Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרנו 19 יוצרה בדרום אמריקה אפילו עד שנת 2000.

ושם עדין לרכוש מגאן דור שני חדשה.

 

שאלה לחן פרחי, האם היתה תקופה בארץ בהם הרנו 19 והמגאן נמכרו ביחד, זכור לי רנו 19 עם סיומת 29 (שהיתה חדשה יותר) ולעומת זאת רנו מגאן עם סיומת 16.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
++ מחזק בהחלט

ב 1997 קניתי את הרכב הראשון שלי רנו 19 דגם הקבריולט S16V

דבר ראשון ששמתי לב זה שפסי האטה כמעט לא מורגשים ברכב הזה .

והיתה לי תיאוריה מעניינית שגם עבדה .. אם עוברים את פס האטה במהירות 50 + ממש לא מרגישים את הפס (מרגישים את הרעידה אבל הרכב נשאר מאוזן )

 

בצורה מצחיקה זה נכון. שמתי לב שבלא מעט רכבים, 60 קמ"ש~ זו המהירות המקסימלית שאפשר לנסוע על פס האטה בצורה חלקה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הרנו 19 יוצרה בדרום אמריקה אפילו עד שנת 2000.

ושם עדין לרכוש מגאן דור שני חדשה.

 

שאלה לחן פרחי, האם היתה תקופה בארץ בהם הרנו 19 והמגאן נמכרו ביחד, זכור לי רנו 19 עם סיומת 29 (שהיתה חדשה יותר) ולעומת זאת רנו מגאן עם סיומת 16.

 

אכן בשנתון 96 נמכרו הרנו מגאן והרנו 19 יחדיו.

פורסם

וחבל מאד שקרסו לא יבאה בשעתו את ה 19 1.8 16S, שהיתה הגירסה הספורטיבית של ה 19.

ל 16S היו 137 כ"ס וביצועים מצויינים, מיתלים מוקשחים והתנהגות טובה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הרנו 19 יוצרה בדרום אמריקה אפילו עד שנת 2000.

ושם עדין לרכוש מגאן דור שני חדשה.

 

שאלה לחן פרחי, האם היתה תקופה בארץ בהם הרנו 19 והמגאן נמכרו ביחד, זכור לי רנו 19 עם סיומת 29 (שהיתה חדשה יותר) ולעומת זאת רנו מגאן עם סיומת 16.

אתה לא טועה בכלל, בשכונה שלי יצא לי לראות כמה מגאנים עם 16 בסוף, וגם יצא לי באופן מאוד נדיר לראות 19 עם 29 בסוף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בבעלותי רנו 19 16S קבריולט, נרכשה בארץ בשנת 95, בהחלט רכב מהנה מאודד ואמין, אבל אחרי התקנת הקויילאוברים (הקשחה והנמכה) פסי האטה ואני כבר לא חברים טובים כל כך, אך ההתנהגות כביש מעולה ויותר טובה בהשוואה לוולקן עם בילשנטיין B6 שהיתה לי.

 

למיטב ידיעתי נכון להיום, נשארה רנו 19 קבריולט אחת, זו שפורסמה למכירה ביד2 לפני חצי שנה בערך, אתם מכירים עוד?

זה נכון

פורסם
יש גם רנו 19 בודדות משנת יצור 1997

אין רנו 19 שנת 97'.

הרנו מגאן החליפה את ה 19 ב 96' והן לא יוצרו בחפיפה.

כשהחל יבוא המגאן לארץ נותרו במלאי כמות לא גדולה של 19 שנמכרו הרבה לאחר שהופסק ייצורן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...