Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לפני כחצי שנה הייתי מעורב בתאונה שבה ביצעתי פניית פרסה, כשבנתיב הנגדי הגיח רכב במהירות רבה ונכנס בי טרם סיימתי לבצע פניית הפרסה. שני הרכבים שלי ושל הנהגת השנייה נפגעו, הנהגת יצאה ללא פגיעה מהתאונה אבל בהמשך כנראה בשביל הביטוח היא הגישה תלונה במשטרה שהיא כן נפגעה בתאונה מה שגרר שלפני כמה חודשים הוזמנתי למתן עדות במשטרה ומסרתי את גירסתי לחוקר.

כעת קיבלתי זימון למשפט בינואר ואני מואשם בסעיפים:

1. ביצוע פניית פרסה שלא בזהירות

2. אי זהירות בנהיגה

 

היה לי לפני כשלוש שנים דו"ח על מעבר באור אדום שלא היה מוצדק, אבל מכיוון שלא היו לי ראיות מתאימות פשוט שילמתי את הדו"ח שזה כמו הודאה בעבירה אני מניח.. זוהי הרשאתי היחידה בתעבורה מזה 7 שנים שיש לי רישיון.

 

מה העונש הצפוי במידה ואורשע בסעיפים הנ"ל? האם יש סיכוי לצאת מהברוך הזה ללא שלילת רישיון?

תודה מראש על העזרה!

פורסם

שלום רב.

 

אל תעסוק בהערכות וספקולציות..!

 

גש עם כתב האישום לעו"ד העוסק בתחום

 

כתב אישום עקב מעורבות בתאונת דרכים אינו דבר

כה פשוט שניתן להסביר, לפתור אותו או לענות עליו בכמה שורות

במסגרת הפורום.

 

בתיקים מסוג זה חובה לצלם את מלוא חומר הראיות,

ללמוד ולהבין היטב את התיק, לבוא בדברים עם הגורמים

המוסמכים, לקבל עותק מעודכן של גיליון הרשעות וכו' וכו'

 

תן למי שמבין בדברים הללו לעשות את מה שצריך לעשות

על מנת שתוכל לצאת מהעניין בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

עו"ד שמיר

פורסם

מה העונש הצפוי במידה ואורשע בסעיפים הנ"ל? האם יש סיכוי לצאת מהברוך הזה ללא שלילת רישיון?

תודה מראש על העזרה!

מאחר ולא בקשת עזרה ספציפית ממשפטנים בסיפור שלך ארשה לעצמי להביע את דעתי הלא מקצועית בנושא.

אתה חייב לקחת עורך דין מהשורה הראשונה כדי למזער את הנזק שגרמת לעצמך בעת מסירת גרסתך לחוקר.

כמה נקודות שמעלות מחשבה:

ביצעת פניית פרסה במקום שלא היה לך שדה ראיה מספק לתנועה הבאה ממול - אשמתך.

ביצעת פניית פרסה למרות שלא היה לך מספיק זמן להשלימו והרכב המעורב נאלץ לבלום - אשמתך.

ביצעת פניית פרסה והרכב המעורב נסע במהירות רבה והתנגש בך והנהגת יצאה ללא פגיעה - מעלה סימני שאלה מאחר ובתאונה פנים - צד, הסטטיסטיקה אומרת שבמהירות של 40 קמ"ש, סיכוי הנהג להיפצע קשה, גדול מאוד.

אני לא מכיר מעבר באור אדום, מוצדק. (למעט הוראה של שוטר).

ולשאלתך, העונש המרבי.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...