ואם נצרף לזה את רמת המכירות הנמוכה של ה 21 וה 25 הסאלונית, אפשר להבין באיזו בעייה נמצאה רנו באותה העת.

ברנו 19 הוצג לראושמה מנוע האנרג'י, שהיה המנוע הקטן המודרני הראשון של רנו, ובנוסף הוצג מנוע 1.7 מסדרה Q, שהיה אף הוא חדש לחלוטין.

באותה תקופה מנכ"ל רנו היה יהודי בשם ריימונד לוי, שאישר את פיתוח ה 19, והצלחתה איפשרה את פיתוח הקליאו שהוצגה בסוף 90'.

המגאן שהוצגה ב 96' עשתה שימוש בשלדתה של ה 19 ובמנועיה, ולמעשה עד הצגת המגאן II השתמשה רנו ביחדות הכוח של ה 19, בשינויים מתבקשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

^^

 

ואוסיף רק לתגובה של חן שהיתה גם גרסת מרוצים לא רעה בכלל, שאפילו הצליחה לעשות קצת חיל ב-BTCC של אותן שנים (אז האליפות היתה סופר תחרותית, אז לנצח מירוץ לא היה דבר של מה בכך):

 

http://www.youtube.com/watch?v=msIS-b7Yck8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אחרי "חפירה" בארגז התמונות הישן , מצאתי תמונות של הקבריולט שלי קצת לפני שמכרתי אותה ב 98

המנוע היה 1.8 16V עם 137 סוסים כשהיה חדש ... 0-100 8.7 שניות ( היולוך שני קצת לפני הקו האדום = 100 קמ"ש)

היתה אצלי שנתיים וחצי במצב מלוקק!!

 

dj-jack כתב :

 

לפני כשנה זכיתי להיות הבעלים של 19 קבריולה 1.8.

הרכב היה כבר בן מעל 15 שנים עם הבולמים המקוריים,ובכל זאת גיהוץ המהמורות היה פנטסטי.

 

אולי היא התגלגלה לידיך ?

ראיתי אותה לפני 6-7 שנים בת"א במצב ירוד - ממש כאב לי הלב :cry::cry:.

IMG_4691.JPG

IMG_4692.JPG

×
×
  • תוכן חדש...