Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים שלום,

 

 

שנים דוגר בליבי הרצון להגשים חלום ילדות ולקנות פורד קורטינה MK4 או MK5 (עדיפות ל4)

הנושא מורכב טיפה יותר...

לדוד שלי הייתה פעם פורד קורטינה, שמרבית מחוויות הילדות שלי שזורות ברכב הזה. מיותר לציין שהדוד שלי יקר לי מאוד ואני רוצה לעשות לו הפתעה כהוקרה על כל מה שעשה עבורי.

התכנית היא על רגל אחת היא כזאת:

לקנות אחת, לחדש אותה, לצבוע אותה בצבע ירוק מטאלי כהה ולשים לו אותה בחנייה.

דרישות מינימליות: שתהיה אוטומטית, עם מזגן ובמצב נסיעה שהדבר היחיד שאצטרך לעשות לה זה חידוש קוסמטי ויישור קו מלא מכאני (מקווה שאלו לא דרישות מוגזמות מדי).

וכאן אתם נכנסים לתמונה, אני צריך את עזרתכם באיתור רכב ושידוך בשבילי :)

אשמח אם תעזרו לי - זה למטרה נעלה!!!

 

בברכה,

W202 C240

פורסם

קיבלת הודעה פרטית.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

את האמת גם אני קניתי את הקורטינה שלי

בגלל שלדוד שלי היתה קורטינה וחלק גדול מחוויות הילדות

שלי היו עם הרכב הנ״ל, תמיד הייתי מנקה לו אותה על אף שלא היה

כל כך מעניין אותו מצב הרכב .

יש יותר יפות ממנה אבל את הזכרונות קשה לשכוח.

ראיתי אחת למכירה ביד 2 בצבע לבן אוט. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
את האמת גם אני קניתי את הקורטינה שלי

בגלל שלדוד שלי היתה קורטינה וחלק גדול מחוויות הילדות

שלי היו עם הרכב הנ״ל, תמיד הייתי מנקה לו אותה על אף שלא היה

כל כך מעניין אותו מצב הרכב .

יש יותר יפות ממנה אבל את הזכרונות קשה לשכוח.

ראיתי אחת למכירה ביד 2 בצבע לבן אוט.

אז אני לא היחיד עם החיידק...

נכון שזה לא הרכב היפה ביותר, או המהיר ביותר. אבל משהו ברכב הזה מעביר לי צמרמורת.

ריגשי נטו.

W202 C240

פורסם

כבר לא נשארו כאלה מכוניות ובגלל זה הרגשתי צורך ליקנות כי לא בטוח

שתיהיה לי עוד הזדמנות .

סתם שאלה למה דווקא mk4 ולמה צבע ירוק ?

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
כבר לא נשארו כאלה מכוניות ובגלל זה הרגשתי צורך ליקנות כי לא בטוח

שתיהיה לי עוד הזדמנות .

סתם שאלה למה דווקא mk4 ולמה צבע ירוק ?

כי לדוד הייתה שנת 1979 בצבע ירוק מטאלי.

W202 C240

פורסם

יש אחת שעומדת ביציאה מרמלה.

נדמה לי שראיתי עליה שלט למכירה.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

פעם האוטו הזה (MK4-5) היה הכי משעמם/אפור/לא מעניין בעיניי. עדיין בעיניי "אין קורטינה מלבד MK3!":wink: אומנם היום, כאשר הנוף השתנה- פתאום כל כך משמח לראות את ה"קוביה המרובעת" הזו בין כל המזדות 3, יונדאים וכ"ד- זה נראה שינוי מרענן ויפה!8) שמח שיש אנשים שאוהבים גם את הדגם הזה ורוצים לשמור גם עליו!:-)8)8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש קורטינה מודל 82 (רשומה כאספנות) בקרית גת של סמיון הרפד משופצת ברמה גבוהה מאוד - אוטומטית עם מזגן

הבנתי שהוא מעוניין למכור 0508813595

פורסם

האם זה נכון להגביל את עצמי להגבלות של אספנות?

נכון שזה ממש זניח, אבל אם אני ממש אצטרך לנסוע בין 7-9 בבוקר חחח?

אני אשוחח איתו.

W202 C240

פורסם
יש קורטינה מודל 82 (רשומה כאספנות) בקרית גת של סמיון הרפד משופצת ברמה גבוהה מאוד - אוטומטית עם מזגן

הבנתי שהוא מעוניין למכור 0508813595

 

הוא רוצה הרבה כסף (בסביבות ה 30)

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם
את האמת גם אני קניתי את הקורטינה שלי

בגלל שלדוד שלי היתה קורטינה וחלק גדול מחוויות הילדות

 

 

אולי בסוף יסתבר שאתם בני דודים, וזה אותו הדוד ? :lol:

עודד

פורסם
אולי בסוף יסתבר שאתם בני דודים, וזה אותו הדוד ? :lol:

 

אהבתי אבל לדוד שלי היו 2 קורטינות אחת כחולה mk4 שנת 79

והשניה בצבע זהב שמפניה mk5 שנת 80 .:-) 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

×
×
  • תוכן חדש...